Samsung Garanti Servisi Deneyimim

Bu konuyu okuyanlar

AlperShal

Müdavim
Katılım
14 Ekim 2018
Mesajlar
2,724
Reaksiyon puanı
2,554
Puanları
113
Yurt içi garantili (KVK) Samsung Galaxy A50 (SM-A505F) telefonumu iki gün önce aşırı ısınma ve ısınmadan alakasız çökme sorunlarıyla servise götürdüm. Virüs dolayısıyla kapıdan almadan kapı önünde telefonu inceledi ilgili kişi (Güç tuşuna toz girmiş mi vs. baktı) sonra baktı öyle bir şey yok aldı beni içeri. Otuz dakika içinde (benim içeri girmem ve çıkmam 30dk sürdü.) başka bir kişi cihazda yaşadığım sorunlarımı dinledi ve hemen testler başlattı telefonda. (Herhangi bir zararlı yazılım sistemi etkiliyor mu ve donanımlarda bir sorun var mı diye.) Ayrıca cihazın arka kapağında tam anakartın üstüne denk gelen bir çatlak vardı. Kullanıcı hatasına girebilir diye uyardılar beni. Ondan sonra testler bitti ve bir uyarı verdi sistem. Ne olduğunu okuyamadım ama çalışanlar bilgili değildi hatanın ne olduğu ile ilgili. Neyse biz telefonu alalım dediler. Ne fatura istediler ne garanti belgesi. Ulaşmak için bir numara ve ismimi istediler ve sonrasında garanti fişi verdiler. Cihazın garanti durumunu bilgisayara bağladıklarında öğrendiklerini düşünüyorum. Ayrıldıktan otuz dakika sonra Samsung Destek üzerinden cihazın durumunu takip etmem için SMS ile bir kod gönderildi ancak Samsung'un sitesi bakımdaydı (ya da çökmüştü) o yüzden takip edemedim. Neyse bir gün geçti yani dün oldu ve saat 9 ile 18 arasında cihazınızı alabilirsiniz diye SMS geldi. Bu kadar hızlı bir servis çok güzel bir deneyimdi. (Ve SMS içinde servis ücreti de yazıyordu. (0₺)) İki saat sonra servise gittim ve yine kapıdan içeri almadan servis fişimi istediler ve sonrasında içeri aldılar. Virüs için çok güzel önlemler alınmıştı. Neyse ilgili kişi beni çağırdı ve cihazın durumu hakkında bilgilendirdi. Cihazın anakartı ve bataryası tamamen ücretsiz olarak değiştirilmişti. Üstüne dezenfekte edilmişti. (Ekran çok güzel kayıyordu. :) ) Bu kadar büyük masrafın garanti ile ücretsiz yapılması çok güzel bir davranış. Müşterilerin önemsendiği gayet belli. Sonrasında serviste neler yapıldığı ile ilgili bir kağıta imza attırdılar ve bir kopyasını da bana verdiler. Ben de mutlu bir müşteri olarak oradan ayrıldım.

Puanlarım;
Güler yüzlülük: 10/10
Servis Hızı: 10/10
Garanti Kapsamı: 10/10
Çalışan Bilgisi: 9/10 (Cihazlar ve sorunlar hakkında gayet bilgililer. Sadece benim cihazımın verdiği hatayı bilemediler. Çok büyük bi sorun değil hizmetimi aldım sonuçta.)
Bilgi Toplama ve Bilgi Verme Hızı (Mağazada benimle yapılan bilgi alışverişi hızı): 10/10

Sonuç: Samsung'dan başka markaların tasarımlarını sevmiyordum o yüzden almıyordum ve şimdi böyle bir servis kalitesiyle sonsuz bir müşteri kazandılar. :) Kendilerine teşekkürlerimi sunuyorum. Okuduğunuz için teşekkürler. İyi forumlar.
 

