İstanbul bilişim vs Migros

Bu konuyu okuyanlar

Katılım
19 Ocak 2017
Mesajlar
52
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Yaş
24
istanbl bilişimden mi5s alacaktım fakat migrosdada varmış sizce hangsi güvenilir (rom,kayıt olayı tamamen düzgün olacakhat takıp hemen kullanmak istiyorum)
 

fragger

Exemplary Сasual Dating Genuine Females
Cezalı
Katılım
21 Ekim 2016
Mesajlar
9,543
Reaksiyon puanı
3,061
Puanları
113
istanbl bilişimden mi5s alacaktım fakat migrosdada varmış sizce hangsi güvenilir (rom,kayıt olayı tamamen düzgün olacakhat takıp hemen kullanmak istiyorum)

İstanbul bilişim genel olarak cihazlara kendi garantisini veriyor bu yüzden bu firmadan almamanı öneririm.
 

-Altar-

Asistan
Katılım
16 Şubat 2016
Mesajlar
286
Reaksiyon puanı
30
Puanları
28
N11.com gibi sitelerden almanı öneririm.
 

Onur sss

Öğrenci
Katılım
14 Haziran 2017
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
İstanbul bilişim'den kesinlikle almayın. Çok sorun yaşarsınız. İade, destek, ilgi her anlamda sıkıntı. Hem Benim başıma geldi hem 2 arkadaşımın.
 

_X_

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2013
Mesajlar
3,017
Reaksiyon puanı
1,544
Puanları
113
Migros un sattığı cihazın servis konusunda doğrudan bağlantılı olduğu yeri sorup almanız daha sağlıklı olacaktır.
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
Ithalatci garanti ile disbritor garanti arasındaki farklar nelerdir?örnegin ben samsung Tr garantili almış olduğum cihazın mahkeme kararıyla ücret iadesine karar verilmişti.ithalatci garantili olsaydı mahkeme nin kararı farklı olabilirmiydi
 

_X_

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2013
Mesajlar
3,017
Reaksiyon puanı
1,544
Puanları
113
Ithalatci garanti ile disbritor garanti arasındaki farklar nelerdir?örnegin ben samsung Tr garantili almış olduğum cihazın mahkeme kararıyla ücret iadesine karar verilmişti.ithalatci garantili olsaydı mahkeme nin kararı farklı olabilirmiydi


 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
videoyu izledim.yalnız benim soruma tam cevap alamadım.yani sadece yasal boyutunu merak ettim.büyük firmalardan falan bahsediliyor ama samsungta sözde büyük firmaydı ama thk ya gitmeseydim sorunumla iligilenen olmayacaktı.benim için önemli olan yasal boyutu.yoksa Türkiye garantili telefonlarda yetkili teknık servislerin yan sanayii parça kullanmayacağını ben nereden bileceğim.birde garanti şartları da sanırım aynı değil
 

_X_

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2013
Mesajlar
3,017
Reaksiyon puanı
1,544
Puanları
113
videoyu izledim.yalnız benim soruma tam cevap alamadım.yani sadece yasal boyutunu merak ettim.büyük firmalardan falan bahsediliyor ama samsungta sözde büyük firmaydı ama thk ya gitmeseydim sorunumla iligilenen olmayacaktı.benim için önemli olan yasal boyutu.yoksa Türkiye garantili telefonlarda yetkili teknık servislerin yan sanayii parça kullanmayacağını ben nereden bileceğim.birde garanti şartları da sanırım aynı değil

Dava konusunda muhatap gerçek kişiler / kurumlar / firmalar olduğu müddetçe verilecek hükümler aynıdır.
Yeterki hayali kişi / kurum / firma olmasın.

Evet Samsung büyük bir firma fakat her firmayı lekeleyen anlaştığı servis noktalarıdır.
Size sorunu çözmeyen samsung un adını kullanan servistir ki her il/ilçe de bulunan servis noktaları aynı şekilde sorun çıkarmaz veya aynı şekilde sorun çözmez.

Prim sistemiyle çalıştıklarından (minimum masraf) adamlar müşteriyi dolandırmanın yollarını arar oldular.
Olayın özeti bu.
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
Dava konusunda muhatap gerçek kişiler / kurumlar / firmalar olduğu müddetçe verilecek hükümler aynıdır.
Yeterki hayali kişi / kurum / firma olmasın.

Evet Samsung büyük bir firma fakat her firmayı lekeleyen anlaştığı servis noktalarıdır.
Size sorunu çözmeyen samsung un adını kullanan servistir ki her il/ilçe de bulunan servis noktaları aynı şekilde sorun çıkarmaz veya aynı şekilde sorun çözmez.

Prim sistemiyle çalıştıklarından (minimum masraf) adamlar müşteriyi dolandırmanın yollarını arar oldular.
Olayın özeti bu.
peki bunlarda servis tamir süresi ne kadar oluyor ?mesela samsung servisine telefon gönderdiğimde 10 iş günü içersinde tamir edilmezse başka telefon falan verilecek gibi şeyler yazıyordu.şimdı bu ithalatcı garantili telefon arızalandığında bunu firmaya verip yada kendımız kargoyla gönderdiğimizde 4-5 gün kargo süresi var.garanti şartları aynımıdır
 

_X_

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2013
Mesajlar
3,017
Reaksiyon puanı
1,544
Puanları
113
peki bunlarda servis tamir süresi ne kadar oluyor ?mesela samsung servisine telefon gönderdiğimde 10 iş günü içersinde tamir edilmezse başka telefon falan verilecek gibi şeyler yazıyordu.şimdı bu ithalatcı garantili telefon arızalandığında bunu firmaya verip yada kendımız kargoyla gönderdiğimizde 4-5 gün kargo süresi var.garanti şartları aynımıdır

Tamir süresindeki iş günü için şartnamesini bilmek gerek.

Tamir edilmemiş olan arızalı cihazı garanti süreci işler durumdayda size teslim etme teklifinde bile bulunamazlar. Kaldıki müşterinin arızalı cihazı geri kabul etmesi saçmalık olur.
Normal şartlarda aynı ürününün sıfırını hizmet kalitesi/müşteri memnuniyeti bağlamında vermemeleri gerekir.
Hakkını savunmayı iyi bilen bir müşteri, sorunlu cihazın üst modelini teklif eder üst model henüz piyasada yoksa servis müşteri memnuniyeti adına mutlaka buna göre adımlar atmak durumunda kalır. Bu tabiki müşteri ve muhatabın konu hakkındaki uzlaşı düzeyine göre gelişir.

Örneğin arkadaşımın arçelik marka laptopu kronik mavi ekran hatası vermekteydi garantisinin bitmesine 1 gün kala
servise verdik, arıza/parça değişimi içşn 33 iş gününden söz ettikletini hatırlıyorum. Süre sonunda parçanın artık üretilmediği haliyle cihazın tamiratının mümkün olmayacağına karar kıldılar.
Arkadaşıma eski bir modelin sıfırını teklif ettiler, ben ise o ünün şartlarında ödenen parayı (dolar olarak alınmıştı) aynı oaranın güncel kuru üzerinden haklı gerekçeleri sunarak Grundig marka yeni nesil i7 işlemcili laptopu talep ettti ve kabul etmek zorunda kaldılar.
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
ben mahkemeye para iadesi talebinde bulunmuştum.sonra servisle görüştüm aynı model marka verebileceklerinide söyledıler.üst model isteme talebim olduğunu bilseydim mahkemeye böyle bir talepte bulanabilirdim.üst modelde sanırım servis aradaki farkı isteyecektir
 
Üst