MERHABA
Öncelikle Hepsiburada alınan telefonla ilgili başıma gelen ve tüketici haklarına vermiş olduğum durum hakkında bilgi vermek istiyorum.
11/11/2017 tarihinde Xiaomi Mi5 S Plus telefonum 15/08/2018 tarihinde aşırı ısınma problemi arızalandı.Bende telefonu Hepsiburadan aldığım için onlara gönderdim.Onlarda teknik servise gönderdi teknik servis raporunda cihaz .Yetkisiz Müdahale edilmiştir.Sağlıklı ve Ekonomik Onarımı Mümkün olmadığından işlemsiz iade edilmiştir.Diyerek rapor vermiştir.Rapor sonucu teknik servisle telefon görüşmesinde telefona önceden işlem yapıldığı bilgisi aldım.Yani Hepsiburada 2.el telefon satışı yapmıştır.Hepsiburada ekibi ile telefonla görüşmem sonucu cihazı bize tekrar gönderin dediler bu süreç 3 kez tekrarlandı.Sonuç olarak teknik servis aynı raporu vermiştir.En son olarak Hepsiburada Genel Müdürlüğünden Deniz Hanım ile yapılan telefon görüşmesinde telefonun önceden açılıp açılmadığı ispatlanamayacağı için para iadesi teklifinde bulundu.Ancak ben telefonu 1578,90 tl aldım.Şu an piyasa değeri 2399,00 tl olduğu söyledim Deniz Hanım bana 300 tl değerinde hediye çeki verebiliriz.Başka yardımcı olamam dedi.Aynı telefonun yenisini vermeyi kabul etmediler.Bende Tüketici Haklarına Mahkemeye Verdim.Süreç yakında karara bağlanacak.Diyeceğim Şu SAKIN UCUZ TELEFON VERECEK DİYE KAMPANYALARA KANMAYIN.NOT: Xiaomi Mi 5sPlus telefon Xiaomi resmi sitesinde ürün doğrulama kısmına imei kodu yazın global sürüm değil hatası veriyor.
Öncelikle Hepsiburada alınan telefonla ilgili başıma gelen ve tüketici haklarına vermiş olduğum durum hakkında bilgi vermek istiyorum.
11/11/2017 tarihinde Xiaomi Mi5 S Plus telefonum 15/08/2018 tarihinde aşırı ısınma problemi arızalandı.Bende telefonu Hepsiburadan aldığım için onlara gönderdim.Onlarda teknik servise gönderdi teknik servis raporunda cihaz .Yetkisiz Müdahale edilmiştir.Sağlıklı ve Ekonomik Onarımı Mümkün olmadığından işlemsiz iade edilmiştir.Diyerek rapor vermiştir.Rapor sonucu teknik servisle telefon görüşmesinde telefona önceden işlem yapıldığı bilgisi aldım.Yani Hepsiburada 2.el telefon satışı yapmıştır.Hepsiburada ekibi ile telefonla görüşmem sonucu cihazı bize tekrar gönderin dediler bu süreç 3 kez tekrarlandı.Sonuç olarak teknik servis aynı raporu vermiştir.En son olarak Hepsiburada Genel Müdürlüğünden Deniz Hanım ile yapılan telefon görüşmesinde telefonun önceden açılıp açılmadığı ispatlanamayacağı için para iadesi teklifinde bulundu.Ancak ben telefonu 1578,90 tl aldım.Şu an piyasa değeri 2399,00 tl olduğu söyledim Deniz Hanım bana 300 tl değerinde hediye çeki verebiliriz.Başka yardımcı olamam dedi.Aynı telefonun yenisini vermeyi kabul etmediler.Bende Tüketici Haklarına Mahkemeye Verdim.Süreç yakında karara bağlanacak.Diyeceğim Şu SAKIN UCUZ TELEFON VERECEK DİYE KAMPANYALARA KANMAYIN.NOT: Xiaomi Mi 5sPlus telefon Xiaomi resmi sitesinde ürün doğrulama kısmına imei kodu yazın global sürüm değil hatası veriyor.