Steelseries- Media Markt- Ürün İade Açmazı

fatihdr

Öğrenci
Merhabalar,

2019 yılında Media Markt'tan 1699 TL ye Steelseries Arctis Pro + GameDAC isimli kulaklığı çok beğenerek aldım ve 1,5 yıl kullandım. Geçen ay mikrofonu bozulduğu için garantiye yolladım. Yaklaşık 10 gün sonra mağazaya gittiğimde " ürünün artık piyasada olmadığını, sıfırıyla değişemeyeceklerini bu yüzden, 1699 liralık ürün değişim hakkı" verdiklerini öğrendim. Açıkçası moralim bozuldu, çünkü kulaklık gerçekten üst düzey bir kulaklıktı, ve artık 1,5 yılda yaşanan ekonomik gelişmeler nedeniyle 1699 TL ye o seviyede kulaklık alamazdım.

O sıra tablet alacaktım, bari tablet alayım dedim tablette kullanamayacağımı, kulaklık almam gerektiğini söylediler. Para iadesi de yapamayız dediler. Ben de gidip kulaklıklara baktım ama dediğim gibi, o seviye kulaklık yoktu. Satıcı, aynı markanın Arctis 9 Wireless kulaklığını o kadar övdü ki, hakkında hiç araştırma yapmadan, durumun da şaşkınlığıyla 550 TL fark ödeyip 2249 TL lik bu kulaklığı aldım, kutusunu açmayıp 2000-2100 civarına satarım ne olacak dedim açıkçası.

Ürünü aldım, ilanlara koydum, bir iki gün sonra bir kaç mesaj düştü, "media markttan aldım demişsiniz ordan daha pahalıya satıyorsunuz" diye. Bir baktım kulaklık 1899 a satılıyor, ben alalı 48 saat bile olmamıştı. Çok zoruma gitti açıkcası. Bu arada gezinirken "artık üretilmiyor dedikleri kulaklığımı bir çok mağazada satışta gördüm, hatta steelseries in TR sitesinde bile ürün mevcut (sadece TR gönderimi yok)


Media Markt'ı aradım, ben eski ürünümü geri istiyorum dedim, "mağazaya gidin orayla görüşün" dediler.

Mağazaya gittim, sonradan aldığım ürünü vermek istediğimi, ve eski ürünümü mikrofonsuz kullanmak istediğimi söyledim. İade alalım dedi oradaki arkadaş, peki dedim, ben sonradan ödediğim 550 TL yi iade edecekler sandım, kalan 1699 luk değişim hakkımdan vazgeçmeye ve eski ürünü almaya razıydım. Bir de kasaya bir gittim 2249 TL nin tamamını iade edeceklerini söylediler. Daha önce iade olamıyor dedikleri için "emin misiniz?" dedim, evet 550 kısmı direk iade, 1699 kısmı genel merkeze yazı gidecek öyle iade dediler. E napalım en azından nakit, zaten daha ucuza satıp nakiye dönüştürecektim diyerekten tamam dedim. Ama sistemin yoğun olduğunu, 1 gün sonra gelmem gerektiğini söylediler.

Bugün tekrar gittim, bu sefer kasadaki arkadaş bu nasıl iade olur ya? taa 1.5 sene önce alınmış dedi. Bilmiyorum dedim, gitti sordu geldi, sizin durum farklıymış, napsak ne etsek vs. dedi. Öylece kaldı, benim kafa iyice allak bullak oldu

1. Şu an değeri 2600 TL civarında olan kulaklığımdan oldum

2. Bu kulaklığın üzerine para verip daha kötüsünü zamlı fiyattan aldım (gerçi 550 yi iade etmeye hazırlar

3. Üretilmiyor dedikleri kulaklık güncel ürün gamında var, distribütörün (DESPEC) elinde olmaması benim sorunum olmasa gerek?

4. Olası bir para iadesinde bile karlı olduğumu sanmıyorum


ne gibi haklarım var böyle bir durum karşısında? ne yapmalıyım? media markt'ın kötü niyetle yaklaştığını düşünmüyorum, zaten muhattap aslında kendileri de değil ama distribütor arıza çıkarırsa ne yapabilrim? Teşekkürler
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
SS servisi ve distribütörü harbiden rezalet. Ürünler çok iyi, işiniz servise düşüyorsa geçmiş olsun. Ben zamanında HB'den Rival 310 almıştım 230 TL'ye. 6 ay sonra kauçuklar patladı. Üstelik SS servisi kauçuk yıpranmasında direkt ürün değişimi yaptıklarını söylemişti. Bende buna güvenerek servise verdim. 20 gün resmi iş gününün 19'uncu gününde bana direkt para iadesi yaptı adamlar. Aynı ürün 7 ay geçince 400 TL seviyesine yaklaşmıştı. Bende sinirden gidip Razer Mamba T.E. almıştım. SS'nin ciddi manada TR şubesinde bir sıkıntı var. Ürünün ellerinde olmaması sizi bağlamaz. Ülkede yoksa gerekirse Çin'den getirmek zorundalar. Hakkınızı arayın gerekirse hakem heyeti ile uğraşın ve aynı ürünün yenisini alın bence. Hiçbiri olmazsa bir üst sürümü vermek zorundalar.
 

fatihdr

Öğrenci
SS servisi ve distribütörü harbiden rezalet. Ürünler çok iyi, işiniz servise düşüyorsa geçmiş olsun. Ben zamanında HB'den Rival 310 almıştım 230 TL'ye. 6 ay sonra kauçuklar patladı. Üstelik SS servisi kauçuk yıpranmasında direkt ürün değişimi yaptıklarını söylemişti. Bende buna güvenerek servise verdim. 20 gün resmi iş gününün 19'uncu gününde bana direkt para iadesi yaptı adamlar. Aynı ürün 7 ay geçince 400 TL seviyesine yaklaşmıştı. Bende sinirden gidip Razer Mamba T.E. almıştım. SS'nin ciddi manada TR şubesinde bir sıkıntı var. Ürünün ellerinde olmaması sizi bağlamaz. Ülkede yoksa gerekirse Çin'den getirmek zorundalar. Hakkınızı arayın gerekirse hakem heyeti ile uğraşın ve aynı ürünün yenisini alın bence. Hiçbiri olmazsa bir üst sürümü vermek zorundalar.
Sanırım öyle yapacağım artık, hakem heyetine taşımak lazım belli ki. Gelişmeleri buraya yazacağım
 

LifeStyle

Doçent
ingilizcen varsa steelseries in genel merkezine mail at. durumun oldukça karışık. steelseries in üzmemesi lazım. ciddi paralar verilmiş yani. türkiye şartlarında fazla kişi almaz böyle ürünleri..

size mediamarkt kazık atmış bence.. benim çekim var, sizene arkadaş, ister pil alırım, ister cep telefonu.. hem paramı ekonomik şartlar yüzünden alıkoyuyorsun, hem de "sadece kulaklık alabilirsin heee" diye limit koyuyorsun.. ayıp yaptıkları..

normal şartlarda, ürünün aynısı üretilmiyorsa ve yoksa, muadili yada üst sürümü verilir.. tabii burada öyle şeyler olmaz (!)

müdürleriyle konuşsan, belki de cıngar çıkartsan böyle olmazdı. malum, insanımız anlamıyor laftan. böyle şirket stratejisi de hiç görmedim.

iade et, paranı al. 11 kasım indirimlerinde belki birşeyler yakalayabilirsin. bırak sen de 1699 tllik kulaklık kullanma, 400 500 e al bir kulaklık, onu kullan. geri kalanını da başka ihtiyaçlarına harca..
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
ingilizcen varsa steelseries in genel merkezine mail at. durumun oldukça karışık. steelseries in üzmemesi lazım. ciddi paralar verilmiş yani. türkiye şartlarında fazla kişi almaz böyle ürünleri..

size mediamarkt kazık atmış bence.. benim çekim var, sizene arkadaş, ister pil alırım, ister cep telefonu.. hem paramı ekonomik şartlar yüzünden alıkoyuyorsun, hem de "sadece kulaklık alabilirsin heee" diye limit koyuyorsun.. ayıp yaptıkları..

normal şartlarda, ürünün aynısı üretilmiyorsa ve yoksa, muadili yada üst sürümü verilir.. tabii burada öyle şeyler olmaz (!)

müdürleriyle konuşsan, belki de cıngar çıkartsan böyle olmazdı. malum, insanımız anlamıyor laftan. böyle şirket stratejisi de hiç görmedim.

iade et, paranı al. 11 kasım indirimlerinde belki birşeyler yakalayabilirsin. bırak sen de 1699 tllik kulaklık kullanma, 400 500 e al bir kulaklık, onu kullan. geri kalanını da başka ihtiyaçlarına harca..
Zamanında ben atmıştım genel merkeze, ülkedeki distribütör ile sorunu çözmeniz lazım biz müdahale edemeyiz demişti. Saçmalık.
 

