Turkcell Superonline Sorunu

Bu konuyu okuyanlar

keremsan34

Öğrenci
Katılım
27 Nisan 2020
Mesajlar
62
Reaksiyon puanı
38
Puanları
18
Yaş
22
Turkcell Superonline 5 yıllık kullanıcısıyım, her yıl yaz ayında bir kez de olsa kesin rastladığımız bir arıza var. Modemin dibindeyiz. Telefonlarla tabletlerle internete bağlanamıyoruz. 2-3 saniyede bir bağlayıp atıyor Wi-Fi simgesi bir gidiyor bir geliyor modem ağdan düşürüyor sonra geri alıyor. Modemde tüm ışıklar sabit olması gerektiği gibi yanıyor. Jamerdan şüphelendi Superonline teknik ekibi ve Türk Telekom'a arıza kaydı bırakıldı. Türk Telekom sorunun binadan modeme gelen kabloda sorun tespit edildiğini dedi, kablo soğukdan dolayı dış yüzeyinde biraz soyulma var kabuğunda ama kopma gibi bir durum söz konusu değil sadece kablonun dış yüzeyi hava şartları nedeniyle soyulmuş. Not: Modeme en uzak odada sorunsuz bir şekilde internete bağlanıyoruz ve 1 aydır bu sorunla uğraşıyoruz. Eski seneler olurdu geçerdi, şimdi geçmedi bir türlü sizce bu sorun neden kaynaklanıyor? Bilgisi olan arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Müşteri temsilcisi iki aynı IP alıyor IP çakışması var dediler ama bir türlü çözemediler. TürkNet'e geçmek durumunda kaldım kurulum ekibi gelmedi şu anlık daha yeni port tahsis ettiklerinde bana sorun çözülür mü?
 

k!ra

@pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
193
Reaksiyon puanı
92
Puanları
28
Yaş
31
Bu işleri yapan bir elektrikçi bul dairene gelen bina içi ankastre kablolarını yenilettir. Kesin çözüm olmaya bilir belki port kaynaklı bir sorun yaşıyorsundur binada senden başka internet kullanan birileri var ise onlar ile görüş. Terminale uzaklığın da önemli. Servis sağlayıcısın vermediği bir modem ile test yap sorunsuz olursa modemi değiştirirsin. Aklıma şimdilik bunlar geldi maalesef bu tarz konular da kesin şunu yap çözülür diyebileceğim bir şey yok.
 

BJKolik

Dekan
Katılım
31 Aralık 2016
Mesajlar
6,419
Reaksiyon puanı
6,757
Puanları
113
Turkcell Superonline 5 yıllık kullanıcısıyım, her yıl yaz ayında bir kez de olsa kesin rastladığımız bir arıza var. Modemin dibindeyiz. Telefonlarla tabletlerle internete bağlanamıyoruz. 2-3 saniyede bir bağlayıp atıyor Wi-Fi simgesi bir gidiyor bir geliyor modem ağdan düşürüyor sonra geri alıyor. Modemde tüm ışıklar sabit olması gerektiği gibi yanıyor. Jamerdan şüphelendi Superonline teknik ekibi ve Türk Telekom'a arıza kaydı bırakıldı. Türk Telekom sorunun binadan modeme gelen kabloda sorun tespit edildiğini dedi, kablo soğukdan dolayı dış yüzeyinde biraz soyulma var kabuğunda ama kopma gibi bir durum söz konusu değil sadece kablonun dış yüzeyi hava şartları nedeniyle soyulmuş. Not: Modeme en uzak odada sorunsuz bir şekilde internete bağlanıyoruz ve 1 aydır bu sorunla uğraşıyoruz. Eski seneler olurdu geçerdi, şimdi geçmedi bir türlü sizce bu sorun neden kaynaklanıyor? Bilgisi olan arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Müşteri temsilcisi iki aynı IP alıyor IP çakışması var dediler ama bir türlü çözemediler. TürkNet'e geçmek durumunda kaldım kurulum ekibi gelmedi şu anlık daha yeni port tahsis ettiklerinde bana sorun çözülür mü?
Lütfen konu başlığını soruya uygun bir şekilde tekrar düzenleyin ve küçük harfle yazın, büyük harf forum kurallarına aykırıdır. İyi forumlar diliyorum.
 

keremsan34

Öğrenci
Katılım
27 Nisan 2020
Mesajlar
62
Reaksiyon puanı
38
Puanları
18
Yaş
22
Lütfen konu başlığını soruya uygun bir şekilde tekrar düzenleyin ve küçük harfle yazın, büyük harf forum kurallarına aykırıdır. İyi forumlar diliyorum.
merhaba, nasıl düzenleyebilirim tam bilmiyorum da söylerseniz hemen düzenlerim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu işleri yapan bir elektrikçi bul dairene gelen bina içi ankastre kablolarını yenilettir. Kesin çözüm olmaya bilir belki port kaynaklı bir sorun yaşıyorsundur binada senden başka internet kullanan birileri var ise onlar ile görüş. Terminale uzaklığın da önemli. Servis sağlayıcısın vermediği bir modem ile test yap sorunsuz olursa modemi değiştirirsin. Aklıma şimdilik bunlar geldi maalesef bu tarz konular da kesin şunu yap çözülür diyebileceğim bir şey yok.
binadan modeme gelen kabloyu yenileyeceğim zaten benim de aklıma takıldı sürekli, şuan türknete geçtim( bana yeni port açılıyormuş başka iss ye geçince duydugum kadarıyla heralde bu yüzden düzeldi, eski portumda sorun vardı heralde ama daha kurulum ekibi gelmedi yeni port açılmışmıdır bilmem :( 2 gün sonra kurulum ekipleri gelecek yeni bir modem aldım zyxel ilk açtıgımda modemi sorun yokdu 1-2 saat sonra aynı arıza onda da başladı, bu sefer aklıma direk dedigin gibi binadan modeme gelen kabloda sıkıntı olabilir mi acaba dedim, dün 11-12 saat kapadım modemi sonra akşam açtım sorun yokdu atıp alma düşme sorunu, şu an sana yazarken de bir sorun yok şükürler olsun ama dedigin gibi bi kabloyu değiştireyim, önerebileceğin en iyisi budur dediğin dsl kablosu var mı ? şimdiden yardımların için çok teşekkür ederim
 

k!ra

@pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
193
Reaksiyon puanı
92
Puanları
28
Yaş
31
Önerebilecim bir kablo yok maalesef fakat elektrikçiler bu işi yaptığı için onlarda kablo oluyor. Sen mesela Türk Net'e başvurdun ama portu yine Türk Telekom açıyor etiketleme yapmaları lazım önce sonra Türk Net'e kurulum bilgisi düşer yaşadığın yerde Türk Net'in kurulum işlerine kim bakıyor ise o gelip bağlantıyı yapar. Rica ederim.
 

keremsan34

Öğrenci
Katılım
27 Nisan 2020
Mesajlar
62
Reaksiyon puanı
38
Puanları
18
Yaş
22
Önerebilecim bir kablo yok maalesef fakat elektrikçiler bu işi yaptığı için onlarda kablo oluyor. Sen mesela Türk Net'e başvurdun ama portu yine Türk Telekom açıyor etiketleme yapmaları lazım önce sonra Türk Net'e kurulum bilgisi düşer yaşadığın yerde Türk Net'in kurulum işlerine kim bakıyor ise o gelip bağlantıyı yapar. Rica ederim.
tamamdır tekrardan çok teşekkür ederim ☺️
 
Üst