buraqq
Profesör
- Katılım
- 13 Mart 2008
- Mesajlar
- 1,548
- Reaksiyon puanı
- 6
- Puanları
- 218
Sadece isimleri GOLD. Artık gözümde çay kaşığı kadar değerleri yok. Ki çay kaşığı bir işe yarıyor. Aksine bunların zararı da var.
Geçen Aralık'ın 25 inde aldım telefonu(Note II) fatura düzenlendi gönderildi 26'sının akşamı elimde. Telefonu aldım kurcaladım kurcaladım bi güzel. Sonra aklıma geldi bunun garantisi filan nasılmış bir bakayım dedim. Evo diye bir firma. Firma paralel ithalatçı. Oysa Gold bana distribütör garantisi var demişti ve ben sırf o yüzden almıştım. Paralel ithalat alma gibi bir niyetim olsa gider 1500 liraya alırdım o zaman o fiyata. Evet tam 1500 liraya da bulmuştum fakat Gold'da 1724 liraya distribütör garantisi(!) altındaki telefonu tercih ettim.
Her neyse, bu ayın 16 sında Gold müşteri hizmetlerine mesaj attım, mesajınız ilgili birime bildirilmiştir en kısa sürede dönüş sağlanacaktır falan denildi. Ayın 21 i oldu ses yok. Girdim sikayetvar.com a şikayet ettim. Saat 3 te şikayet ettim, bir kaç dakika sonra mesajınız redaksiyon aşamasında yazmaya başladı işlem kısmında. Gece oldu hala yayınlanmadı şikayetim. Fakat geceleyin Gold'dan mesaj geldi. Mesaj şu şekilde;
Değerli Müşterimiz,
7 iş günü içerisinde üründen cayma hakkına sahip olup fatura tarihi itibari ile talebinizle ilgili işlem yapılamamaktadır.
Saygılarımızla,
Gold.com.tr
Tamam ya hatalı ben miyim şimdi dedim kendi kendime. Tamam Gold'dan geri dönüşü aldım ama şikayetim hala yayınlanmadı dedim ve sikayetvar.com a mesaj attım şikayetimi yayınlamanızı istiyorum herkes görsün neyin ne olduğunu diye. Mesajınız redaksiyon aşamasından geçtikten sonra yayınlanacaktır filan dediler ve sabah 9 da yayınlandı diye tekrar mail gönderdiler. 10'da da Gold'dan sikayetvar.com üzerinden cevap gelmiş.
Her neyse meseleyi burada daha fazla uzatmak istemiyorum, sikayetvar.com'dan ve buradan(hiç bir şey olmasa bile ayıplarını herkesin gördüğünü görmeleri için) desteklerinizi bekliyorum.
İşte şikayetim, cevapları ve benim cevaplarına cevabım;
http://www.sikayetvar.com/sikayet/d...noloji-marketleri-distributor-dedi-paralel-it
Ve ürünü almadan önce de sordum distrbütör garantisi var mı diye, işte o diyaloglar. Eğer o yorumlar silinirse endişeye gerek yok HEPSİNİN ekran görüntüsü mevcut. İlgili sayfa; http://www.gold.com.tr/U209260/Samsung-Galaxy-Note-2-N7100-Beyaz-Cep-Telefonu (Soldan Facebook Yorumları Kısmına Tıklayın.)
Geçen Aralık'ın 25 inde aldım telefonu(Note II) fatura düzenlendi gönderildi 26'sının akşamı elimde. Telefonu aldım kurcaladım kurcaladım bi güzel. Sonra aklıma geldi bunun garantisi filan nasılmış bir bakayım dedim. Evo diye bir firma. Firma paralel ithalatçı. Oysa Gold bana distribütör garantisi var demişti ve ben sırf o yüzden almıştım. Paralel ithalat alma gibi bir niyetim olsa gider 1500 liraya alırdım o zaman o fiyata. Evet tam 1500 liraya da bulmuştum fakat Gold'da 1724 liraya distribütör garantisi(!) altındaki telefonu tercih ettim.
Her neyse, bu ayın 16 sında Gold müşteri hizmetlerine mesaj attım, mesajınız ilgili birime bildirilmiştir en kısa sürede dönüş sağlanacaktır falan denildi. Ayın 21 i oldu ses yok. Girdim sikayetvar.com a şikayet ettim. Saat 3 te şikayet ettim, bir kaç dakika sonra mesajınız redaksiyon aşamasında yazmaya başladı işlem kısmında. Gece oldu hala yayınlanmadı şikayetim. Fakat geceleyin Gold'dan mesaj geldi. Mesaj şu şekilde;
Değerli Müşterimiz,
7 iş günü içerisinde üründen cayma hakkına sahip olup fatura tarihi itibari ile talebinizle ilgili işlem yapılamamaktadır.
Saygılarımızla,
Gold.com.tr
Tamam ya hatalı ben miyim şimdi dedim kendi kendime. Tamam Gold'dan geri dönüşü aldım ama şikayetim hala yayınlanmadı dedim ve sikayetvar.com a mesaj attım şikayetimi yayınlamanızı istiyorum herkes görsün neyin ne olduğunu diye. Mesajınız redaksiyon aşamasından geçtikten sonra yayınlanacaktır filan dediler ve sabah 9 da yayınlandı diye tekrar mail gönderdiler. 10'da da Gold'dan sikayetvar.com üzerinden cevap gelmiş.
Her neyse meseleyi burada daha fazla uzatmak istemiyorum, sikayetvar.com'dan ve buradan(hiç bir şey olmasa bile ayıplarını herkesin gördüğünü görmeleri için) desteklerinizi bekliyorum.
İşte şikayetim, cevapları ve benim cevaplarına cevabım;
http://www.sikayetvar.com/sikayet/d...noloji-marketleri-distributor-dedi-paralel-it
Ve ürünü almadan önce de sordum distrbütör garantisi var mı diye, işte o diyaloglar. Eğer o yorumlar silinirse endişeye gerek yok HEPSİNİN ekran görüntüsü mevcut. İlgili sayfa; http://www.gold.com.tr/U209260/Samsung-Galaxy-Note-2-N7100-Beyaz-Cep-Telefonu (Soldan Facebook Yorumları Kısmına Tıklayın.)