Öneri BLUEO Markasının Tanıtımının Yanlışlığı

batuhandivrik

Öğrenci
Katılım
20 Kasım 2020
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
23
Merhaba 11 ay önce yayınlanan ve shiftdeletenin tavsiye ettiği blueo kırılmaz camını trendyol üzerinden ana satıcısı olan times studio adlı satıcıdan ben 15 pro max için bu kırılmaz camı satın aldım. Satın almadan önce de parmak izi tutup tutmayacağını sordum ve satıcı bana hiçbir türlü parmak izi tutmayacağını söyledi ki zaten sizin videonuzda da parmak izi tutmadığını söylemiştiniz ve satıcı da bu ürünü bu şekilde pazarlıyor. Ancak bana ulaşan blueo kırılmaz camı tamamen hayal kırıklığından oluşuyor. Ürün çok bariz bir şekilde parmak izi bırakıyor ve ben bunu satıcıya söylediğimde bana "silince geçmiyor mu" gibi bir saçma sapan cevap verdi. linkini attığım shiftdeletenin videosunun 4.10dk dan sonra izlendiğinde de parmak izi bırakmadığını söylendiğini görebilirsiniz. Ancak dediğim gibi bu ürün parmak izi bırakıyor ki fotoğraflarını da aşağıya bırakacağım. Hayatımda gördüğüm en kötü satıcı ve müşteriyle en kötü konuşan satıcı olabilir. Ben sadece shiftdeletenin reklamını aldığı ve pazarladığı ürünün gerçeği yansıtmadığını dile getirmek istedim. Ürünün parmak izi tuttuğunun da fotoğraflarını ekledim. Ayrıca satıcının bana vermiş olduğu cevapları da ekledim. Buraya yazma sebebim de bu markanın ürünü alacak olanın 2 kere düşünmesi gerektiğindendir. Yaklaşık 1300-1400 TL para verip paranızı çöpe atmayın. Ben tüketici hakem heyetine de başvurumu yaptım.
 

Ekli dosyalar

  • WP KONUŞMASI VE PARMAK İZİ (1)_page-0005.jpg
    WP KONUŞMASI VE PARMAK İZİ (1)_page-0005.jpg
    61.1 KB · Görüntüleme: 25
  • WP KONUŞMASI VE PARMAK İZİ (1)_page-0004.jpg
    WP KONUŞMASI VE PARMAK İZİ (1)_page-0004.jpg
    75.2 KB · Görüntüleme: 23
  • 1.jpg
    1.jpg
    100 KB · Görüntüleme: 21
  • 2.jpg
    2.jpg
    96.4 KB · Görüntüleme: 23

murat zorluu

Müdavim
Müdavim
Katılım
17 Mayıs 2017
Mesajlar
1,718
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
862
Puanları
293
Ben normal bir forum üyesi olarak
Şunları diyim;

Shiftdelete bir forumdur; Bizlere bazı önerilerde bulunur.Önerilenleri almak yada almamak bizim elimizdedir.Gelelim video’ya bu video’da bir arkadaşımız bir tanıtım yapmış doğrudur ancak her üründe olduğu gibi size gelmiş olan ürününde üretim hatası olma ihtimalini göz önünde tutmanız gerekirdi.

Satıcı size bir ürün satmış ardından sattığı ürünün arkasında durmamıştır.Sizde gayet doğal hakkınız olan tüketici hakem heyeti hakkınızı şikayet ederek kullanmışsınız.İnşallah hakkınız varsa; Hakkınız olanı alırsınız.

Fakat hakkınızı ararken; Haksızlık yapabileceğinizi de göz önüne alınız.Yukarıda da dediğim gibi size gelen ürün hatalı üretim olabilir ve tanıtım yapılan üründen farklı olabilir.

Satıcı ürüne fatura kesti mi ?
 

batuhandivrik

Öğrenci
Katılım
20 Kasım 2020
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
23
Ben normal bir forum üyesi olarak
Şunları diyim;

Shiftdelete bir forumdur; Bizlere bazı önerilerde bulunur.Önerilenleri almak yada almamak bizim elimizdedir.Gelelim video’ya bu video’da bir arkadaşımız bir tanıtım yapmış doğrudur ancak her üründe olduğu gibi size gelmiş olan ürününde üretim hatası olma ihtimalini göz önünde tutmanız gerekirdi.