Utku92

Profesör
Bu tarz kulaklıkları herkes almaz. Bende çok anlamlı bulmuyorum. Müzik için olsa sennheiser falan anlarım tabi. Kendi kişisel görüşüm. Gidip olay çıkartın derim başka türlü zor kibar dille ben çok anlattım hiçbiri anlamıyor ve inanın müşteri umurlarında değil. Dinlerler dinlerler sonra geçiştirirler.
 

fatihdr

Öğrenci
selamlar, @Görkem Say arkadaşımın “ülkede yoksa Çin’den getirmek zorundalar” gazıyla despec(distribütor) ile iletişime geçtim. ürünün olmadığını söylediler, ben de mağduriyetimi anlattım, beklerseniz kasım ayında girecek stoğa dediler, tabii ki beklerim dedim. eski ürünün sıfırıyla değişim yapacaklar kısaca. ürünü alınca haber veririm 😊 herkese teşekkürler
 

ozciceky

Profesör
Sorununuzun çözüldüğüne sevindim. Ama araya giren perakendeci firmaların da sorumluluk alıp müşteri memnuniyeti için çalışması lazım. MM şirketinde yaşadığınız bir sıkıntı sizi üründen ya da markadan soğutuyor. Genel merkezlerin ve distrübütorlerin bu konuda çalışması lazım.
Bugün dahi 1699 TL çok büyük para kulaklık için.
 

Spider-Sense

Profesör
Cezalı
selamlar, @Görkem Say arkadaşımın “ülkede yoksa Çin’den getirmek zorundalar” gazıyla despec(distribütor) ile iletişime geçtim. ürünün olmadığını söylediler, ben de mağduriyetimi anlattım, beklerseniz kasım ayında girecek stoğa dediler, tabii ki beklerim dedim. eski ürünün sıfırıyla değişim yapacaklar kısaca. ürünü alınca haber veririm 😊 herkese teşekkürler
İnşallah sıkıntısız bir şekilde alırsınız.
 

fatihdr

Öğrenci
Sorununuzun çözüldüğüne sevindim. Ama araya giren perakendeci firmaların da sorumluluk alıp müşteri memnuniyeti için çalışması lazım. MM şirketinde yaşadığınız bir sıkıntı sizi üründen ya da markadan soğutuyor. Genel merkezlerin ve distrübütorlerin bu konuda çalışması lazım.
Bugün dahi 1699 TL çok büyük para kulaklık için.
evet media markt ın tavrı açıkçası hayal kırıklığına uğrattı beni. bu konularda çok kırılganım. 2010 yılında yaşadığım bir sorun yüzünden bir teknosaya adım atmadım mesela 10 yıldır. verdiği güven duygusu ile pahalı da olsa mediamarkt tercih ediyordum, gözden geçirmek gerekiyormuş demek ki
 

ozciceky

Profesör
Buna kırılganlık denmez. Buna doğru müşteri tavrı denir. Bana sıkıntı yaşatan bir kurumdan neden bir daha alışveriş yapayım. Para ile rezil olacaksın bir de.
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
selamlar, @Görkem Say arkadaşımın “ülkede yoksa Çin’den getirmek zorundalar” gazıyla despec(distribütor) ile iletişime geçtim. ürünün olmadığını söylediler, ben de mağduriyetimi anlattım, beklerseniz kasım ayında girecek stoğa dediler, tabii ki beklerim dedim. eski ürünün sıfırıyla değişim yapacaklar kısaca. ürünü alınca haber veririm 😊 herkese teşekkürler
Kasım ayına bir şey kalmadı şurada zaten. Umarım sıkıntısız teslim alırsınız.
 

fatihdr

Öğrenci
Vaziyet alın ortalık karıştı :)

Bugün media markt a gittim, haydi iadenizi yapalım dediler. Durun dedim, ben Despec ile görüştüm, ürünün sıfırını verecekler, iade istemiyorum dedim. Bu sefer de "ama biz size yeni ürün verdik, eskisiyle ilgili bir işlem yapamayız, o iş kapandı" dediler :) Evet dedim, ama bana o üründen kalmadığını söylediğiniz için ben bu ürünü almak zorunda kaldım, sizin yanlış verdiğiniz bilgi yüzünden dedim. Müdürle vs görüştük, ilgilenmedi bile, en sonunda bizlik bir şey yok hakem heyetine taşırsınız gerekirse dediler kala kaldık yine..

Despec'in inanılmaz bir müşteri hizmetleri hattı var, 90 lı yıllarda çevirmeli ağı daha kolay düşürüyorduk... Orayla 2. kez görüşemedim, niye aradım hatırlamıyorum da zaten. Media Markt müşteri hizmetleri hattını aradım, konuyu ilettim, 2-3 saat sonra birisi aradı, bir kez de ona anlattım, hmm ok ilgileniyoruz dedi, kapattık. son durum

1. Bozuk kulaklık Despec'te
2. Yeni kulaklık Media Markt'ta
3. Para kesinlikle bende değil
4. Despec sıfır ürün vermeye razı ama, Media Markt o tren kaçtı, sana başka ürün sattık, onun iadesini vericez diyor.

Yok öyle Türkiye'de yaşayıp işini kolayca, çıkarına olacak şekilde halletmek kısaca :/
 

Umut Çelik

Profesör
Vaziyet alın ortalık karıştı :)

Bugün media markt a gittim, haydi iadenizi yapalım dediler. Durun dedim, ben Despec ile görüştüm, ürünün sıfırını verecekler, iade istemiyorum dedim. Bu sefer de "ama biz size yeni ürün verdik, eskisiyle ilgili bir işlem yapamayız, o iş kapandı" dediler :) Evet dedim, ama bana o üründen kalmadığını söylediğiniz için ben bu ürünü almak zorunda kaldım, sizin yanlış verdiğiniz bilgi yüzünden dedim. Müdürle vs görüştük, ilgilenmedi bile, en sonunda bizlik bir şey yok hakem heyetine taşırsınız gerekirse dediler kala kaldık yine..

Despec'in inanılmaz bir müşteri hizmetleri hattı var, 90 lı yıllarda çevirmeli ağı daha kolay düşürüyorduk... Orayla 2. kez görüşemedim, niye aradım hatırlamıyorum da zaten. Media Markt müşteri hizmetleri hattını aradım, konuyu ilettim, 2-3 saat sonra birisi aradı, bir kez de ona anlattım, hmm ok ilgileniyoruz dedi, kapattık. son durum

1. Bozuk kulaklık Despec'te
2. Yeni kulaklık Media Markt'ta
3. Para kesinlikle bende değil
4. Despec sıfır ürün vermeye razı ama, Media Markt o tren kaçtı, sana başka ürün sattık, onun iadesini vericez diyor.

Yok öyle Türkiye'de yaşayıp işini kolayca, çıkarına olacak şekilde halletmek kısaca :/
THH'ne başvurun. Şikayetvar'a da yazın ki ibret alsın insanlar. Rezil olsun mediamarkt.
 

fatihdr

Öğrenci
Tüketici hakem heyetine yazdığım yazıyı sizlerle de paylaşmak istedim, son durumu da içeriyor aynı zamanda.


Merhabalar, 11/02/2019 tarihinde Media Markt Kayseri Forum AVM mağazasından 1699 TL ücretle aldığım "Steelseries" markalı, "Arctis Pro + GameDAC" modelli kulaklık, garanti süresi içerisinde bozuldu ve Ekim 2020 başlarında yine aynı mağazanın müşteri hizmetlerine ürünü faturasıyla teslim

ederek garantiye yolladım.

14/10/2020 tarihinde mağaza tarafından "ürününüzle ilgili işlemler tamamlanmıştır" şeklinde bir SMS aldım ve mağazaya gittim. Gittiğimde mağaza personeli "ürünün sıfırının artık üretilmediğini ve bu nedenle ürünün yenisiyle değişim yapılamayacağını" dolayısıyla "yeni bir ürün almam için 1699 TL tutarında bir değişim hakkı" verdiklerini belirttiler.



Mağazada, bozulan kulaklığım ayarında veya aynı markanın DAHA ÜST bir modeli olup olmadığını sorduğumda "o serilerin artık bittiği ve üretilmediği" yanıtını aldım. Stoklarında veya mağazada benim kulaklığım veya daha üst bir ürün olmadığı, o ürünlerin artık üretilmediği bilgisi başka bir mağaza personeli tarafından da verildi.



O sırada tablet bilgisayar alma niyetinde olduğum için, "bu değişim hakkını tablet bilgisayar için kullanabilir miyim?" diye sorduğumda talebime olumsuz yanıt aldım ve sadece kulaklık alabileceğim konusunda yönlendirildim. Kulaklıklara tekrar baktığımda benim daha önce aldığım tarihe göre fiyatların oldukça arttığını gözlemledim. 1699 TL lik değişim hakkım, teknik özellik olarak bana ait olan üründen çok daha alt seviyede olan ürünleri bile karşılamıyordu. Yaklaşık 2 yılda kur, vergi vs gibi sebeplerden dolayı her üründe fiyatlar oldukça artmıştı. Başka seçeneğim olmadığı için (daha doğrusu öyle düşünmek zorunda bırakıldığım için) 1699 TL lik ürün değişim hakkımın üzerine 550 TL vermek zorunda kalarak, teknik olarak benim kulaklığımdan daha düşük bir model olan "Steelseries Arctis 9 Wireless" markalı bir kulaklık aldım. (fatura no: ***************)



Eve gelip kutuyu açmadan önce ilgili markanın internet sitesine girerek kulaklığın detaylı özelliklerini incelemek istedim. Bu esnada markanın güncel ürün kataloğunda, bana "üretimden kaldırıldı" şeklinde bilgilendirme yapılan eski kulaklığımın var olduğunu gördüm. Küçük bir araştırmayla ürünün gayet güncel bir ürün olduğunu, hatta söz konusu markanın hali hazırda hala en iyi 2. kulaklığı olduğunu, çeşitli teknoloji mağazaları ve internet sitelerinde ise yaklaşık 2600 TL fiyat etiketiyle satışta olduğunu gördüm. Bunun üzerine 0850 222 10 50 numaralı Media Markt Müşteri Hizmetleri Hattını aradım ve durumu aktardım. Bunun kendi firmalarıyla ilgili olmadığını, Steelseries markasının ithalatçısı olan, aynı zamanda teknik servis işlevini yürüten DESPEC BİLGİSAYAR (mersis ***********) ile görüşmem gerektiği söylendi. (ses kaydı kendilerinde mevcuttur)



Despec Bilgisayar Müşteri Hizmetleri hattını aradığımda ise “ürünün (eski kulaklığım) artık üretilmediği” o yüzden bana “değişim hakkı” verildiği söylendi. Ben “markanın internet sitesinde ve çeşitli mağazalarda ürünü gördüğümü, halen güncel bir ürün olduğunu” belirtince karşı taraf “ürünün kasım ayınca stoklara gireceğini, pandemi nedeniyle şu an olmadığını” belirtti. Ben de “bundan haberim olsaydı ürünün gelmesini bekleyebileceğimi, şu an ki iade tutarıyla ürünün çok daha kötüsünü bile alamadığımı, “iade” veya “başka ürünle iade tutarınca değişimin” beni oldukça zarara uğratacağını söyleyince, “konuyu Media Marktla görüşün, stoğa gelince değişim yapılır” bilgisini aldım ve görüşmeyi sonlandırdım.

Media Markt’a gidip durumu anlattım. Bana “sizin ürününüz ve daha üst modeli artık üretilmiyor” şeklinde yanlış bilgi verildiğini, bu yanlış bilgi doğrultusunda başka seçeneğim olmadığını düşündüğüm için ”daha kötü bir kulaklığa” 550 TL ödeyerek sahip olmak zorunda kaldığımı, işin gerçeğini kendi çabalarımla ortaya çıkardığımı, ithalatçı firmayla iletişime geçtiğimi ve ürünün yenisini stoklara girince yollayacaklarını belirttim. Benim talebim sadece sonradan ödediğim 550 TL yi almak, verdikleri kutusu açılmamış ürünü iade etmek ve eski ürünümün yenisiyle değiştirilmesiydi.



Müşteri hizmetleri kısmındaki görevli sonradan aldığım 2249 TL faturalı ürünü benden teslim aldı ve bana bir belge verip, bu belgeyle danışmaya gitmem gerektiğini söyledi. Danışmaya gittiğimde bana 2249 TL nin tamamını iade edeceklerini söylediler. Neden olduğuna anlam veremedim. Hatta bu duruma kendileri de şaşırdı,” neredeyse 2 yıl önce yapılmış bir ürünün iadesini nasıl yapacağız? hadi 550 TL yi iade ederiz de, 1699 TL nasıl olur?” şeklinde şüpheye düştüler, hatta ve hatta müdürlerinden teyit almaya gittiler. Bana birkaç gün önce “ bu değişim hakkını tablette bile kullanamazsın” diyen Media Markt, şimdi tüm miktarı iade ediyordu(!) Ben ise kendilerine 1699 TL lik iadeyi istemediğimi bunun benim zararıma olacağını, sadece sonradan ödediğim 550 TL yi istediğimi belirttim. Kalan 1699 TL tutarla daha düşük bir ürün almak istemediğimi, mevcut piyasa değeri yaklaşık 2600 TL olan kendi kulaklığımı istediğimi belirttim.



