Vodafone Hakkındaki Soru ve Sorunlarınızı Cevaplıyorum

sinnerxx

Asistan
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
129
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Ama bu hiç adil değil! :hammer:

---------- saat 02:41 eklendi ---------- önceki mesaj saat 02:35 eklenmişti ----------




Olan oldu ve babam aradı zaten Vodafone müşteri hizmetlerini. Kadın yok diyo başka bişe demiyo. Bi üst yetkiliyi bağlatana kadar yarım saat geçti. Babamın göz yaşlarını gördüm. Siz hala taahhütten bahsedin. Milleti kazıklayın. Tarife yükseltme var düşürtme yok, var mı böyle bi dava ya! TTnet te bile kapattırmak isteyince modemi verip kapattırıyosun. Bi de ttnet'i kötülerdim vodafone daha berbat çıktı TTnet'in gözünü seveyim. Yüksek ping desen vodafone'da, kazıklama desen vodafone'da, en yüksek sinyalle bağlandığım halde düşme desen o da vodafone'da. Daha neyinizi savunuyosunuz anlamadım. Bence siz gidin patronunuz gelsin buraya... :hammer:

Benle patronla genel müdürle vodafone ceo suyla veya başka bir noktayla alakadan değil hocam.

Müşteri hizmetleri sizi bir noktaya bağlamaz zaten. Varabileceğiniz en üst nokta orasıdır.

Size bir öneri. İster Vodafone olsun, İster Turkcell olsun, İster Avea olsun, İster TTnet olsun isterseniz banka vs. ne olursa olsun. Sözleşme detayını öğrenmeden bir yere imza atmayın. Sözleşme şartını öğrenin, şartlar size uyarsa başlayın.

Raporlarıma bakıyorum son 3 ayda toplamda 472 adet faturalı 547 kontörlü mobil modem satışını bizzat yapmışım. Satılan modemlerden Faturalı için 15 adet olumsuz geri bildirim almışım.

1 tanesi 1 GB hakkı 5 Gb olarak düzenlemiş az geliyo diye. 6 tanesi bulunduğu bölgede 3G çekmediği için ödeme yapmadan fesh etmişler sözleşmelerini. 2 abone ilk 3 ay ücretsiz olması gerekirken gelen faturaya itiraz etmişler, 1 kişi ise gelen yüksek fatura sebebiyle itirazda bulunmuş. Detaya bakıldığında 5 GB internetle film indirdiği tespit edilmiş. fatura Stop 100 TL olunca ikinci hafta interneti kesilmiş. Ona itiraz ediyor.

Peki geride kalan 462 abone nerede. Elbette ki memnun. Daha dün 10 tane modem alan adam geldi teşekkür etti. Elemanlara vermiş birer tane mail sorununu aşmışlar. Adam mühendislik firması sahibi.

Dediğim şudur ki hocam milyonlarca abone içinde elbetteki bazı aboneler sorun yaşayacaktır. Hiçbir firma %100 mamnuniyet sağlayamaz. Size Vodafone kötü görünür diğerine Turkcell...

bir gün shopta durup Turkcellden ağzı yananların söçylediklerini dinleseniz roman yazasınız. Adam 1 aylık fatura getirdi bize geçişte kullanmak için 1.676 TL. bireysel kullanıcı bu. Düşünün durumu.

Şimdi Vodafone kaynaklı bir sorun olduğunda zaten Tüketici Dairesi üzerinden başvuruda bulunarak kapatma işlemini ve sözleşme feshini ekstra birşey ödemeden yapabiliyorsunuz. Ancak sizin durum kota aşımı konusunda. Buna yapılabilecek birşey yok.

size bir öneri. Windows güncellemeleri, Antivirüs güncellemeleri ve diğer program güncellemelerini kapatın. Siz girmeseniz bile onların güncellemeleri büyük bir yoğunluk yapabilir. Aylık kullanımı kontrollü hale getirin ve birde öyle deneyin.

