İnceHesap.com İade Problemi

Bu konuyu okuyanlar

Semdulge

Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
67
Reaksiyon puanı
19
Puanları
8
Selam arkadaşlar. İncehesap'tan ürün almayı veya aldığı ürünü iade etmeyi düşünen arkadaşlar için yazıyorum. Forumdakilere veya arama motorlarından görüp geleceklere yardımcı olurum umarım. Elimden geldiğince diğer sitelere de yazacağım.

22 ocakta incehesap gaming gecesinden 2.199 TL'ye Asus monitör satın aldım. Ürün 27 ocakta elime geçti. Test ettiğimde 2 ölü piksel gördüm, sonra 3.sü çıktı. Ben de değişim veya "ölü piksel çıktığı için iade ediyorum" desem teknik servis dertleriyle uğraştıracakları için 14 günlük cayma hakkımı kullanarak direkt memnun olmadığımı söyledim ve iade için gönderdim.

Ürün ellerine ulaştığında ilk gün direkt "iade talebiniz onaylandı, paranızın hesaba geçmesi (ort 48 saat) değişiklik gösterebilir" diye bir mesaj geldi.

Olay bundan sonra başlıyor:

  • PAZARTESİ günü Müşteri hizmetlerini aradım, bundan sonraki prosedür nedir diye sordum. "İadeniz yapıldı, en geç 2 iş günü içerisinde hesabınıza geçer" denildi. Tamam dedim bekledim.
  • SALI günü kontrol etmek için aradım. Bu seferki müşteri temsilcisi "iadeniz henüz yapılmamış, şu an sıradasınız, önünüzde 70 75 kişi var ama bugün gün içerisinde yapılır" dedi. Önceki günkü konuşmamı anlattığımda "iadeniz yapılınca tarafınıza e-posta yoluyla dekont gönderilir" dedi. Neyse dedim, beklemeye devam ettim.
  • ÇARŞAMBA, yani bugün, işkillendiğim için site üzerinden mesaj atıp iade durumunu bir öğreneyim dedim. Gelen cevapta "iadenin teknik servis tarafından onaylandığı ve 7 iş günü içerisinde yapılacağı" söylendi. Bunu okuyunca çıldırdım. TEKRAR ARADIM. Bu sefer karşıma çıkan müşteri temsilcisi "iadeniz pazartesi günü zaten yapılmış" dedi. Tarafıma herhangi bir dekont vb. göndermediniz dedim, "ben ilgili birime ileteyim ama 24 saat içerisinde ancak dönüş alırsınız" dedi.
Telefonu kapattım. Şikayetvar sitesine girdim ve bu site hakkında 2 şikayet oluşturdum. İkinci şikayetim de hızlı kargo seçeneğiyle satın aldığım mouse pad'in iş günü içerisinde bana gönderilmemesiydi. Şikayet oluşturunca hemen geri dönüş yapıldı. Mouse pad durumunu anlatırken monitör olayından da bahsettim, görüştüğüm temsilci kontrol etti ve "İADENİZ YAPILMAMIŞ, KAYIT OLUŞTURUYORUM" dedi. Sonra biz konuşmaya devam ederken "evet, tam şu an iadeniz yapıldı" dedi.

Telefonu kapattım, mail adresimi ve telefonumu kontrol ettim ama herhangi bir belge gelmemiş. Yılmadım, tekrar arayıp belge istedim. "Talebinizi işleme aldık, 24 saat içerisinde gönderilir" dediler.

Bu kadar sorumsuz, birbirinden habersiz bir firmadan ilk defa alışveriş yapıyorum. Her aradığımda aldığım yeni bilgiler beni daha da kuşkulandırdı. Bir daha asla..

Benden size tavsiye; 100 150 lira daha ucuz olsun diye internetten ürün alırken dikkat edin. Bana en başta iade ettik diyip sonra da yanlış bilgi vermeselerdi bu kadar uğraşmayacaktım ama bi kere beni işkillendirdikleri için şimdi param geri yatırılır mı diye korku yaşıyorum.

Bir daha, gerekirse 300 400 TL fazla verir, yaşadığım şehirde bulunan mağazadan alırım veya daha güvenilir bi siteden.

Kulağınıza küpe olması dileğiyle, iyi forumlar.
 
