- Katılım
- 22 Ağustos 2014
- Mesajlar
- 3,656
- Reaksiyon puanı
- 2,683
- Puanları
- 358
- Yaş
- 27
Bu konuda tecrübelerime dayanarak internet problemleri hakkında üç sorunun cevabını vermeye çalıştım, ekstra yöntem bilen arkadaşlar mesajlarda belirtebilir.
Soru - 1) İnternet yok (DSL Bağlantısı Yok)
Cevap - 1) DSL bağlantısının olmaması için 3 sebep vardır;
Soru - 1.1) İnternet yok (DSL Bağlantısı Var ama Işık Kırmızı Yanıyor)
Cevap - 1.1) Eğer modeminize reset attıysanız modem DSL kullanıcı adınızı ve şifrenizi otomatik olarak almakta problem yaşıyor olabilir, modem arayüzüne girip kullanıcı adı ve şifrenizi kontrol edin telesekreter üzerinden bilgilerinizi alabilirsiniz. Eğer DSL kullanıcı adı ve şifreniz doğru ise sorun ISS'den veya modemden kaynaklanıyordur, müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirin.
Soru - 2) İnternet Yavaş
Cevap - 2) Modem arayüzüne girip Wi-Fi ağınıza bağlanan cihazları kontrol edin, görev yöneticisinden ağınızı kullanan uygulamaları kontrol edin eğer buralarda bir problem görünmüyorsa modeminizi yeniden başlatmayı deneyin yine çözüm olmazsa sorun ISS kaynaklıdır, müşteri hizmetlerini arayın.
Cevap - 3) İnternet Sürekli Gidiyor
Cevap - 3) Bu problemin birden fazla nedeni var, problem ilk soruda olduğu gibi modemden, kablodan veya ISS'den kaynaklanıyor olabilir fakat bunu tespit etmek biraz daha zordur. Sürekli tekrar eden sinyal zayıflaması olabilir, altyapı çalışması olabilir (Son zamanlarda fiber kapsama haritası genişletme çalışmalarından dolayı bir çok yerde bu problem mevcut.), modem ile ilgili problem olabilir ve bu gibi durumlarda en doğrusu müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı oluşturmaktır.
Soru - 1) İnternet yok (DSL Bağlantısı Yok)
Cevap - 1) DSL bağlantısının olmaması için 3 sebep vardır;
- ISS(İnternet Servis Sağlayıcısı) Kaynaklı Problem
- Kabloda Problem
- Modemde Problem
Soru - 1.1) İnternet yok (DSL Bağlantısı Var ama Işık Kırmızı Yanıyor)
Cevap - 1.1) Eğer modeminize reset attıysanız modem DSL kullanıcı adınızı ve şifrenizi otomatik olarak almakta problem yaşıyor olabilir, modem arayüzüne girip kullanıcı adı ve şifrenizi kontrol edin telesekreter üzerinden bilgilerinizi alabilirsiniz. Eğer DSL kullanıcı adı ve şifreniz doğru ise sorun ISS'den veya modemden kaynaklanıyordur, müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirin.
Soru - 2) İnternet Yavaş
Cevap - 2) Modem arayüzüne girip Wi-Fi ağınıza bağlanan cihazları kontrol edin, görev yöneticisinden ağınızı kullanan uygulamaları kontrol edin eğer buralarda bir problem görünmüyorsa modeminizi yeniden başlatmayı deneyin yine çözüm olmazsa sorun ISS kaynaklıdır, müşteri hizmetlerini arayın.
Cevap - 3) İnternet Sürekli Gidiyor
Cevap - 3) Bu problemin birden fazla nedeni var, problem ilk soruda olduğu gibi modemden, kablodan veya ISS'den kaynaklanıyor olabilir fakat bunu tespit etmek biraz daha zordur. Sürekli tekrar eden sinyal zayıflaması olabilir, altyapı çalışması olabilir (Son zamanlarda fiber kapsama haritası genişletme çalışmalarından dolayı bir çok yerde bu problem mevcut.), modem ile ilgili problem olabilir ve bu gibi durumlarda en doğrusu müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı oluşturmaktır.
Son düzenleme: