keremsan34
Öğrenci
- Katılım
- 27 Nisan 2020
- Mesajlar
- 62
- Reaksiyon puanı
- 38
- Puanları
- 18
- Yaş
- 23
Turkcell Superonline 5 yıllık kullanıcısıyım, her yıl yaz ayında bir kez de olsa kesin rastladığımız bir arıza var. Modemin dibindeyiz. Telefonlarla tabletlerle internete bağlanamıyoruz. 2-3 saniyede bir bağlayıp atıyor Wi-Fi simgesi bir gidiyor bir geliyor modem ağdan düşürüyor sonra geri alıyor. Modemde tüm ışıklar sabit olması gerektiği gibi yanıyor. Jamerdan şüphelendi Superonline teknik ekibi ve Türk Telekom'a arıza kaydı bırakıldı. Türk Telekom sorunun binadan modeme gelen kabloda sorun tespit edildiğini dedi, kablo soğukdan dolayı dış yüzeyinde biraz soyulma var kabuğunda ama kopma gibi bir durum söz konusu değil sadece kablonun dış yüzeyi hava şartları nedeniyle soyulmuş. Not: Modeme en uzak odada sorunsuz bir şekilde internete bağlanıyoruz ve 1 aydır bu sorunla uğraşıyoruz. Eski seneler olurdu geçerdi, şimdi geçmedi bir türlü sizce bu sorun neden kaynaklanıyor? Bilgisi olan arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Müşteri temsilcisi iki aynı IP alıyor IP çakışması var dediler ama bir türlü çözemediler. TürkNet'e geçmek durumunda kaldım kurulum ekibi gelmedi şu anlık daha yeni port tahsis ettiklerinde bana sorun çözülür mü?