turgutsalgin
Asistan
- Katılım
- 7 Aralık 2020
- Mesajlar
- 232
- Reaksiyon puanı
- 119
- Puanları
- 43
Daha önce de benzer bi konu açmıştım fakat merak ettiğim farklı bir konu daha var. Yeni aldığım laptobu 3 hafta sonra 3 kez hayalet ekran sorunundan garantiye göndermiştim. Bunlar sonucu teknik serviste ekran değişmişti,bezel değişmişti ve sonucunda daha önce olmayan ölü piksel ve abartı bir ışık sızması ile bana gelmişti. Artık 4.kez uğraşmak istemediğimden değişim talep ettim. Kendi hataları olmasına rağmen ölü piksel ve ışık sızmasının bir sorun olmadığını söyleyip reddettiler. Bu arada ben Tüketici Hakları'na daha önce başvurmuştum ve "Savunma İstendi" aşamasındaydı. Daha sonra hayalet ekran sorununun yine oluştuğunu gördüm ve arayarak değişim talebimin tekrar değerlendirilmesini istedim. Ve sonunda değişim kabul edildi ve bana yeni ürün onay formu gönderip imzalamamı söylediler. Ürün yurtdışından sipariş edilecekmiş ve bu süreçte ayıplı olan ürün bende kalacakmış. Yaklaşık 1 ay sürer dediler. Benim merak ettiğim bu değişim kararını hayalet ekranın tekrar oluşmasından dolayı mı verdiler yoksa Tüketici Hakları onlardan savunma istedi ve uğraşmamak için mi verdiler? Ve şimdi benim ne yapmam gerekiyor. HP ile değişim anlaşmasına vardık fakat satıcıya karşı dava hala devam ediyor. Davayı şimdi iptal mi etmeliyim yoksa ürünün bana ulaşmasını mı beklemeliyim? Değişim kararından vazgeçme riskleri var mı? Davayı iptal etmezsem anlaştığımız için bir sıkıntı olur mu?