Yardım Türk Telekom Teknoloji ve Altyapıda Devrim Yaptı

Bu konuyu okuyanlar

tnryrts

Öğrenci
Katılım
9 Ocak 2020
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
10
Puanları
3
Yaş
42
Merhabalar,
Ben Kastamonuda Doğakent Sitesinde yaşıyorum.yaşadığım yerde tek ve tekel Sağlayıcı Türk telekom ve bu nedenle her daireye özel ve zorunlu Türk telekom modemleri kullanılmaktadır. Çok yoğun internet kullanıyorum. Online Oyun, intetaktif toplantılar ve canlı yayınlar gibi.
Uzun zamandır, internetimde kopmalar olduğunu düşünüyordum, ama bu can sıkıcı hale gelince “startrinity continious speed test” programına ulaştım. Ve şunu gördüm, ((her ttnet arıza için aradığımda 12-13 defa bana kopmanın olmadığını saatlerdir internetin keyfini yaşadığımı söylemelerinden çok yoruldum.)) kopma yok fakat düzensiz sürelerde bir, 5 dak, 13 dk, 1 saat vb.. internet download hızının 1 mbitinde çok aşasına düştüğünü ve o an paket kaybının %15 ile % 100 arası oldugunu gördüm ve bu düşüler 1-4 dakika arası değişmektedir.Ve sonra tekrar 25-32 mbit arası hızlarda devam etmektedir. Bunu wireless kapalı sadece ethernet kablosunda yaptım, başka cihaLarda denedim aynı sonuç, wirelessta denedim aynı sonuç.

Bu derdimi defalarca ilettikten sonra arıza kaydım 1 ağustosta arıza kaydı açıldı ve defalarca çözümlenmiştir mesajından sonra saha ekibiyle görüştüm santralde bir cihaz değişmesi gerektiği vede sipariş edildiğini söyledi Peki tamam dedim ve bir hafta sonra cihazın değiştiğini söylediler

Ama sonuç aynı geldiler modem değişti sonuç aynı ve bu bölgede birçok kişide sorun var, saha ekibi üst birimlerini arızanın olduğuna ikna edemediklerini söylediler, sosyal medyada paylaştım. Yani 21 gündür interneti kullanamıyorum stabil.

Şimdi diğer konşularda aynı testleri yapıcam bakalım sonuç aynımı

Ben bir mağdur müşteri olarak ne yapmalıyım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Apartmanda, 3 kişide de aynı sorunu tespit ettim
 
Son düzenleme:
Üst