Gold firmasinin ayıbı

Bu konuyu okuyanlar

mayten

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2006
Mesajlar
275
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
1. MESAJ...Merhaba 11580678 sipariş numaralı ürünü kargo evime getirip teslim etmiş.Ancak ürünün ön ayagı egri defolu ürün gönderilmiş.paketi acınca ütü masasının ön ayagı egri ürünün degişimini istiyorum.Bu konuda yardımcı olurmusunuz.hangi kargo firması ile geri göndereyim hangi adrese
2.MESAJ Değerli Müşterimiz,

Ürünü orijinal kutusu ve tüm aksesuarları birlikte eksiksiz olarak fatura ekinde yurtiçi kargo ile GOLD BİLGİSAYAR OTOMASYON , ŞABAN SARMUSAK dikkatine göndermeniz durumunda gerekli kontroller sağlanıp tarafınıza dönüş yapılacaktır.


Ürün kargo bedeli Yurtiçi gönderi no verildiği takdirde tarafımızdan karşılanmaktadır


YURTİÇİ GÖNDERİ NO:215257534


ADRES: ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ 1 CADDE NO:13 YUKARIDUDULLU – ÜMRANİYE


Saygılarımızla,
3.MESAJ 31.01.2013 tarihinde ürün kargoya teslim edilmiştir.Ütü masasının ön ayagının bırlesim noktasında egrilik var zeminde duzgun durmuyor.Degiştirilmesini talep ediyorum.
4.MESAJ Değerli Müşterimiz ,


Ürün tarafımıza ulaştığında ilgili birim tarafından işlem sırasına göre size geri dönüşü yapılıp gerekli bilgilendirme sağlanacaktır. Aciliyetiniz ilgili departmana iletilmiştir.


Saygılarımızla ,
5.MESAJ Değerli Müşterimiz ,
Ürününüz geri alınmış olup iade talebiniz muhasebe birimine iletilmiştir.Tutar ortalama 7 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılacaktır.Dilerseniz hesabınızdaki tutarla farklı bir ürün siparişi verebilirsiniz.
Saygılarımızla ,
6.MESAJ SON MESAJ
daha önce iade ettigim bozuk ürünü yeniden sipariş verince tarafıma gönderen sayın gold firmasının sorumlusu inanın midem bulanıyor insanı bu kadar salak yerine koymak nasıl bir pazarlama mantıgı benim sorunlu diye iade ettigim ütü masasını musteri hizmetlernizle görüşmem sonucu tekrar site üzerinden siparis verdim.ama iade ettigim ürünün etiketini söküp aynı ürünü aynı kişiye gördermekten ve satıcıyı salak yerine koymaktan zevkmi alıyor bu firma size söyleyecek bir söz bulamıyorum.sizden bir daha alışveriş mi yapmak allah korusun.......

Evet arkadaşlar bir telefon görüşmemiz var orda agzıma geleni saydım.Bu nasıl firmadır ya gönderdigim bozuk ürünü 2. siparişimde tarafıma geri gönderiyor.Müşteri hizmetleri diyorki bi hata olmuştur.Ulan ne hatası müşteriye yuttura bilirlerse yutturacaklar.Bu firmadan uzak durun kullanılmış bozuk ürünleri gönderiyor
www.Gold.com.tr sakın uzak durun......
 

mayten

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2006
Mesajlar
275
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
gold firması hala ödemeyı yapmamakta dırenıyor
 

oslun

Dekan
Katılım
2 Aralık 2008
Mesajlar
7,665
Reaksiyon puanı
33
Puanları
48
yuh diyorum, senin yolladığın defolu ürünü sıfır diye yine sana satıyorlar demek.. bence sen bunlarla uğraşma direk hakem heyetine başvur, geç olur ama temiz olur
 

djvietnam

Profesör
Katılım
5 Temmuz 2011
Mesajlar
3,306
Reaksiyon puanı
8
Puanları
38
allah allah gold böyle hatalara düşmezdi küçükte bir firma değil hani çok fazla alışveriş yaptım golddan hiçbir sorun yaşamadım şimdiye kadar elbette yanlışları varsa düzeltmeleri gerekir
 

HYuksel

Profesör
Katılım
14 Mart 2008
Mesajlar
1,016
Reaksiyon puanı
22
Puanları
38
Yaş
45
Valla bende alışveriş yapıyorum oradan ama iade ettiğim ürünlerle ilgili hiç sıkıntı yaşamadım..
 

buraqq

Profesör
Katılım
13 Mart 2008
Mesajlar
1,548
Reaksiyon puanı
6
Puanları
38
Bana distribütör garantili diye paralel ithalat telefon yollayan firma... Yüzlerine de söyledim; "adam değiller".
 

mdervent

Öğrenci
Katılım
12 Mart 2013
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
asus laptop aldım daha 1. haftada sorun yarattı değişim yapmadılar garantiye yollayabiliriz dediler
 

tambjk

Profesör
Katılım
10 Mayıs 2011
Mesajlar
3,263
Reaksiyon puanı
16
Puanları
38
Gold uzak durduğum mağazaların başında gelir. Sürekli teşhir ve paralel ithalat ürün satıp gönderiyor.
 

pcwolf

Dekan
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
7,545
Reaksiyon puanı
33
Puanları
48
Yuh ya iade edilen şeyi aynı kişiye yollamak da neyin nesiymiş öyle...
 

wolkhy1903

Profesör
Katılım
6 Haziran 2008
Mesajlar
2,379
Reaksiyon puanı
79
Puanları
48
ikinci kez denk gelıyorum boyle olumsuz yorumlara ..alışveriş yapmadım ama yaparkende dusunucem
 

LaWa

Profesör
Katılım
22 Şubat 2009
Mesajlar
3,119
Reaksiyon puanı
47
Puanları
48
Gold alışveriş konusunda biraz tehlikeli dikkat etmek lazım.İşin açıkçası hepsinde az çok üçkağıtçılık vardır,size denk gelmesiyle alakalıdır.
 

BeyaZayeB

Profesör
Katılım
11 Kasım 2008
Mesajlar
2,191
Reaksiyon puanı
19
Puanları
38
Arkadaşım Gold Bilgisayardan Galaxy S3 aldı. Telefonun sim yuvası bozuk çıktı. Aynı gün kargo ile geri yolladı. İlk başta kullanıcı hatası diyip kestirip attılar. Biraz küfür edince ve istisnasız 2 günde bir arayıp ilgilenmeleri için baskı yapınca ilgilenmeye başladılar. Ve 45 gün sonra yenisini yolladılar. Çok pis firma gerçekten. Vatan Bilgisayar bütün kredi kartlarında kolaylık sağlasa da millet Gold belasından kurtulsa.
 
Katılım
12 Mart 2011
Mesajlar
35,210
Reaksiyon puanı
10,324
Puanları
113
Hocam bildiğim kadarı ile yerli

hiç şaşırmadım nedense!
üç kâğıtçılık konusunda bayrağı kimseye kaptırmayız çünkü.
yabancı kökenli firmalardan bugüne kadar hiç şikâyet uymadım bugüne kadar.
mesela medya markt'mıydı neydi şu almanların, şikayet konuları içinde adına hiç rastlamadım mesela.
gerçi Allah'ı var, şu teknosa'da fena götürmüyor işi hani.
 

olympuskiller

Profesör
Katılım
23 Mart 2008
Mesajlar
1,474
Reaksiyon puanı
7
Puanları
38
Ben de yuh diyorum nasıl bir zihniyettir defolu ürünü aynı müşteriye tekrar yollamak .
 

BeyaZayeB

Profesör
Katılım
11 Kasım 2008
Mesajlar
2,191
Reaksiyon puanı
19
Puanları
38
hiç şaşırmadım nedense!
üç kâğıtçılık konusunda bayrağı kimseye kaptırmayız çünkü.
yabancı kökenli firmalardan bugüne kadar hiç şikâyet uymadım bugüne kadar.
mesela medya markt'mıydı neydi şu almanların, şikayet konuları içinde adına hiç rastlamadım mesela.
gerçi Allah'ı var, şu teknosa'da fena götürmüyor işi hani.

Teknosa hakkında bir fikrim yok. Sadece bir arkadaşım bir defa ingilizce set siparişi verdi internetten. Almanca ingilizce set yolladılar :) Ve değiştirmemek için baya direndiler. Az kaldı arkadaşım önce almanca öğreneyim sonra ordan ingilizce öğrenirim diyordu ki insafa gelip değiştirdiler :)

Yerli iyi firmalar da var bu konuda.
Bence Vatanbilgisayar çok iyi bir firma.
Bir defa geç gelen kargo'dan başka bir yamuğunu görmedim.

Goldbilgisayar da vizyon yok. Sadece bugünün hesabını yapıyor yada çalışanlarını adam gibi seçemiyor. Böyle giderse sokak arası bilgisayarcıya döner.
Artık format atıp para kazanırlar :)
 

pcwolf

Dekan
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
7,545
Reaksiyon puanı
33
Puanları
48
Hakem heyetine gidip şikayet etmek daha iyi. Ayrıca buranın dışında olabildiğince yere yazmak da olabilir. Ne kadar olumsuz yorum, o kadar müşteri kaybı. İnsanları keriz yerine koymanın bedelini misliyle ödemeleri lazım...
 

django

Doçent
Katılım
28 Şubat 2013
Mesajlar
588
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
İnternetten alışveriş çılgınlığı çığ gibi büyüyo artık yetiştiremiyolarmı müşteri kaybı sıkıntılarımı yok bilemem ama bu ülkede tüketiciyi önemserse firma önemser denetleme yok araştırma yok kaybeden hep müşteri hani bi kurum olsa internet veya saha farketmez bütün firmalar yolsuzmu değilmi araştırsa kapatsa ceza kesse bilgisini verse ne güzel olur olanlar yetersiz
 

yigit35

Asistan
Katılım
27 Şubat 2013
Mesajlar
159
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
gold'tan herkes şikayetçi bu nasıl bir ayıptır ya
 
Üst