Vodafone adsl'den vdsl geçiş problemi, aylardır kurulum yapılmadı

Bu konuyu okuyanlar

buminkagantr

Öğrenci
İyi günler, Vodafone ile ilgili yaşadığım ve aylardır çözülemeyen bir sorundan bahsetmek istiyorum, belki aranızda buna benzer bir sorun yaşayan vardır.
Taahhüt bitişinde Vodafone tarafından aranıp VDSL 50 mbps geçiş için teklif aldım peki olur deyip kabul ettim ve kurulum yapılmadan internetim kesildi onlarca defa aramama rağmen asla çözülmedi, yaşadığım soruna müşteri hizmetleri tarafından verilen cevaplar genelde hep aynı "Aciliyet bildirdim, kayıt oluşturdum, mail attım, ekiplerimize gereken bilgiyi verdim" ve her aradığım da "Tarife değişikliğiniz beklemede olarak görünmekte" bilgisini veriyorlar sebebini sorunca "bir aksaklık olmuştur"
deniyor. En son bugün görüştüğüm Vodafone müşteri hizmetlerinde ki hanımefendi "Altyapınızla ilgili problem var dedi" sonra Türk telekom ile görüştüm, alt yapımla ilgili hiç bir sorun olmadığı 100 mbps kadar hız alabileceğim söylendi, sonra tekrar Vodafone'u aradım bu defa görüştüğüm hanımefendi "alt yapı ile iligi sorununuz olsa size bu paket satılmaz dedi" Netspeed Altyapı Sorgulama | Netspeed Bu siteden sorgulama yaptığımda 94mbps maksimum hız, santrale 47mt ve port var olarak gösteriyor.
Vodafone abonelik iptali için 1682 Lira talep ediyor eğer 700 liranın altında olsa başımın gözümün sadakası olsun deyip iptal edecektim. (Şuan internet faturası gelmiyor her hangi bir ödeme yapmıyorum)
Sonuç olarak aylardır internetim yok ve her aradığım da tarife değişikliği beklemede bilgisi alıyorum.
 

Yasiin

Dekan
Kullanmadığın bir internetin Taahütünü başlatamazlar diye biliyorum, tüketici haklarına başvuruda bulun.
 

ZevkiSefa

Öğrenci
vodafone da sorun yaşarsan çözümsül kalma olasılığı çok fazla . Ceo ya mesaj atıp sorun çözdüren çok . buna ben de dahil. Üç aydır düşük hız alıyordum ceo ya şikayeti mail attım 3 gün sonra arayıp sorunu çözdüler . Ceo nun mail adresi colman.deegan@vodafone.com . ayrıntılı kullanıcı bilgilerini derdini abone numaranı telefon numaranı vs yaz bekle bakalım .
 

buminkagantr

Öğrenci
vodafone da sorun yaşarsan çözümsül kalma olasılığı çok fazla . Ceo ya mesaj atıp sorun çözdüren çok . buna ben de dahil. Üç aydır düşük hız alıyordum ceo ya şikayeti mail attım 3 gün sonra arayıp sorunu çözdüler . Ceo nun mail adresi colman.deegan@vodafone.com . ayrıntılı kullanıcı bilgilerini derdini abone numaranı telefon numaranı vs yaz bekle bakalım .
Mail attım ve bugün aradılar "Yarın tekrar aranacaksınız" dediler bakalım ne olacak.
 

sloopycan

Öğrenci
bende de benzer sorun mevcut. iptal dilekçesi verdiğim için internetim kesikti. iptal biriminden(genel müdürlükten aradığını söyledi) arandım uygun fiyata 50 mbps tarifesine geçtim. teklifi kabul edince internetimi hemen açtı bayan. şuan adsl modem kullandığım için vdsl modem gelicek kurulum yapılcak dendi. 1 hafta oldu. bugün müşteri hizmetlerini aradım durumu sormak için. tarife değişikliği ilgili bir bilgi görünmüyor dedi. dedimki iptal biriminden modem gönderilip kurulum için bir bilgi girdisi olsa siz sistemde görürmüydünüz, ''evet kesinlikle ekranda bilgisi olurdu'' dedi. yani boşuna yeni tarife ve modem bekliyorsunuz demeye getirdi. peki beni ilk arayan fiyat teklif sunan birime nasıl ulaşabilirim dediğimde iptal etme talebi sunup aranmayı beklemem gerekiyormuş :) iptal talebinde hemen anında interneti kesiyorlar ve 4 güne ancak dönüş oluyor.
 

buminkagantr

Öğrenci
Bende hala internet yok tüketici haklarına şikayet ettim savunması istendi yazıyor. Sonuç olarak 90 gündür internetim yok.
 

buminkagantr

Öğrenci
Aklı olan vodofone geçmez.300 tl olan tahhütü 700 tl dediler
Büyük rezillik tam 3 ay oldu 3 ay! 3 aydır internet yok telefon interneti bir yere kadar yetiyor. Eğer en başta 3 ay internetsiz kalacağımı bilsem uğraşamamak için 1700 tl'yi verir def ederdim başımdan bu iss'yı. Eğer Vodafone bağlatmayı düşünen varsa bir değil kırk defa düşünsün
 
Üst