Yardım Evofone garantimi kabul etmedi

Bu konuyu okuyanlar

SanSyRase

Öğrenci
Katılım
22 Şubat 2021
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
18
Puanları
8
25 Temmuz tarihinde PTTAVM üzerinden Poco F2 Pro Türkiye Garantili cihaz satın aldım. 27 Temmuz'da elime ulaştı, kutunun bandında "Evofone" yazısı vardı. Cihazı açtım, tüm kurulumları ve güncellemeleri yaptım. Ancak çağrı sırasında ve sonrasında telefon donma sorunu yaşamaya başladı. Karşıdan ses gelmiyor ve sesim karşı tarafa ulaşmıyordu. Çağrı sona ermesine rağmen telefon çağrıya devam ediyormuş gibi gözüküyordu. Ayrıca ses ve güç tuşları düzgün çalışmıyor, kilit ekranından parmak izi veya pin ile açarken takılıyordu. Telefonun açılma süresi uzamıştı ve sürekli olarak kasma ve donma sorunları yaşıyordum.

Garanti kapsamında bir işlem yapılması gerektiğine karar verdim ve Evofone ile WhatsApp üzerinden iletişime geçtim. Cihazımın IMEI ve seri numarasını paylaştıktan sonra Evofone garantisi altında olduğunu belirtti ve İstanbul Kağıthane'deki teknik servisin adresini iletti. Garanti formunu doldurup, yurt içi kargo ile cihazı göndermemi istedi.

Cihazı 4 Ağustos'ta yurt içi kargoya verdim. 7 Ağustos'ta teknik servise ulaştı ve aynı gün içinde iade işlemi başlatıldı. İnternet üzerinden cihazın iade sürecini sorgulayarak öğrendim. Canlı destek üzerinden nedenini sorduğumda, cihazın Evofone garantisi altında olmadığı için iade edildiği bilgisini aldım.

Evofone ile tekrar 8 Ağustos'ta iletişime geçerek cihazın garantisi hakkında bilgi aldım ve cihazın Evofone garantili olduğunu öğrendim. Ancak daha sonra canlı destekten yaptığım sorgulamada cihazın garantisi olmadığına dair bir mesaj aldım. Hemen ardından Evofone'dan, cihazın aslında Evofone garantili olduğunu ve önceki mesajın hatalı olduğunu belirten bir düzeltme mesajı geldi.

Cihazın satın alındığı faturadaki numara üzerinden satıcıyla iletişime geçtim, durumu anlattım ve cihazın garanti sağlayıcısını sordum. Satıcı, Evofone veya Genpa'nın garanti sağlayıcı olduğunu söyledi. Genpa'nın internet sitesinden IMEI numarasını sorgulattığımda ise cihazın Genpa garantisi altında olmadığı bilgisi geldi.

Cihazın garanti sağlayıcısının net olmaması üzerine cihazın orijinalliği konusunda şüpheye düştüm ve Xiaomi'nin resmi sitesinden IMEI sorgulama yaptım. Sonuç olarak, cihazın orijinal olduğunu teyit ettim.

Evofone'un garanti işlemini gerçekleştirmemesi ve karışık bilgiler vermesi nedeniyle hayal kırıklığı yaşadım. İki farklı garanti sağlayıcısının çelişkili bilgi vermesi durumunda, cihazımın durumu ve garanti kapsamı hakkında net bir açıklama beklemekteyim.
 
Son düzenleyen moderatör:

Fakehero

366. Gün
Emektar
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,350
Reaksiyon puanı
5,387
Puanları
113
Yaş
35
Ürün Xiaomi çatısı altında geldiği için içinden garanti belgesi çıkmış olmalı ve Evofone yazıyorsa bu belgeyi sunduğunuzda kabul etmeleri gerekir.
 

Son mesajlar

Üst