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
246
Reaksiyon puanı
157
Puanları
43
Yaş
20
Selam arkadaşlar. İncehesap'tan ürün almayı veya aldığı ürünü iade etmeyi düşünen arkadaşlar için yazıyorum. Forumdakilere veya arama motorlarından görüp geleceklere yardımcı olurum umarım. Elimden geldiğince diğer sitelere de yazacağım.

22 ocakta incehesap gaming gecesinden 2.199 TL'ye Asus monitör satın aldım. Ürün 27 ocakta elime geçti. Test ettiğimde 2 ölü piksel gördüm, sonra 3.sü çıktı. Ben de değişim veya "ölü piksel çıktığı için iade ediyorum" desem teknik servis dertleriyle uğraştıracakları için 14 günlük cayma hakkımı kullanarak direkt memnun olmadığımı söyledim ve iade için gönderdim.

Ürün ellerine ulaştığında ilk gün direkt "iade talebiniz onaylandı, paranızın hesaba geçmesi (ort 48 saat) değişiklik gösterebilir" diye bir mesaj geldi.

Olay bundan sonra başlıyor:

  • PAZARTESİ günü Müşteri hizmetlerini aradım, bundan sonraki prosedür nedir diye sordum. "İadeniz yapıldı, en geç 2 iş günü içerisinde hesabınıza geçer" denildi. Tamam dedim bekledim.
  • SALI günü kontrol etmek için aradım. Bu seferki müşteri temsilcisi "iadeniz henüz yapılmamış, şu an sıradasınız, önünüzde 70 75 kişi var ama bugün gün içerisinde yapılır" dedi. Önceki günkü konuşmamı anlattığımda "iadeniz yapılınca tarafınıza e-posta yoluyla dekont gönderilir" dedi. Neyse dedim, beklemeye devam ettim.
  • ÇARŞAMBA, yani bugün, işkillendiğim için site üzerinden mesaj atıp iade durumunu bir öğreneyim dedim. Gelen cevapta "iadenin teknik servis tarafından onaylandığı ve 7 iş günü içerisinde yapılacağı" söylendi. Bunu okuyunca çıldırdım. TEKRAR ARADIM. Bu sefer karşıma çıkan müşteri temsilcisi "iadeniz pazartesi günü zaten yapılmış" dedi. Tarafıma herhangi bir dekont vb. göndermediniz dedim, "ben ilgili birime ileteyim ama 24 saat içerisinde ancak dönüş alırsınız" dedi.
Telefonu kapattım. Şikayetvar sitesine girdim ve bu site hakkında 2 şikayet oluşturdum. İkinci şikayetim de hızlı kargo seçeneğiyle satın aldığım mouse pad'in iş günü içerisinde bana gönderilmemesiydi. Şikayet oluşturunca hemen geri dönüş yapıldı. Mouse pad durumunu anlatırken monitör olayından da bahsettim, görüştüğüm temsilci kontrol etti ve "İADENİZ YAPILMAMIŞ, KAYIT OLUŞTURUYORUM" dedi. Sonra biz konuşmaya devam ederken "evet, tam şu an iadeniz yapıldı" dedi.

Telefonu kapattım, mail adresimi ve telefonumu kontrol ettim ama herhangi bir belge gelmemiş. Yılmadım, tekrar arayıp belge istedim. "Talebinizi işleme aldık, 24 saat içerisinde gönderilir" dediler.

Bu kadar sorumsuz, birbirinden habersiz bir firmadan ilk defa alışveriş yapıyorum. Her aradığımda aldığım yeni bilgiler beni daha da kuşkulandırdı. Bir daha asla..

Benden size tavsiye; 100 150 lira daha ucuz olsun diye internetten ürün alırken dikkat edin. Bana en başta iade ettik diyip sonra da yanlış bilgi vermeselerdi bu kadar uğraşmayacaktım ama bi kere beni işkillendirdikleri için şimdi param geri yatırılır mı diye korku yaşıyorum.

Bir daha, gerekirse 300 400 TL fazla verir, yaşadığım şehirde bulunan mağazadan alırım veya daha güvenilir bi siteden.

Kulağınıza küpe olması dileğiyle, iyi forumlar.
Bende Gaming gecesi diye Ekran karti almayi düşünüyodum vazgeçtim vazgeçmeli miyim Ekran kartinda bir sorun olur mu ?
 

DamarLegendry

Asistan
Katılım
2 Şub 2021
Mesajlar
404
Reaksiyon puanı
264
Puanları
63
Yaş
21
Selam arkadaşlar. İncehesap'tan ürün almayı veya aldığı ürünü iade etmeyi düşünen arkadaşlar için yazıyorum. Forumdakilere veya arama motorlarından görüp geleceklere yardımcı olurum umarım. Elimden geldiğince diğer sitelere de yazacağım.

22 ocakta incehesap gaming gecesinden 2.199 TL'ye Asus monitör satın aldım. Ürün 27 ocakta elime geçti. Test ettiğimde 2 ölü piksel gördüm, sonra 3.sü çıktı. Ben de değişim veya "ölü piksel çıktığı için iade ediyorum" desem teknik servis dertleriyle uğraştıracakları için 14 günlük cayma hakkımı kullanarak direkt memnun olmadığımı söyledim ve iade için gönderdim.

Ürün ellerine ulaştığında ilk gün direkt "iade talebiniz onaylandı, paranızın hesaba geçmesi (ort 48 saat) değişiklik gösterebilir" diye bir mesaj geldi.

Olay bundan sonra başlıyor:

  • PAZARTESİ günü Müşteri hizmetlerini aradım, bundan sonraki prosedür nedir diye sordum. "İadeniz yapıldı, en geç 2 iş günü içerisinde hesabınıza geçer" denildi. Tamam dedim bekledim.
  • SALI günü kontrol etmek için aradım. Bu seferki müşteri temsilcisi "iadeniz henüz yapılmamış, şu an sıradasınız, önünüzde 70 75 kişi var ama bugün gün içerisinde yapılır" dedi. Önceki günkü konuşmamı anlattığımda "iadeniz yapılınca tarafınıza e-posta yoluyla dekont gönderilir" dedi. Neyse dedim, beklemeye devam ettim.
  • ÇARŞAMBA, yani bugün, işkillendiğim için site üzerinden mesaj atıp iade durumunu bir öğreneyim dedim. Gelen cevapta "iadenin teknik servis tarafından onaylandığı ve 7 iş günü içerisinde yapılacağı" söylendi. Bunu okuyunca çıldırdım. TEKRAR ARADIM. Bu sefer karşıma çıkan müşteri temsilcisi "iadeniz pazartesi günü zaten yapılmış" dedi. Tarafıma herhangi bir dekont vb. göndermediniz dedim, "ben ilgili birime ileteyim ama 24 saat içerisinde ancak dönüş alırsınız" dedi.
Telefonu kapattım. Şikayetvar sitesine girdim ve bu site hakkında 2 şikayet oluşturdum. İkinci şikayetim de hızlı kargo seçeneğiyle satın aldığım mouse pad'in iş günü içerisinde bana gönderilmemesiydi. Şikayet oluşturunca hemen geri dönüş yapıldı. Mouse pad durumunu anlatırken monitör olayından da bahsettim, görüştüğüm temsilci kontrol etti ve "İADENİZ YAPILMAMIŞ, KAYIT OLUŞTURUYORUM" dedi. Sonra biz konuşmaya devam ederken "evet, tam şu an iadeniz yapıldı" dedi.

Telefonu kapattım, mail adresimi ve telefonumu kontrol ettim ama herhangi bir belge gelmemiş. Yılmadım, tekrar arayıp belge istedim. "Talebinizi işleme aldık, 24 saat içerisinde gönderilir" dediler.

Bu kadar sorumsuz, birbirinden habersiz bir firmadan ilk defa alışveriş yapıyorum. Her aradığımda aldığım yeni bilgiler beni daha da kuşkulandırdı. Bir daha asla..

Benden size tavsiye; 100 150 lira daha ucuz olsun diye internetten ürün alırken dikkat edin. Bana en başta iade ettik diyip sonra da yanlış bilgi vermeselerdi bu kadar uğraşmayacaktım ama bi kere beni işkillendirdikleri için şimdi param geri yatırılır mı diye korku yaşıyorum.

Bir daha, gerekirse 300 400 TL fazla verir, yaşadığım şehirde bulunan mağazadan alırım veya daha güvenilir bi siteden.

Kulağınıza küpe olması dileğiyle, iyi forumlar.
Tesekkurlwr
 

Son mesajlar

Üst