Asus garanti sorunu

firatb

Üyecik
Merhaba arkadaşlar
Asus K555U olan dizüstü bilgisayarı bir yıldır kullanmaktayim. Hafif donmalar dışında hiç bir problem yaşamadım fakat geçen dizi izlerken bilgisayar kapandı ve HDD'yi bir daha görmedi hiç kullanmadığım touchpad calismamaya başladı garanti gönderdim bu sorunları var diye bana 695 liralık fatura çıkardılar
- onarımı kendim yapacağım ürünü yollayın dedim
+"50 lira teknik servis ücreti göndermeden gondermeyiz" dediler.
Bilgisayar okuyan öğrenciyim ve gayet net biliyorum ki kullanıcı kaynaklı olması imkansız çünkü hep masada ve mouse takılı şekilde kullandım
Yardımcı olabilecek birileri varsa gerçekten müteşekkir olurum açıkçası 700 lira veya 50 lira servis ücreti durumu çok saçma
 
Dostum her servis tespit ücreti alıyor bu normal birşey. Ama donanım olarak neye maliyet çıkardılar tartışılır. 50 TL yi vermezsen göndermezler cihazı.
 

firatb

Üyecik
Dostum her servis tespit ücreti alıyor bu normal birşey. Ama donanım olarak neye maliyet çıkardılar tartışılır. 50 TL yi vermezsen göndermezler cihazı.
Zaten küçük bir not eklemiştim HDD ve touchpad gitmiş diye bunları anlamak için bilgisayarı açmalarına dahi gerek yok . Ücreti ise HDD ve touchpad için çıkardılar anlıyorum fakat elektronik bir cihaz her an bozulabilir bununda farkındayım ama kendi sattıkları ürüne iki yıl garanti tanımaları bozulmayacagina dair olan verdikleri bir guvence
 
Bende yetkili bayide çalışıyorum ve servis ücreti şart parayı vermessen göndermeme haklarına sahipler gönderdikleri fatura içinde tauchpad için onarım ücreti falan varmı dizüstülerde Windows kurmadan tauchpad çalışmaz çünkü Windows inince otomatik driver indirir ve çalışmaya başlar sizinde hdd olmayınca driver da gitti tabi onun için çalışmıyor öyle şeyler istedilerse güzel kazıklıcaklar demek
 
Zaten küçük bir not eklemiştim HDD ve touchpad gitmiş diye bunları anlamak için bilgisayarı açmalarına dahi gerek yok . Ücreti ise HDD ve touchpad için çıkardılar anlıyorum fakat elektronik bir cihaz her an bozulabilir bununda farkındayım ama kendi sattıkları ürüne iki yıl garanti tanımaları bozulmayacagina dair olan verdikleri bir guvence
Asus zaten sallantıda teknik servis yeride istanbul - çamlıca da aslında cihaz alırken bu tarz durumları göz önünde bulundurmak lazım.
 

Mirza Eren

Üyecik
Şuanda Apple dışında hiçbir garanti güvenli değil ister garantisi olsun ister olmasın hiç fark etmiyor cihazlarda.
 

firatb

Üyecik
Bende yetkili bayide çalışıyorum ve servis ücreti şart parayı vermessen göndermeme haklarına sahipler gönderdikleri fatura içinde tauchpad için onarım ücreti falan varmı dizüstülerde Windows kurmadan tauchpad çalışmaz çünkü Windows inince otomatik driver indirir ve çalışmaya başlar sizinde hdd olmayınca driver da gitti tabi onun için çalışmıyor öyle şeyler istedilerse güzel kazıklıcaklar demek
Tocuhpad + HDD için istiyorlar o ücreti .
Abi ben 50 lirasında değilim ama camını kırsam klavyenin tuşunu bozsam ne bileyim ufak bir çizik dahi oluşsa diyeceğim ki sorun bende fakat HDD'nin bozulması katiyyen benlik bir sorun degildir
Asus zaten sallantıda teknik servis yeride istanbul - çamlıca da aslında cihaz alırken bu tarz durumları göz önünde bulundurmak lazım.

Sonuna kadar hak veriyorum abi ama bu durumu önce cozmeliyim :) ek olarak teşekkür ederim
 
Tocuhpad + HDD için istiyorlar o ücreti .
Abi ben 50 lirasında değilim ama camını kırsam klavyenin tuşunu bozsam ne bileyim ufak bir çizik dahi oluşsa diyeceğim ki sorun bende fakat HDD'nin bozulması katiyyen benlik bir sorun degildir


Sonuna kadar hak veriyorum abi ama bu durumu önce cozmeliyim :) ek olarak teşekkür ederim
Hocam sadece isterseniz hdd yi yaptırım saten touchpad düzelecektır veya internetten yada başka biyerden 2,5 sabit disk veya daha iyisi SSD almak daha ucuz SSD 450 civarı hdd ise 200 civarına bulabilirsiniz 695tl iyidir
 

firatb

Üyecik
Hocam sadece isterseniz hdd yi yaptırım saten touchpad düzelecektır veya internetten yada başka biyerden 2,5 sabit disk veya daha iyisi SSD almak daha ucuz SSD 450 civarı hdd ise 200 civarına bulabilirsiniz 695tl iyidir
Anladığım kadarı ile garantili ürün almanın hiç bir anlamı kalmadı :) peki şikayet dilekçesi verebilir miyim ?
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
Tüketici haklarına başvurun hakem heyeti ile görüşün onlar mahkemeye verip sonuca bağlarlar. Servis tamamen işi yokuşa sürmüş.
Şuanda Apple dışında hiçbir garanti güvenli değil ister garantisi olsun ister olmasın hiç fark etmiyor cihazlarda.
Laptop konusu ile Apple nasıl bağlandı helal olsun valla. Telefon ile bilgisayar apayrı bir donanım ikisinin garanti şartları bir olamaz. Bu donanımı yapan firmaları kıyaslamak saçma. Donanım kısmında Dell ve Monster gibi işini iyi yapan servislerde var.
 

firatb

Üyecik
Tüketici haklarına başvurun hakem heyeti ile görüşün onlar mahkemeye verip sonuca bağlarlar. Servis tamamen işi yokuşa sürmüş.

Laptop konusu ile Apple nasıl bağlandı helal olsun valla. Telefon ile bilgisayar apayrı bir donanım ikisinin garanti şartları bir olamaz. Bu donanımı yapan firmaları kıyaslamak saçma. Donanım kısmında Dell ve Monster gibi işini iyi yapan servislerde var.
Abi bana kurduğu cümle şu; " verdiğimiz garanti donanımsal değil yazilimsaldir. "
İyiden laptop aldığımda üzerinde bir işletim sistemi yoktu ki :)
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
Abi bana kurduğu cümle şu; " verdiğimiz garanti donanımsal değil yazilimsaldir. "
İyiden laptop aldığımda üzerinde bir işletim sistemi yoktu ki :)
Hayatımda duyduğum en saçma cümlelerden birisi olabilir galiba. Dediğim gibi siz onları boş verin tüketici haklarına gidin doğrudan.
 
Üst