Telefon alacağım

kata7138

Üyecik
MERHABA
Öncelikle Hepsiburada alınan telefonla ilgili başıma gelen ve tüketici haklarına vermiş olduğum durum hakkında bilgi vermek istiyorum.
11/11/2017 tarihinde Xiaomi Mi5 S Plus telefonum 15/08/2018 tarihinde aşırı ısınma problemi arızalandı.Bende telefonu Hepsiburadan aldığım için onlara gönderdim.Onlarda teknik servise gönderdi teknik servis raporunda cihaz .Yetkisiz Müdahale edilmiştir.Sağlıklı ve Ekonomik Onarımı Mümkün olmadığından işlemsiz iade edilmiştir.Diyerek rapor vermiştir.Rapor sonucu teknik servisle telefon görüşmesinde telefona önceden işlem yapıldığı bilgisi aldım.Yani Hepsiburada 2.el telefon satışı yapmıştır.Hepsiburada ekibi ile telefonla görüşmem sonucu cihazı bize tekrar gönderin dediler bu süreç 3 kez tekrarlandı.Sonuç olarak teknik servis aynı raporu vermiştir.En son olarak Hepsiburada Genel Müdürlüğünden Deniz Hanım ile yapılan telefon görüşmesinde telefonun önceden açılıp açılmadığı ispatlanamayacağı için para iadesi teklifinde bulundu.Ancak ben telefonu 1578,90 tl aldım.Şu an piyasa değeri 2399,00 tl olduğu söyledim Deniz Hanım bana 300 tl değerinde hediye çeki verebiliriz.Başka yardımcı olamam dedi.Aynı telefonun yenisini vermeyi kabul etmediler.Bende Tüketici Haklarına Mahkemeye Verdim.Süreç yakında karara bağlanacak.Diyeceğim Şu SAKIN UCUZ TELEFON VERECEK DİYE KAMPANYALARA KANMAYIN.NOT: Xiaomi Mi 5sPlus telefon Xiaomi resmi sitesinde ürün doğrulama kısmına imei kodu yazın global sürüm değil hatası veriyor.
 

Ekli dosyalar

  • 2.png
    2.png
    116.6 KB · Görüntüleme: 441
Kolay gelsin ne diyim n11 ve GittiGidiyor çok kez alış veriş yaptım ama Hepsiburada daha hiç bir şey almadım ama alacak olsam alırım adam güvenirlik kazanmış bikere isterse dolandırdılar yine en iyi yer olarak gösterilir
 

kata7138

Üyecik
Kolay gelsin ne diyim n11 ve GittiGidiyor çok kez alış veriş yaptım ama Hepsiburada daha hiç bir şey almadım ama alacak olsam alırım adam güvenirlik kazanmış bikere isterse dolandırdılar yine en iyi yer olarak gösterilir
Ben bu duruma düştüm başkaları düşmesin dedim. Şikayet var sitesine bakarak alın.Kolay Gelsin
 
Şikayet vara bakarsak internetden birşey alınmaz her türlü şikayet ve mağaza var oraya girmeden satış yapan site yoktur herhalde
 

kata7138

Üyecik
Şikayet vara bakarsak internetden birşey alınmaz her türlü şikayet ve mağaza var oraya girmeden satış yapan site yoktur herhalde
Doğru dediğin ama ben başımdan geçen olayı anlatıyorum başka kimseler aynı duruma düşmesin benimde n11 gittigidiyor ali express alışveriş yaptığım oluyor.Şimdi yeni bilgi vereyim size Hepsiburada Siparişler bölümü varya ordan eski siparişleri görünür .Adamlar Telefon siparişini silmişler.Önceden duruyordu.Şimdi Yok.
 

Ekli dosyalar

  • 1234.jpg
    1234.jpg
    41.9 KB · Görüntüleme: 393
Oha taktik iyimiş ama bende xiaomi kullanıyorum mi a2 nerden aldım diye sitelere girdim bi baktım hepsinde duruyor ne aldığım hala
 

kata7138

Üyecik
? o zaman hiç sıkıntı yok zamanınız varsa dibine kadar uğraşın anlasınlar 2el tel göndermek neymış
Zaten Tüketici Haklarına verdim.Sıkıntı Yok.Ama başka insanlar mağdur olmasın ben elimden geldiği kadar yakın çevreme Hepsiburadan kibrit çöpü bile aldırmıyorum durumu bilen zaten uzak duruyor. Shıft Delete HAKKI ALKAN beye durumu mail olarak attım devamlı takip ettiğim kişidir.Hepsiburada 2000 tl'ye kadar ucuzlayacak diye kampanya yapıyor insanları mağdur edecekler.Elimden geleni yapıp insanları uyarmak istiyorum yaklaşık 3 aydır mağdurum sorunu çözmediler.Başka insanlar MAĞDUR OLMASIN
2222.png
 

kata7138

Üyecik
Merhaba
Uzun bir süreç sonucunda hedefime ulaştım.Şubat 2019 tarihinde alınan Tüketici Hakem Heyeti Raporu sonucu Cihazın birebir değişimine karar verildi.Cihaz değişimi gerçekleşti.Heyet raporunda cihazda herhangi bir işlem yapılmadığı raporu verildi.Bilirkişinin sadece bana söylediği cihaz hiç açılmamış tornavida bile değmemiş.Teknik servistedekilerin işi sağlam yapmadığından dolayı süreç uzadı.KAZANAN BEN OLDUM
 
Üst