Hangi telefonu önerirsiniz?

Arkadaşlar s7 edge telefonumu caldırdım. Yeni telefon alacağım en az 5 inç aklımda tr garantili Sony xz1 ithalatçı garantili xaiomi mı 6 veya one plus 5 var benim için ön kamera önemli birazda işlemci güçlü olsun istiyorum s7 edge de bile clash of clans oynuyordum max 2500 e çıkmak istiyorum daha fazla vermek istemiyorum. Farklı önerilere açığım su yenilenmiş note 7ler hakkında ne düşünüyorsunuz hiç görmedim s7den on kamerası farklı mı saglammidir cihazlar 3000bini zorlarim ama çıkmak istemiyorum o fiyatlara xaiomi mi 5 e bile düşmeyi düşünüyorum fazla vermemek için yada bekle yeni çıkacak telefonları gör diyenler varmı cevaplarını bekliyorum teşekkürler
 

TeknoBoss32

Profesör
xz1 doğru tercih olacaktır.isteklerinizi karşılıyor.note 7 güzel ancak 2300'e ithalatçı ve eski yonga setini kullanıyor
 
Bende note Fe almayı düşünüyorum kamerası gayet iyi bataryası da öyle tek sıkıntı işlemcisi o konu hakkında pek bilgi edinemedim. Bu işlemcinin eski olması bize çok şey kaybettirir mi?
 
Bende note Fe almayı düşünüyorum kamerası gayet iyi bataryası da öyle tek sıkıntı işlemcisi o konu hakkında pek bilgi edinemedim. Bu işlemcinin eski olması bize çok şey kaybettirir mi?
S7 edge ile aynı işlemci ustam eski cihazim idi s7 egde hızlı cihazdi bı sıkıntım yoktu millet ortanesil ile idare ediyorum bu cihaz geçen senenin amiral gemisi bakalım biraz konuyu takip edeyim sonra teknosayi geziden elden inceleyecegim telefonları ama kalemden ötürü alabilirim note ve yıl note 8 2kati çünkü
 
Geçmis olsun arkadaşım öncelikle xz1 güzel kamerası iyi performanslı bi cihaz ama bataryası az gidiyo deniliyoki 2700 mah sanırım az yani öyle her telefon almak isteyene hülooo mi6 al diyen biri değilim ama fiyat aralığında mi6 op5 ve kesssinlikle htcu11 bakmanızı öneririm hem malum htc sadece performans odaklı bi cihaz değil kamera işlemci ekran ses ve harika otesi kulaklıkları tr garantili olarak düşünürsek ise xz1 tabiki şuan sd835li tr garantili en ucuz cihaz bide Axon 7 olabilir benim kullandığım cihaz tasarım performans ekran süper ses efsane kamera i7plus seviyesinde ön kamerasıda gayet güzeldir
 
Üst