radyoaktif
Asistan
- Katılım
- 16 Eylül 2009
- Mesajlar
- 412
- Reaksiyon puanı
- 31
- Puanları
- 28
Arkadaşlar iyi günler. Samsung S3 Mini telefonum masanın üzerinde dururken birden bire ekranı sararmaya başladı.
Bunun üzerine telefonu, Samsung'un İstanbul Bağcılar'da ki yetkili Teleservice yerine götürdüm. Kaydı alan bayan o olmayan beyni ile direkt "Telefonun ekranı kırılmış" şeklinde saçma sapan bir yorum yaptı. Dedim "Faturayı hemen millete kesmeye alışmışsınız herhalde. Ekranında hiç bir kırık yok. Ayrıca bu tespiti yapmaya çalışmak da sizin işiniz değil. Teknik ekipten bir arkadaş çağırın durumu izah edeyim zira sorun ya görüntü bandında yada grafik işlemcide. Ekranının garanti kapsamında değişmesi gerekiyor" dedim.
Gelen arkadaşta "Bu ekran, gövdeye bağlı olduğu için ekran+gövde değişecek. Ve kasanın etrafında zedelenme var. Samsung, kasanın etrafında zedelenme olduğu için ürünü garanti kapsamına almaz ve değişim için ücret çıkacak" dedi.
Samsung'un böyle saçma sapan bir uygulaması olduğunu ilk defa duydum. Telefonu daha önceden 3,5 kere yere düşürdüğüm için, o dayanıksız ve leğen gibi olan köşeleri zedelendi ise bunun, sararan ekran ile ne alakası var? Zira bu sararma, telefon masanın üzerinde iken kendi kendine ortaya çıktı ve akşama doğru da ekran neredeyse görünmeyecek şekilde sararma şiddetlendi. Kaldı ki telefonu en son düşürdüğüm zaman belki bu sorundan 4,5 gün öncedir. Hatta teknik servisin bir kıllık yapacağını öngörerek telefonun üzerine sardığım notta bu darbelerin, sararan ekran ile alaka kurulmamasını rica etmiştim. Ama ona rağmen beklediğim gibi oldu!
Ve bugün sabah telefonu bıraktığım Teleservice'den bir yetkili arayıp 530TL'ye aldığım telefonun ekranına 250TL fiyat istedi. Ekran ile kasa tek parça olduğu ve kasada da çizikler olduğu için garanti dışıymış.
Samsung'un müşteri hizmetlerini arayıp böyle bir durum olup olmadığını sordum ve aldığım cevap "Kasada çizikler var ise öncelikle bu dış kasa ücrete tabi tutularak değişir. Ardından o mevcut soruna garanti kapsamında bakılır" oldu. Halbuki benim sorunum zaten ekranın kendisinde. Ve kaldı ki zaten ekran ile kasanın bir bütün olduğunu kendileri söylüyor. Ee ben kasayı ücretli bir şekilde değiştirdikten sonra, zaten ekran da değişmiş olmuyor mu Telefonun var olan 1 senelik garantisini bu durumda dahi kullanamayacaksam hangi durumda kullanacağım?
Şimdi bana tüketici hakem heyeti yolu gözüktü zira Samsung'un bu iki yüzlü ve mide bulandırıcı teknik servis tutumu yüzünden çileden çıktım. Telefonu satmaya gelince hiç bir sorun çıkartmayıp iş, bu telefonu garanti kapsamında onarmaya gelince Samsung kadar çirkefleşen başka bir firma daha inanın görmedim. Yazıklar olsun. Hakkımı helal etmiyorum.
sikayetvar.com a şimdiden şikayet kaydı da bıraktım
https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/6113476
Çıldırmak üzereyim. Ne demek yahu "Ekran, kasa ile birleşik olduğu ve kasanın da kenarları zedelendiği için ekran değişimi garanti kapsamına alınmaz" ? Sorun ekranda ise sana ne kardeşim kasanın etrafında ki çiziklerden? Madem ekran ile kasayı tek gövdede tasarlıyorsun o halde Samsung, kasayı titanyum yapsaydı da, çizilme sorununu ortadan kaldırıp müşterilerini bu saçma sapan duruma hiç maruz bırakmasaydı. Benim kılıf ile kullanıp kullanmamamdan size ne. Kaldı ki ekran ile kasayı tek parça tasarlamak da Samsung'un sorunu. Bunu bana yansıtamaz. Siz, ekranda ki o sararma sorununun, darbe sonucu olduğunu ispat ederseniz bende tüm sorumluluğu üzerime alırım. Ama sırf kasanın etrafı çizik diye "Kesin telefon düştüğü için ekran sarardı" şeklinde saçma sapan bir varsayım üzerinden faturayı bana kesemezsiniz. Bunların bu iğrenç şirket politikasını önceden bilseydim hiç Samsung aldırır mıyım?
Bu sıfat bile bulamadığım kan emici yaratıklara karşı nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar? Zira telefonun tam 1 sene daha garantisi var ve bu faturayı bana kesmelerine izin vermeyeceğim. Tüketici hakem heyetine ilk defa başvuracağım. Acaba işleyiş hakkında bilginiz var mı ve sizce muvaffak olur muyum?


