Laufeyson
Rektör
- Katılım
- 19 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 10,870
- Reaksiyon puanı
- 13,061
- Puanları
- 293
TürkNet'e yaklaşık 5 ay önce başvurmuştuk. Kurmaya gelen kişi kabloları bağlayıp modemi kuracakken modemin arayüzüne erişememiş (ASUS DSL N-16) ve bu nedenle modeminiz bozuk, yeni modem alın dedi. Kendi modemini taktı ve kendisininkinde çalıştı. Biz de iade etmeyi düşünüyorduk ama o gün sondu ve saat akşam 6-7 civarıydı. O adam gidince tabii ki biz kendimiz kurmaya uğraştık. Tam olmuyor, bu bozuk diyecekken youtube'dan bir video izleyerek kurdum. İnternet de geldi. Ama günde 2-3 kez kopma yaşanıyor. DSL ışığı tamamen sönüyor ve birkaç kez yeniden yanıyor ( Arayüzde DSL Link Up yazıyor,Sönünce de Link Down yazıyor). Destek kaydı açtık, sorun yok TT'den kontrol ettiler dediler. İsterseniz eve kadar olan kabloları kontrol edelim dediler ve evden de kontrol edelim dediler ama bizden kaynaklı ise 100 TL alacaklarmış. Ben de bizden kaynaklı tek şey modem olabilir diye düşündüm ve modemi resetledim ( yazılımı güncel). Sizce bu sorun neden olur,çözümü nedir?
@EFI Shell hocam bir bilginiz var mı bu konu hakkında?
Mesaj otomatik birleştirildi:
@EFI Shell hocam bir bilginiz var mı bu konu hakkında?
Son düzenleme: