Altyapı Sorgulama Sonucu Ve Port Sıkıntısı Hk.

KimBuGamzeli

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
3,687
Reaksiyon puanı
1,822
Puanları
293
Arkadaşlar 2 aydır bu sorun ile uğraşıyorum. Normalde NetSpeed abonesiyim düne kadar NetSpeed ile görüşmedim sürekli türk telekom ile irtibat halindeydim. İlk başta mail attım dönüş yaptılar bana 20 gün falan süre verdiler port sorunu çözülecek dediler tamam dedim düzelmedi tekrar mail attım ikinci aradıklarında ise 12 mayıs gününe tarih verdiler söz bile verdiler port sorununuz düzelecek diye ama hiç umudum yok. Son çare NetSpeed'e mail attım 10 dakika sonra aradılar port sorunu olduğunu söyledim ayrıca hız bilgisine de ulaşamıyorum artık dedim hemen her iki talebiniz için de ekiplere bilgi aktarıyorum taleplerinizi çözmek için gerekli yerlere söylüyorum vs dedi telefondaki bayan sonra kapattım zaten 10 dakika falan konuştum. Daha önce kendi dairemi sorgulayınca 63 Mbps çıkıyordu hız şuan hız bilgisi çıkmıyor ayrıca binada 10 daire var hepsine hız bilgisi çıkıyordu şimdi hiç birine çıkmıyor benim daireme olduğu gibi ne yapmam lazım? Alta sorgulama sitelerinden aldığım bilgileri yazıyorum özellikle türknet sorgu bilgisine dikkat çekiyorum o çok kafamı kurcaladı. Lütfen bu konular hakkında bilgili kişiler cevap verirse çok sevinirim.

Oris Telekom Sorgulaması : Şuan da santral bilgisine ulaşılamıyor. Mevcut Altyapı : Bakır

Extranet Sorgulaması : Sorgu yapılan BBK için altyapı bilgisi bulanamadı.

Türknet Sorgulaması : Bizim kayıtlarımıza göre bize verdiğiniz adreste başka bir TürkNet Özgür iletişim paketi daha kullanılıyor.

Millenicom Sorgulaması : Alt Yapı Bulamadık
 
Üst