Satıcı size bir ürün satmış ardından sattığı ürünün arkasında durmamıştır.Sizde gayet doğal hakkınız olan tüketici hakem heyeti hakkınızı şikayet ederek kullanmışsınız.İnşallah hakkınız varsa; Hakkınız olanı alırsınız.

Fakat hakkınızı ararken; Haksızlık yapabileceğinizi de göz önüne alınız.Yukarıda da dediğim gibi size gelen ürün hatalı üretim olabilir ve tanıtım yapılan üründen farklı olabilir.

Satıcı ürüne fatura kesti mi ?
Fatura kesti tabi ki de ayrıca satıcı dediğimiz firma zaten blueo ürünlerini türkiyeye getiren firmanın kendisidir. Ürünün hatalı çıkması farklı bir durum satıcının verdiği cevap farklı bir durumdur. Satıcı dese ki bana ürün hatalı gelmiş gelin değişim yapalım tamam derim. Ancak satıcı bana özellikle "parmak izi silince geçmiyor mu?" diğer ürünlerde parmak izi silince geçmiyor şeklinde cevap verdi. Sizce burada hatalı üretim mi var yoksa ürünün kendisi böyle mi? Video da tanıtılan ürün ile benim aldığım ürün aynı bu kadar bariz bir fark varsa dediğiniz gibi ya ürün hatalıdır ya da ürünün kendisi zaten böyledir ve bu şekilde tanıtım yapılmıştır. Bende burada bunu öğrenmek için satıcıya yazdım ve bariz bir şekilde ürünün tanıtımının yanlış yapıldığı ortaya çıktı. Aksini olması için satıcının ürünün arkasında durması gerekiyordu ben zaten destek talep ettim kalkıp da ürünü iade alın almak zorundasınız demedim. Ürün hatalı ve destek olun dedim. Aldığım cevabı da görüyorsunuz.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben normal bir forum üyesi olarak
Şunları diyim;

Shiftdelete bir forumdur; Bizlere bazı önerilerde bulunur.Önerilenleri almak yada almamak bizim elimizdedir.Gelelim video’ya bu video’da bir arkadaşımız bir tanıtım yapmış doğrudur ancak her üründe olduğu gibi size gelmiş olan ürününde üretim hatası olma ihtimalini göz önünde tutmanız gerekirdi.

Satıcı size bir ürün satmış ardından sattığı ürünün arkasında durmamıştır.Sizde gayet doğal hakkınız olan tüketici hakem heyeti hakkınızı şikayet ederek kullanmışsınız.İnşallah hakkınız varsa; Hakkınız olanı alırsınız.

Fakat hakkınızı ararken; Haksızlık yapabileceğinizi de göz önüne alınız.Yukarıda da dediğim gibi size gelen ürün hatalı üretim olabilir ve tanıtım yapılan üründen farklı olabilir.

Satıcı ürüne fatura kesti mi ?
Bazı önerilerde bulunur kısmında haklısınız evet ürünü almak ya da almamak bizim elimizde ancak bu öneriyi verirken bir ürün tanıtılıyor ve özellikleri bunlar şunlar deniyor. Şimdi burada aldığın ürün aynı özellikleri taşımıyorsa satıcı da hayır bu özelliği zaten yok diyorsa siz nereye gidersiniz?
 

mdkbet

Müdavim
Müdavim
Katılım
13 Kasım 2006
Mesajlar
2,600
Reaksiyon puanı
85
Puanları
228
Ben normal bir forum üyesi olarak
Şunları diyim;

Shiftdelete bir forumdur; Bizlere bazı önerilerde bulunur.Önerilenleri almak yada almamak bizim elimizdedir.Gelelim video’ya bu video’da bir arkadaşımız bir tanıtım yapmış doğrudur ancak her üründe olduğu gibi size gelmiş olan ürününde üretim hatası olma ihtimalini göz önünde tutmanız gerekirdi.

