WarriorEagle
Profesör
- Katılım
- 2 Ağustos 2009
- Mesajlar
- 1,514
- Reaksiyon puanı
- 22
- Puanları
- 218
Yaklaşık 3 Aydır İnternet Bağlantım İle Kopma Sorunları Oluşuyor.Ttnet Müşteri Hizmetlerini Aradığım Zaman Bana Arıza Kaydımın Oluşturulduğunu Ve Bu Süre Zarfında Bilgisayar Ve Modemin Açık Bulundurmamı Söylediler.Yaklaşık Modem Ve Bilgisayar 3 Ay Kadardır Açık Fakat Halen Sorun Çözümlenmiş Değil.Bana Müşteri Hizmetleri Santraldan Güncelleminiz Yapıyorum Diyor. Yapıyor.Fakat Halen Kopmalar Devam Ediyor.Bir Sonraki Müşteri Temsilcisi İle Yaptığım Görüşmede Bana Modem Yada Bilgisayarda Sorun Olduğunu Söyledi Onun Üstüne Gittim Modem Aldım.Ve Arkadaşımın Bilgisayarını Ödünç Aldım Denedim Sorun Yine Oluştu Müşteri Hizmetlerini Aradığımda Size Teknik Ekibi Yönlendiriyorum Dedildi 2 Gün Sonra Ekip Gelldi Değerleriniz Mükemmel Modemde Sorun Var Dediler Gittiler.Gittik Modem Bozulmuştur Dedik Yeniden Modem Aldık Artık Evimizde 3 Tane Modem Oldu 3.Modemi Taktığımızda Yine Kopma Sorunu Var.Müşteri Hizmetlerini Yine Aradık Yine Arıza Kaydı Oluşturuldu Denildi Ama Hiç Sanmıyorum Yaklaşık 3 Aydan Beri 50'ye Yakın Arıza Kaydı Oluşturulmuştur.Fakat Yine TTNET'İn Bağlantı Sorunu Çözeceğini Sanmıyorum
Şikayet Ettiğim Yerler;
BTK
Tüketici Hakları
Şikayetvar
Şikayet Ettiğim Yerler;
BTK
Tüketici Hakları
Şikayetvar