turgutsalgin
Asistan
- Katılım
- 7 Aralık 2020
- Mesajlar
- 232
- Reaksiyon puanı
- 119
- Puanları
- 43
Satın almış olduğum HP Pavilion laptobu aldıktan 1 ay sonra 3 kez garantiye gönderdim ve malesef sorun çözülmedi. Başta değişim hakkım olduğunu bilmiyordum ve o yüzden ücretsiz onarıma gönderdim. Ben şimdi değişim talep etmek istiyorum fakat satıcı bana değişim için HP ile görüşmem gerektiğini ,iade için oraya göndereceğimi ve eğer onlar iade kararı verirse anca öyle değişebileceğimi, satıcıyla hiç bir ilgisi olmadığını söylüyor. Fakat dediğim gibi 3 kez gönderdim ve sonuç alamadım. Bu durumda Tüketici Hakları'na başvururken davayı kime açmam gerekiyor? HP mi yoksa satıcı mı?