Karşımdaki mağaza görevlisi artık bunun mümkün olmadığını, yeni kulaklık aldığımı ve eski ürüne dair işlem yapamayacağımı belirtti. Ben de kendilerine “ürünün artık üretilmediği” gibi yalan yanlış bir bilgi vererek beni yanlış yönlendirdiklerini, bu ürünün hala var olduğunu bilsem , üzerine 550 TL vererek daha kötü bir kulaklık almayacağımı ve bunda bir suçum olmadığını belirttim. Onlar da Despec firmasından kendilerine bu şekilde bilgi verildiğini, kendileriyle ilgili bir durum olmadığı, eski ürünle ilgili haklarımın yeni ürün almam sebebiyle yandığını, bir sorunum varsa bunu Tüketici Hakem Heyeti ile çözebileceğimi belirttiler. Bu arada, Media Markt mağaza personeli, benim eski ürünümün stokta olmadığını hatta daha üst versiyonu olan “Steelseries Arctis Pro Wireless” markalı kulaklığın bile artık stokta olmadığını bana mağaza bilgisayarından göstermek isterken “Arctis Pro Wireless” modelinin Media Markt ın ülke genelindeki 4-5 mağazasında stokta olduğunu birlikte gördük. Mağazanın müdürü olduğunu düşündüğüm kişi de üstün körü bakarak, yapabilecekleri bir şey olmadığını belirtti ve mağazadan ayrıldım ve Media Markt Müşteri Hizmetleri hattını aradım.



Müşteri hizmetleri bana 3 kez geri dönerek sanki bir metini okurmuşçasına “ürün stokta veya üretimde yokmuş, paranız iade edilecek daha ne istiyorsunuz?” gibisinden yaklaşımda bulundu. Her seferinde bunun benim için mantıklı olmayacağını ifade etmeme rağmen her aramada aynı şeyle karşılaştım. 1699 TL lik para iadesi yerine güncel değeri 2600 TL olan ürünümü veya daha üst modelini istediğimi belirttim. Ama yerine ürün almışsınız dediklerinde, bana ürünün üretimde olmadığı şeklinde yalan-yanlış beyanat verildiğini, başka bir seçeneğim olmadığını düşündüğüm için aldığımı, bu konuda doğru bilgilendirme yapılsaydı böyle bir şeye asla girişmeyeceğimi defalarca söylememe rağmen sonuç alamadım. Her seferinde anlıyoruz bir üst birime aktaralım dediler 2-3 kez, sonra da arayan olmadı zaten, çözümsüz bırakıldım.



Belki 550 TL nin iadesini alırsam sorunumu Media Markt ı devre dışı bırakarak Despec ile çözerim niyetiyle ithalatçı firmayı aradığımda ilk görüşmemin aksine tıpkı Media Markt gibi siz ürünle ilgili hakkınızı kullanmışınız o iş kapandı dediler. Hatta değişim hakkınızı kullanmadan önce bizi arayıp neden stok bilgisi sormadınız dediler.





Bana, “ürününüz üretimden kalktı, stokta yok, o ürünler artık gelmez” diyerek aleni bir şekilde YALAN ve ya YANLIŞ bilgi verilerek beni “daha pahalıya daha kötü bir kulaklık almaya yönlendiren”, eskisini alma ihtimali doğunca da iş işten geçti, artık işlem yapamayız diyerek mağdur eden Media Markt tan şikayetçiyim. İthalatçı firma ile olan iletişimsizliklerinin bedelini bana ödetmeye hakları olmadığını düşünüyorum. Yasal haklarım doğrultusunda ürünümü sıfırıyla bir an önce değiştirmelerini, stoklarında yoksa stoklarında mevcut olan bir üst model kulaklık “Steelseries Arctis Pro Wireless” ile değişim yapmalarını talep ediyorum.



Gereğini bilginize arz ederim
 
Üst