#telefon

  1. B

    Yardım Sizce bu telefon alınır mı?

    İyi günler 2. el ve sıfır ürünlerin satıldığı 's' harfiyle başlayan meşhur sitede bir telefon gördüm. Ürünün 21 ay garantisi var hoşuma gitti. Piyasasından 200-300 lira ucuza satılıyor. Fakat batarya kapağı değişmiş ya da yere düşmüş gibi fotoğrafını ekleyeceğim sizce sorun çıkar mı? Alınır mı...
  2. A

    Soru 3000-5000 tl arası telefon alınacak telefon.

    Telefon almayı planlıyorum, kararlaştıramadım. Telefondan pek anlamam alabileceğim en iyi telefonları yazabilir misiniz?
  3. Akagi

    Soru Maksimum 2700tl hangi telefon almalıyım

    Öncelikle telefonda tamamen oyun ve dc kullanmak için alıyorum. Batarya ve işlemcisi çok önemli. Kamerası umrumda değil olmasada olur yani. Önerilerinizi bekliyorum.
  4. yunus.babal

    Soru General Mobile GM21 Alınır mı?

    Yakın zamanda General Mobile GM 21 almayı düşünüyorum sizce almalı mıyım?
  5. S

    Soru 2 telefon ortalama kaç tl eder ?

    Arkadaşlar iphone 6s 16 gb redmi 8a 32 gb sorunsuz bu ikisi ortalama kaç tl eder yeni telefon alıcamda
  6. E

    3000-4000 Arası telefon önerisi

    3000-4000 telefen ne alabilirim? 4000'i geçmemeli.
  7. F

    3500TL Akıllı Telefon Önerisi.

    Arkadaşlar Merhaba yeni bir telefon almak istiyorum. 3500TL civarında bütçem var. Bir telefondan beklentim günlük kullanımda kasmaması, instagram, Youtube gibi uygulamaları kullanabilmektir. Uzun süreli kullanacağım bir telefon olacak. bu parayı hakedecek en iyi telefonları önerirseniz...
  8. S

    Telefon satışı

    Cihazlar Global dir IMEI kaydı yoktur ( ama attılır sorun değil) Not.8. pro - 128 gb = 212$ X3.düz 128/8 = 257$ X3.düz 128/6 = 250$ Note8. 64gb 2021=167$ Note10.5. 128/6 =248$ Note10 pro. =192$ Redmi9.T 64gb =160$ Note9. 128gb = 170$
  9. H

    YARDIM EDİN

    Arkadaşlar evimizde 2 tane yurtdışı telefon var ve birinde mobil veri 4,5g çekiyorken birisi e çekiyor bunun sebebi nedir ilk aldığımızda da aynı wifiye bağlanmıyordu sonra 4,5g telefona root attılar yardımcı olursanız sevinirim
  10. Akagi

    Soru Oppo A5 2020 Mi Huawei P Smart 2019 Mu?

    Telefon almayacağım bu ikisi annemin ve babamın kullandığı telefonlar, durumumuz yeni telefon almaya yetmediği için onların telefonlarından birini alacağım yani şu kadar biriktir onu al demeyin. İkisi de güzel ama ufak farkları var kararsız kaldım. Oppo işlemcisi test de daha iyi puan gözüküyor...
  11. Y

    Yardım Telefonda Çizik

    ilk olarak merhaba telefonu bir kaç dakika kapalı tutup açtıktan sonra ekran sanki bozulmuş gibi bişey geliyo sonra yarım saniye veya 1 dakika sonra gidiyo acaba nasıl düzelir
  12. B

    Batarya Oneri

    6s plus cihazim asiri isinmaya basladi ve sarji birkac saat anca dayaniyor ve telefon eski olduğu için masraf da yapmak istemiyorum sizce hangi bataryayı takmalıyım deji 3810 mah taksam sıkıntı olur mu aranızda kullanan var mi
  13. S

    Telefonuma Virüs Bulamış Ne Yapmalıyım?

    Telefonumda uygulama fark etmeksizin durup dururken reklam çıkıyor bu reklamı nasıl kaldırabilirim acaba sizin de kullandığınız virüs girmesini engelleyen programlar varsa adını yazar mısınız hem de hamburger reklamı çıkıyor burger king telefonu ele geçirdi herhalde bunu nasıl önleyebilirim...
  14. N

    Kompakt telefon önerisi

    Merhabalar, baslikta gordugunuz gibi telefon ariyorum. Aradigim ozellikler : Kompakt Tek el ile kullanilabilen Güncel / halen güncelleme alan Bataryasi 1 günü çikarabilen minimum 64 gb / ideal olarak 128gb depolama alanina sahip olan bir telefon ariyorum, cevaplariniz için simdiden tesekkur...
  15. Akagi

    Realme 6 alınır mı?

    2300-2400tl bir bütçeye sahibim internette her markayı araştırdım bu uygun gibi gözüktü.Özellikleri iyi gözüküyor fakat bu işlemciyi kullanan hiç bir telefon kullanmadım sizce bu işlemci nasıldır? İyi değilse yerin ne alabilirim? tavsiye verirken diyeyim de telefon kamerası umrumda değil isterse...
  16. A

    TCL 10L 2100 tl fiyatına alınır mı?

    Bir arkadaşım yeni telefon alıcakmış bütçesinin 2100 tl olduğunu söyledi. Ben de yardımcı olabileceğimi söyledim çünkü arkadaşım pek forumları falan bilmez bir tek youtube'da ki videolara falan bakıyor. Biraz piyasaya baktım tcl 10l diye bir telefon gördüm. Özelliklerine baktım ve o fiyata...
  17. sailorchill

    2500-3000 TL Bandı Öneri

    Merhabalar şuan P9 Lite kullanıyorum ve 2500-3000 TL bütçem var. Şuan kullandığım telefondan kötü performans veren çokça Xiaomi telefon gördüm bu yüzden Xiaomiden biraz soğudum. Huaweinin güncel modelleri hakkında bilgim yok. Önerilerinize ihtiyacım var, kafamdaki cihazlar şunlar: 1) LG G7...
  18. A

    Gümrük vergisi %50 den %20 ye düşmüş.

    Telefon almayı planlıyorum baktım ki 2021 de gümrük vergisi %50 den %20 ye düşmüş telefon stokları yenilenince sizce fiyatlarda düşüş vb. olabilir mi?
  19. 1

    Sunsky Alışveriş Sitesi

    Ülkemize giremeyen hali hazırda çok telefon modeli var, bunlardan birisi de redmi note 9 pro 5g " SUNSKY" adlı alışveriş merkezinde Türkiye'ye satışının açık olduğunu gördüm güvenilir midir yada alsam gümrükte sıkıntı çıkar mı ? (İnternet bağlantım yavaş olduğunundan dolayı dosya ekleyemedim...
  20. A

    Oppo A52 mi yoksa Oppo A73 mü daha iyi?

    Oppo A73 de Qualcomm Snapdragon 662 (SM6115) var Oppo A52 de Qualcomm Snapdragon 665 (SM6125) hangisini almalıyım?Karar veremedim yardımcı olucak varsa sevinirim.
  21. A

    Büyük boy Vr Gözlük

    Merhabalar Benim telefonum Redmi Note 9 pro (6.67) inç bu telefona göre bir sanal gerçeklik gözlüğü var mı? Bildiğiniz varsa link veya isim bırakırsanız sevinirim!!
  22. X

    Yardım edebilecek var mı

    Selamlar , kulaklık takınca ses geliyor fakat hoparlörden hiçbir şekilde ses gelmiyor telefonu çok kez aç kapa yaptım ama olmadı sorunu bilen var mı acil :/ iphone 5s
  23. T

    Hangi telefon?

    Merhaba yeni bir ihtiyacım var. Bir cok markayı araştırdım xiaomi samsung apple gibi ama hangisini almam gerektiğine karar veremedim. Iphone se 2020 modelini düşünüyorum kamera kalitesi sebebiyle. Benim için telefonun kamerası iyi olmasi ve instagramda kaliteyi bozmamasi en önemli sebep. Samsung...
  24. BatuhanB.

    Redmi note 8 mi? Samsung Galaxy A21s mi?

    Merhabalar 3000₺bandında telefon bakıyorum aklımda bu iki telefon var şimdilik varsa daha iyi bir öneriniz bilmeyi çok isterim cevaplarınız için teşekkürler.
  25. Akagi

    Es-et anti-virüs 1 ay premium kod

    Merhaba! Eset kullanıyorum. Eset 1 ay premium kodu arkadaşımdan almıştım bitmek üzere. Eğer sizde es-et kullanıyorsanız arkadaşanıza önerin yerindeki kodu atabilir misiniz? Benim es-et kodumu girerek sizde 1 ay premium alabilirsiniz Bilgisayar için:Yeni indirecekler bu linke tıklayarak 2 ay...
  26. M

    Pubg Mobile Oynamak İçin Gm20 Pro

    Merhabalar Arkadaşlar Pubg Mobile Oynamak İçin Hemde Günlük Telefonu Kullanmak İçin General Mobile Gm20 Pro Almayı Düşünüyor Kimisi Öneriyor Kimisi Önermiyor Birde Buraya Forum Atmak İstedim Sizce Nasıl Bi Telefon Araştırdım Bİraz İşlemcisi Falan O Fiyata Göre Baya İyi Ama Herhangi Bi Sorun...
  27. MKBKTR

    İnternetimi nasıl düzeltebilirim

    Telefonum huawei p20 lite bilmedigim bi nedenden emui 8.0.0.046 güncelleyemiyorum evdeki wifi ye baglandigimda whatsapp mesajlari vs gelmiyor mobil veriye geçtiğimde mesajlar geliyor diğer telefonlarda bu sıkıntı olmasada onlardada yavaş yapabileceğim bir şeyler var midir nasil duzeltebilirim ne...
  28. Daemøn

    2000-2500 Arası Telefon Önerisi

    Şarjı En Az 1 Gün Dayanacak Kullanışlı Bütçeye Göre Beğendiğiniz Bir Telefon Varsa Önerebilirsiniz
  29. Daemøn

    Sizce Hangisini Almalıyım?

    https://www.trendyol.com/xiaomi/redmi-note-8-32-gb-beyaz-cep-telefonu-xiaomi-turkiye-garantili-p-32876670?boutiqueId=518292&merchantId=104870&gads=true&popup_id=2044348680&gclid=EAIaIQobChMIjc_PsIXN6gIVw7TtCh2GSApCEAQYAiABEgIl8PD_BwE...
  30. Daemøn

    Redmi 8 32 GB Alınır Mı?

    Xiaomi Redmi 8 Akıllı Telefon, 32 GB, Mavi (Xiaomi Türkiye Garantili): Amazon.com.tr Sizce Alınır Mı?
  31. L

    rom atma

    Benim tabletime hat takılabiliyor ama sürümü eski(4.4.4 kitkat). Ben buna rom atarsam telefon özelliği gidermi. Tabletin resmi de var. cevaplarsanız sevinirim. TABLET SM-T561
  32. Daemøn

    Xiaomi Redmi 8 Alınır Mı?

    Arkadaşlar 2 Ay Sonra Yeni Bir Telefon Alacağım Xiaomi Redmi 8 Almayı Düşünüyorum Sizce Alınır Mı?
  33. Daemøn

    GM 9 Pro Alınır Mı?

    Arkadaşlar 2 Ay Sonra Yeni Telefon Alacağım GM 9 Pro Almayı Düşünüyorum Sizce Alınır Mı Yani Telefon Güzel Mi Günde 1 Şarj Gider Mi Almalımıyım
  34. Daemøn

    2000 TL'ye Batarya Ömrü Uzun Olan Samsung Telefon Önerisi

    Arkadaşlar 1500-2000 Arası Yeni Bir Telefon Alacağım Batarya Ömrü uzun Olan 1 Günde 1 Kere Şarja Takacağım Samsung Telefon Alacağım Aslında A20 Beğendim Ama Başka Samsung Telefonlarda Bakmak İstiyorum Batarya Ömrü Uzun Olan 1500-2000 Arası Bir Samsung Telefon Öneriniz Varsa Yazabilirsiniz
  35. Kubilayhan014

    Zil seslerini kopyalama

    Merhaba arkadaşlar hayırlı ramazanlar. Android telefonumda bir bildirim sesini cok seviyorum. Ve telefon değişikliği yapacağım onu diğer cihazım da da kullanmak istiyorum bu sebeple cihazda bulunan zil sesini bilgisayara kopyalamam gerekiyor. Bu mümkünmü acaba? Zil sesleri ve bildirim tonları...
  36. pixpix

    2000-2500 TL 5-5,5 inç telefon (2019-2020)model

    5-5,5 inç arası mümkünse yeni çıkan telefon tavsiyesi arkasında 4 kamera olmasın mümkünse çok çirkin duruyor
  37. Kubilayhan014

    AirMore Uygulaması Ne kadar Güvenli

    Merhaba arkadaşlar AirMore uygulamasını kullanan var mı? Telefona indirip bilgisayar da da internet sitesini açıp qr kodu okutunca telefon bilgileri geliyor ve resim, müzik, video aktarımı yapılıyor anlık olarak ne kadar güvenli sizce? Kullanmamı önerir misiniz? Ya da buna benzer başka bir...
  38. Levren

    Instagram ve Youtube açılmıyor!

    Merhaba, kendi kullandığım şahsi telefonumda ve ev ahalisiyle beraber kullandığımız bilgisayarda Youtube ve Instagram'a giremiyoruz. Ancak annemin, abimin ve babamın telefonlarında girilebiliyor. Bu sorunu nasıl çözebiliriz. Bu ikisi dışında interneti rahatça kullanabiliyoruz.
  39. A

    Telefonum çekmemeye başladı.

    Merheba arkadaşlar. Cihazım Xiaomi Resmi Note 7 4-5 ay önce almıştım. Evet 2-3 kese yere düştü ama sinyal çok güzel çekiyordu evin içinde. Şimdi ise zayıfladı. Arkadaşlarım da eskisi gibi çekiyor ama bende çok zayıfladı. Ama açık alanlara falan giderken güzel çekiyor. Sorun ne olabilir...
  40. A

    Maksimum 2600 TL değerinde alınabilecek telefon önerileri?

    Yaklaşık 15 gün içerisinde yeni telefon alacağım. Müzik dinleyen birisiyim hoparlör sesi iyi olan telefon önerilerinizi bekliyorum. Not: Xiaomi, Honor haricinde öneriler olsun ☺️ teşekkürler...
  41. M.C.D

    Telefon tercihleri

    Öncelikle herkese selamlar Kullandıgınız telefon ne? Ne kadar memnunsunuz? Kötü yanları? Deyiştirecek olsanız hangi telefonu alırdınız? (Ve nedi) Soruları sormamın nedeni yeni telefon alacak SDN Forum üyelerinin tercihlerini tamamen dogrulaması için
  42. B

    İPhone 6’da İOS’un hangi sürümünü kullanmalı ?

    Merhaba benim telefonumun modeli İPhone 6, En son 1-1.5 ay önce telefonumu ios 11.4.1’den ios 12 beta 1’e güncelledim ama tam verimli performans alamadığımı gördüm (kasma,donma vb) Eylül ayındada bildiğim kadarıyla imzalar kapanacak ve ios 12’nin ana sürümüne geçiş yapılacak, betaların tam...
  43. K

    Selam,İPhone X veya 8 Plus Almayı Düşünüyorum Sizce Hangisi yarın alacağım.

    ACİL!!! ---- Mesajlar birleştirildi ---- Cevapları Bekliyorum....
  44. U

    2000 - 3000 tl Telefon Önerisi Kamera ve Tasarım..

    Arkadaşlar 2000-3000 tl arasında kamerası güzel olacak performansı çok düşük olmayan ve çentiği olmayan bir telefon istiyorum telefonla oyun oynayan birisi değilim ama sosyal medya gibi kasmayacak çok uygulama kullanıyorum sizin önerileriniz nelerdir?.. 3100 e op 5t aklımda bir telefon ama sar...
  45. EL TURQA

    1500 tl'ye kadar telefon önerisi

    Kuzenim için 1500 tl'ye kadar telefon önerirmisiniz ancak xiaomi gibi markalara karşı fazlasıyla ön yargılı o yüzden xiaomi gibi markaları söylemesseniz sevinirim. Bataryasının iyi gitmesi telefonun şık durması ve uzun ömürlü olmasını istiyor ekran büyüklüğünde sıkıntı yok farketmez.Hayday gibi...
  46. A

    Hangi telefonu önerirsiniz?

    Arkadaşlar s7 edge telefonumu caldırdım. Yeni telefon alacağım en az 5 inç aklımda tr garantili Sony xz1 ithalatçı garantili xaiomi mı 6 veya one plus 5 var benim için ön kamera önemli birazda işlemci güçlü olsun istiyorum s7 edge de bile clash of clans oynuyordum max 2500 e çıkmak istiyorum...
  47. enes5234

    Maksimum 2000 lira telefon önerir misiniz

    Arkadaşlar elimde 2000 lira var . Bu paraya hangi telefonları tercih ediyorsunuz? İstediğim şartlar donma vs.olnayan Türkiye garantili güzel bı telefon ?
  48. myusuft

    iPhone X/8

    iPhone 8 in Ön sipariş 15 Eylül de açılıyormuş Türkiye den ön sipariş verilebiliyor mu ve verildiği zaman ne zamana gelir? Son olarak da sizce Türkiye den almak mı mantıklı ve çabuk yoksa Amerika dan ön siparişle almak mı?
  49. Ahmet Güvenir

    Xiaomi mi5s bildirim sorunu

    Arkadaşlar mi5s telefonuma bildirimler ya gelmiyor ya da geç geliyor.. Uygulama bildirimlerini açtım pil kullanımını ayarladım ama yine de bildirim gelmiyor.. Özellikle bip kelimelik Youtube twitter gibi uygulamalarda dahası var ama bunlar aklıma gelenler.. Watsapta da bazen geç geldiği oluyor...
  50. Ahmet Güvenir

    Xiaomi mi5s şarj sorunu

    Arkadaşlar daha dün kullanmaya başladığım xiaomi mi5s telefonumun şarjı çok çabuk bitiyor. Hiçbir işlem yapmasam dahi kendi kendine azalıyor.. Bu durumla karşılaşan var mı ya da çözümünü bu durumun nedenini bilen..
  51. Ahmet Güvenir

    Mi5s

    Mi5s in fiyatı 1 haftada 100 lira arttı ve siyah model çoğu sitede bulunmuyor.. Daha fiyat düşeceği yerde artıyor.. Xiaomi nin Tr pazarına girecek olmasının etkileri mi acaba..
  52. Ahmet Güvenir

    Xiaomi Mİ 5s 3GB ile 4 GB arasında fark var mı?

    Beyler xiaomi mi5s 3 gb mi 4 gb mi sizce.. 3 le 4 arasında bariz performans farkı olur mu.. 2 sene kalmaz değiştiririm teli ama 3 gb alsam kasmadan donmadan beni idare eder mi yoksa direk 4 gb mi önerirsiniz
  53. Sunnerr

    E5 Ön Cam Kırıldı.

    Merhaba , resimde görüldüğü gibi ''Samsung Galaxy E5'' Model Telefonumun Ön Camı Kırıldı Daha Öncede İç Ekran Kırılmıştı 300 TL yaklaşık.Şuanda Telefon Çalışıyor bir Sıkıntısı yok ama Sadece Ekranın Üstü Kırık Telefoncuya Götürdüm Komple Ekranın Değişmesi Gerektiğini Söyledi Birdaha 350 TL...
  54. ZeyZey__

    Casper Via A1 Hakkında

    Sitede yeniyim , bu konu açıldı mı bilmiyorum , eğer açıldıysa şimdiden özür dilerim. Bu telefonun iyi olmadığı söyleniyor . Rami felan gayet iyi fakat bozulma oranı yüksek diyorlar.Biraz tereddütte kaldım ve fikirlerinizi almak istedim . Şimdiden teşekkürler.
  55. ozlemballi

    Telefonum Çok Çabuk Isınıyor

    Merhaba arkadaşlar! Ben Samsung Galaxy A5 akıllı telefonunu kullanıyorum. Telefonum yanlış hatırlamıyorsam 16GB. Önceleri telefonum şarjdayken interneti açık sosyal medyalarda takılıyordum ya da video falan izliyordum. Daha sonra bunun kötü bişey olduğunu öğrenince yapmamaya başladım fakat...
  56. TarıkAkyüzlü

    Fiyat Performans Cihaz Önerilenizi Bekliyom

    Merhaba 1200 tl civarı fiyat performans cihazı arıyom aklımdaski modeller - türk telekom honor 7 -huawie g8 -lenovo vibe p1 bu moddeller hakkında görüslerinizi yazarsananız iyi olur :) ve baska cihaz önerileriniz varmı ? ;) özellikle vibe p1 için yanıtlarınızı bekliyorum oyunlar kousunda...
  57. Yiit_170

    Vodafone Smart 6 mı Yoksa Galaxy J7 mi

    Sorum olacak Vodafone Smart 6 mı Yoksa Galaxy J7 mi ?
Üst