Bunun üzerine telefonu, Samsung'un İstanbul Bağcılar'da ki yetkili Teleservice yerine götürdüm. Kaydı alan bayan o olmayan beyni ile direkt "Telefonun ekranı kırılmış" şeklinde saçma sapan bir yorum yaptı. Dedim "Faturayı hemen millete kesmeye alışmışsınız herhalde. Ekranında hiç bir kırık yok. Ayrıca bu tespiti yapmaya çalışmak da sizin işiniz değil. Teknik ekipten bir arkadaş çağırın durumu izah edeyim zira sorun ya görüntü bandında yada grafik işlemcide. Ekranının garanti kapsamında değişmesi gerekiyor" dedim.
Gelen arkadaşta "Bu ekran, gövdeye bağlı olduğu için ekran+gövde değişecek. Ve kasanın etrafında zedelenme var. Samsung, kasanın etrafında zedelenme olduğu için ürünü garanti kapsamına almaz ve değişim için ücret çıkacak" dedi.
Samsung'un böyle saçma sapan bir uygulaması olduğunu ilk defa duydum. Telefonu daha önceden 3,5 kere yere düşürdüğüm için, o dayanıksız ve leğen gibi olan köşeleri zedelendi ise bunun, sararan ekran ile ne alakası var? Zira bu sararma, telefon masanın üzerinde iken kendi kendine ortaya çıktı ve akşama doğru da ekran neredeyse görünmeyecek şekilde sararma şiddetlendi. Kaldı ki telefonu en son düşürdüğüm zaman belki bu sorundan 4,5 gün öncedir. Hatta teknik servisin bir kıllık yapacağını öngörerek telefonun üzerine sardığım notta bu darbelerin, sararan ekran ile alaka kurulmamasını rica etmiştim. Ama ona rağmen beklediğim gibi oldu!
Ve bugün sabah telefonu bıraktığım Teleservice'den bir yetkili arayıp 530TL'ye aldığım telefonun ekranına 250TL fiyat istedi. Ekran ile kasa tek parça olduğu ve kasada da çizikler olduğu için garanti dışıymış.
Samsung'un müşteri hizmetlerini arayıp böyle bir durum olup olmadığını sordum ve aldığım cevap "Kasada çizikler var ise öncelikle bu dış kasa ücrete tabi tutularak değişir. Ardından o mevcut soruna garanti kapsamında bakılır" oldu. Halbuki benim sorunum zaten ekranın kendisinde. Ve kaldı ki zaten ekran ile kasanın bir bütün olduğunu kendileri söylüyor. Ee ben kasayı ücretli bir şekilde değiştirdikten sonra, zaten ekran da değişmiş olmuyor mu Telefonun var olan 1 senelik garantisini bu durumda dahi kullanamayacaksam hangi durumda kullanacağım?
Şimdi bana tüketici hakem heyeti yolu gözüktü zira Samsung'un bu iki yüzlü ve mide bulandırıcı teknik servis tutumu yüzünden çileden çıktım. Telefonu satmaya gelince hiç bir sorun çıkartmayıp iş, bu telefonu garanti kapsamında onarmaya gelince Samsung kadar çirkefleşen başka bir firma daha inanın görmedim. Yazıklar olsun. Hakkımı helal etmiyorum.
sikayetvar.com a şimdiden şikayet kaydı da bıraktım
https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/6113476
Çıldırmak üzereyim. Ne demek yahu "Ekran, kasa ile birleşik olduğu ve kasanın da kenarları zedelendiği için ekran değişimi garanti kapsamına alınmaz" ? Sorun ekranda ise sana ne kardeşim kasanın etrafında ki çiziklerden? Madem ekran ile kasayı tek gövdede tasarlıyorsun o halde Samsung, kasayı titanyum yapsaydı da, çizilme sorununu ortadan kaldırıp müşterilerini bu saçma sapan duruma hiç maruz bırakmasaydı. Benim kılıf ile kullanıp kullanmamamdan size ne. Kaldı ki ekran ile kasayı tek parça tasarlamak da Samsung'un sorunu. Bunu bana yansıtamaz. Siz, ekranda ki o sararma sorununun, darbe sonucu olduğunu ispat ederseniz bende tüm sorumluluğu üzerime alırım. Ama sırf kasanın etrafı çizik diye "Kesin telefon düştüğü için ekran sarardı" şeklinde saçma sapan bir varsayım üzerinden faturayı bana kesemezsiniz. Bunların bu iğrenç şirket politikasını önceden bilseydim hiç Samsung aldırır mıyım?
Bu sıfat bile bulamadığım kan emici yaratıklara karşı nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar? Zira telefonun tam 1 sene daha garantisi var ve bu faturayı bana kesmelerine izin vermeyeceğim. Tüketici hakem heyetine ilk defa başvuracağım. Acaba işleyiş hakkında bilginiz var mı ve sizce muvaffak olur muyum?