Soru Ürün iadesi

PrometistyL

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2023
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
Merhaba arkadaşlar. Çözülmüş bir sorun hakkında yazıyorum, olayı anlatıp sonrasında bir soru soracağım. 14 gün geçmemesine rağmen satıcı ürünü geri almayı reddetti kutuya ya da ürüne hiç zarar gelmemesine rağmen ve ürünü bana geri gönderdiler. Bunun üzerine Amazon, satıcıya ulaştı ürünü almaları için, sonrasında ürünün barkodu yırtılmış diye utanmadan tekrar reddetti ki Amazon barkodu biz veriyoruz zaten dedi bana, bunun üzerine tekrar Amazon'u aradım ve para iadem Amazon tarafından sağlandı sağ olsunlar.

Sonrasında şu dendi, satıcı size ulaşırsa ürünü iade edersiniz ulaşmazsa sizde kalabilir. Ertesi gün satıcı beni arıyor. Ürünü gönderirseniz para iadenizi sağlarız diyor pişkin pişkin. Bende para iademi aldım deyince he tamam deyip kargo numarası yolluyor. Kurnazlıklarla almayı reddettiği ürünün hemen peşine düşüyor. Açık konuşmak gerekirse ben bu gibi satıcıların başka kurnazlıklar yapmasını istemiyorum. Ben bu ürünü geri göndermezsem Amazon tarafından herhangi bir kırmızı çizgi yer miyim? Yanlış anlaşılmasın hıncımı almak istiyorum. Yoksa ürün önemli değil benim için gerekirse çöpe bile atarım.
 

635883

Müdavim
Müdavim
Katılım
28 Haziran 2020
Mesajlar
5,310
Reaksiyon puanı
10,523
Puanları
2,958
Para iadeniz Amazon tarafından yapılmış. Ürünü satıcıya göndermek zorunda değilsiniz. Benzer sorunu ben de yaşadım ve para iadem -müşteri memnuniyeti doğrultusunda- Amazon tarafından yapılmasına rağmen satıcı, pişkin şekilde ürünü istemişti. :D Ürünü de göndermedim, bir şey olmadı. Satıcı hem ürün ücretinin iadesini yapmayacak, bir de ürünü isteyecek. Öyle dünya yok.
 
Üst