KimBuGamzeli
Profesör
- Katılım
- 20 Mart 2016
- Mesajlar
- 3,684
- Reaksiyon puanı
- 1,818
- Puanları
- 293
Arkadaşlar selamlar. Eski evimde de port sorunum vardı sadece telekoma mail atarak çözmüştüm hatta çözmekle kalmamış 1 hafta boyunca mahallede kazı çalışmaları vs de yapılmıştı ve fiber kablosunu da bağlamışlardı binaya. Benim sayemde
Şuan yeni eve taşındım yine port sorunu geldi karşıma. 2 ay oldu taşınalı hala bir yol ilerleyemedim. Size adım adım yaptıklarımı yazıyorum yapmam gereken bir şey varsa da lütfen söyleyin bir an önce çözmek istiyorum bu konuyu. Normalde NetSpeed kullanıyorum ama yine önceki gibi Türk Telekoma mail attım 2-3 sefer sonra bir bayan aradı bir tarih verdi ve o tarihe kadar port sorunu düzelecek dedi ve düzelmedi. Nisan ayının ortalarında yine mail attım yine bir bayan aradı ve kendisi de söz verdi 12 mayısta port sorununuz düzelecek hatta daha da erken çözülebilir dedi. Bende bir umut bekliyorum ama yine ilk baştaki gibi olacak gibime geliyor. Daha sonra daha da erken çözülebilir dediği için türk telekoma ulaştım durum ne bilgisini alayım diye bana türk telekoma geçin tarife seçin gibisinden konuştular yahu port yok diyorum hani size geçsem ne olacak diyorum beklersiniz diyorlar dalga geçer gibi bende istemediğimi port beklediğimi söyledim konu öyle kapandı. Daha sonra dayanamadım NetSpeed'e mail attım 10 dk sonra aradılar port olmadığını yardımcı olmalarını söyledim telefonda ki bayan talebinizi hemen ilgili birimlere iletiyorum 1 ila 9 gün içinde tarafınıza ulaşılacak dedi. NetSpeed ile görüştükten sonra biraz daha umutlandım desem yeridir. Sizce başka ne yapabilirim? Ayrıca BTK'ya şikayet dilekçesi oluşturdum ve yine sürekli telekoma mail attım. Ne hikmetse telekom mailden sonra bile aramıyor artık normalde mail attıktan hemen sonra arıyordu şuan aramıyorlar.