Erenist2020

Müdavim
Katılım
17 Şubat 2020
Mesajlar
8,949
Reaksiyon puanı
7,299
Puanları
113
Yaş
40
Yurt içi garantili (KVK) Samsung Galaxy A50 (SM-A505F) telefonumu iki gün önce aşırı ısınma ve ısınmadan alakasız çökme sorunlarıyla servise götürdüm. Virüs dolayısıyla kapıdan almadan kapı önünde telefonu inceledi ilgili kişi (Güç tuşuna toz girmiş mi vs. baktı) sonra baktı öyle bir şey yok aldı beni içeri. Otuz dakika içinde (benim içeri girmem ve çıkmam 30dk sürdü.) başka bir kişi cihazda yaşadığım sorunlarımı dinledi ve hemen testler başlattı telefonda. (Herhangi bir zararlı yazılım sistemi etkiliyor mu ve donanımlarda bir sorun var mı diye.) Ayrıca cihazın arka kapağında tam anakartın üstüne denk gelen bir çatlak vardı. Kullanıcı hatasına girebilir diye uyardılar beni. Ondan sonra testler bitti ve bir uyarı verdi sistem. Ne olduğunu okuyamadım ama çalışanlar bilgili değildi hatanın ne olduğu ile ilgili. Neyse biz telefonu alalım dediler. Ne fatura istediler ne garanti belgesi. Ulaşmak için bir numara ve ismimi istediler ve sonrasında garanti fişi verdiler. Cihazın garanti durumunu bilgisayara bağladıklarında öğrendiklerini düşünüyorum. Ayrıldıktan otuz dakika sonra Samsung Destek üzerinden cihazın durumunu takip etmem için SMS ile bir kod gönderildi ancak Samsung'un sitesi bakımdaydı (ya da çökmüştü) o yüzden takip edemedim. Neyse bir gün geçti yani dün oldu ve saat 9 ile 18 arasında cihazınızı alabilirsiniz diye SMS geldi. Bu kadar hızlı bir servis çok güzel bir deneyimdi. (Ve SMS içinde servis ücreti de yazıyordu. (0₺)) İki saat sonra servise gittim ve yine kapıdan içeri almadan servis fişimi istediler ve sonrasında içeri aldılar. Virüs için çok güzel önlemler alınmıştı. Neyse ilgili kişi beni çağırdı ve cihazın durumu hakkında bilgilendirdi. Cihazın anakartı ve bataryası tamamen ücretsiz olarak değiştirilmişti. Üstüne dezenfekte edilmişti. (Ekran çok güzel kayıyordu. :) ) Bu kadar büyük masrafın garanti ile ücretsiz yapılması çok güzel bir davranış. Müşterilerin önemsendiği gayet belli. Sonrasında serviste neler yapıldığı ile ilgili bir kağıta imza attırdılar ve bir kopyasını da bana verdiler. Ben de mutlu bir müşteri olarak oradan ayrıldım.

Puanlarım;
Güler yüzlülük: 10/10
Servis Hızı: 10/10
Garanti Kapsamı: 10/10
Çalışan Bilgisi: 9/10 (Cihazlar ve sorunlar hakkında gayet bilgililer. Sadece benim cihazımın verdiği hatayı bilemediler. Çok büyük bi sorun değil hizmetimi aldım sonuçta.)
Bilgi Toplama ve Bilgi Verme Hızı (Mağazada benimle yapılan bilgi alışverişi hızı): 10/10

Sonuç: Samsung'dan başka markaların tasarımlarını sevmiyordum o yüzden almıyordum ve şimdi böyle bir servis kalitesiyle sonsuz bir müşteri kazandılar. :) Kendilerine teşekkürlerimi sunuyorum. Okuduğunuz için teşekkürler. İyi forumlar.
Samsung'un servis konusunda çok şikayetini okumuş biri olarak mağdur olmayıp, memnun kalmanıza sevindim.Hangi Samsung servisi sizi memnun etti? Yazarsan sevinirim.
 

AlperShal

Müdavim
Katılım
14 Ekim 2018
Mesajlar
2,724
Reaksiyon puanı
2,554
Puanları
113
Samsung'un servis konusunda çok şikayetini okumuş biri olarak mağdur olmayıp, memnun kalmanıza sevindim.Hangi Samsung servisi sizi memnun etti? Yazarsan sevinirim.

Bu servise götürdüm. Teşekkürler.
 

grbzz

Müdavim
Emektar
Katılım
28 Aralık 2018
Mesajlar
6,856
Reaksiyon puanı
9,769
Puanları
113
En son büyük bir dönüşüm başlatıldı belli ki sonuçları kullanıcıya da yansımış. Memnun kaldıysanız ne mutlu.

Ama teknik servis biraz şans işi bence. Apple'ın servisleri çok övülür mesela ama beni mağdur etmişlerdi tam tersi olarak da Samsung'dan çok memnun kalmıştım.
 
Üst