Satıcı size bir ürün satmış ardından sattığı ürünün arkasında durmamıştır.Sizde gayet doğal hakkınız olan tüketici hakem heyeti hakkınızı şikayet ederek kullanmışsınız.İnşallah hakkınız varsa; Hakkınız olanı alırsınız.

Fakat hakkınızı ararken; Haksızlık yapabileceğinizi de göz önüne alınız.Yukarıda da dediğim gibi size gelen ürün hatalı üretim olabilir ve tanıtım yapılan üründen farklı olabilir.

Satıcı ürüne fatura kesti mi ?
Bu konu SDN'yi bağlar diye düşünüyorum SDN öneride bulunur almak yada almamak bizim elimizde diyerek konudan sıyrılamayız.

SDN demeli ki "mağduriyetiniz için üzgünüz, bu ürün için bir hata olmuş, bu tarz üreticilerle bir daha marka ortaklığı, tanıtım, reklam vs. yapmayacağız."

Aksi takdirde SDN'nin tanıttığı ürünlere nasıl güveneceğiz? Demek ki parasını veren herkes SDN'ye ürün tanıttırabilir, dandik mallarla milleti kazıklayabilir şeklinde mi düşünelim?

sonra mağdur insanlara "e tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz hakkınızı arayın" diyip kenara mı geçeceğiz?

Ayrıca dediğiniz gibi mesajı yazan arkadaşa hatalı ürün gelmemiş. Hatalar her zaman olabilir bunda bir sorun yok.
Arkadaşa gelen ürün vaad edilen ürün değil yani tüketiciyi kandırıyorlar.
Eğer ürünü gönderen kişi deseydi ki "size yanlışlıkla parmak izi tutan versiyonu göndermişiz" o zaman dediklerin doğru olurdu. Parmak izi tutmaz'la, silince geçer bambaşka şeyler bu resmen kullanıcıyı aptal yerine koymaktır.
 

batuhandivrik

Öğrenci
Katılım
20 Kasım 2020
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
23
Bu konu SDN'yi bağlar diye düşünüyorum SDN öneride bulunur almak yada almamak bizim elimizde diyerek konudan sıyrılamayız.

SDN demeli ki "mağduriyetiniz için üzgünüz, bu ürün için bir hata olmuş, bu tarz üreticilerle bir daha marka ortaklığı, tanıtım, reklam vs. yapmayacağız."

Aksi takdirde SDN'nin tanıttığı ürünlere nasıl güveneceğiz? Demek ki parasını veren herkes SDN'ye ürün tanıttırabilir, dandik mallarla milleti kazıklayabilir şeklinde mi düşünelim?

sonra mağdur insanlara "e tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz hakkınızı arayın" diyip kenara mı geçeceğiz?

Ayrıca dediğiniz gibi mesajı yazan arkadaşa hatalı ürün gelmemiş. Hatalar her zaman olabilir bunda bir sorun yok.
Arkadaşa gelen ürün vaad edilen ürün değil yani tüketiciyi kandırıyorlar.
Eğer ürünü gönderen kişi deseydi ki "size yanlışlıkla parmak izi tutan versiyonu göndermişiz" o zaman dediklerin doğru olurdu. Parmak izi tutmaz'la, silince geçer bambaşka şeyler bu resmen kullanıcıyı aptal yerine koymaktır.
Kesinlikle tüm dediklerinize katılıyorum ve desteğiniz için de teşekkür ediyorum. Benim konuyu açma sebebim de anlattığınız şeyler aslında insanların bilgilenmesi ve ona göre bu ürünü alacaksa alması gerektiğindedir. Sonuçta 100-200 TL'lik bir kırılmaz cam alınmıyor. 1500 TL fiyat bandı olan bir kırılmaz cam alınıyor. SDN'de de bu konuyu açma sebebim de dediğiniz gibi aslında yaptıkları marka tanıtımı çalışmasının kötü ve yanlış bilgilendirici olduğunu kanıtlamak içindi. Tekrardan desteğiniz için teşekkürler.
 
Üst