Düşmelere gelince düşme sizin sinyal seviyenizle ölçülemez. O sinyal bulunduğunuz bölgedeki şebeke sinyalidir. Şebeke sinyali üzerinden gelen 3G bağlantıda aşırı yüklenme sonucu, bölgedeki havasal durumdan dolayı kesilmeler yada yavaşlamalar olabilir. Bu sistemsel bir problemdir ve mükemmel olacak bir seviyesi yoktur. Onca yıllık şebeke üzerinden telefon görüşmesi bile yapılırken düşmeler yada kapanmalar oluyor. 3G de olması çok normal.
 

gretna989

Asistan
Katılım
6 Şubat 2008
Mesajlar
398
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Hediye DK'larımızın ne kadar kaldığını nasıl öğrenebiliriz?
 

gretna989

Asistan
Katılım
6 Şubat 2008
Mesajlar
398
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Avea'dan Vodafone'a geçtim. 20 TL yükledim ve 100 dk her yöne konuşma süresi hediye edildi. Bu sürenin ne kadar kaldığını öğrenmek istiyorum.
 

ilahiyatci

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2008
Mesajlar
577
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
merhaba, benim garibime giden bir durum var.
forum başlığından itibaren teker teker erinmeden okudum sorulan bütün sorulara gayet sabırla ve nezaketle cevap vermişsiniz.
bu faaliyetiniz vodafone kontrollü , son kullanıcıya yerinde hizmet, birebir ilişki vs. gibi şirket insan kaynaklarının, müşteri departmanının bir hamlesi mi yoksa siz bunu sırf şirkete bağlılık, insanlara iyilik gibi safiyane, halisane bir amaçla mı yapıyorsunuz.
yanlış anlamayın son derece insani bir soru. merak ettim.
 

uploader

Asistan
Katılım
30 Ocak 2010
Mesajlar
160
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
arkadaş kusura bakma ama ben vodafone dan bir kere internete girdim ardından bütün vodafone a lanet yağdırmaya başladım, rezillikti. ABONE GUNLUKCEPNET yazıp 3636 ya gönderdim. bi mesaj geldi gunluk cep limitsiz paketiniz tanımlanmıştır falan filan tarihi 23:59:59 a kadar kullanabilirsiniz diye. yalan olmasın tam hatırlamıyorum. işte her neyse ben girdim internete dolaştım yarım saat yoktur belki. bi çıkarım bakiye 14 liradan 7 liraya düşmüş. bunu da tam olarak hatırlayamıyorum ama büyük bir düşüş yaşadım. aradım 4440542 müşt. hizmetlerini. ilk olarak bana dendi ki:

Efendim sizin kontör düşünüz özel bir servis aboneliğiniz var oradan kaynaklanıyor dedi. iptal ettirelim dedim. tamam dedi numarayı not alın dedi. sms ile ya da oradan olmuyor mu dedim. hayır olmuyor arayıp iptal ettireceksiniz dedi. tamam dedim numarayı aldım.

özel servisi aradım.

size bi aboneliğim varmış onu iptal ettirmek istiyorum dedim. tabi kontrol edelim dediler numarayı aldılar. sizin bize şu anda bi aboneliğiniz yok en son da 2009 yılında olmuş dediler. asabi bir insan değilimdir ama böyle durumlarda "kötü ben" çıkar ortaya. dedim ben kontör düşüşü yaşadım. vodafone da buraya yönlendirdi. sorun sizde mi vodafone da mı yoksa bende mi diye kızgınca söylendim. karşı taraf gayet insancıl bir şekilde: bilemiyorum efendim ancak bizden kaynaklı bir kontör düşüşünüz yok dedi. kapattım. ve tekrar vodafone u aradım.

anlattım deminki olayları. girdiğiniz siteleri kontrol ediyorum dedi. edin dedim. ulaştım girdiğiniz sitelere ancak siteleri açamıyorum dedi. bende tamam açmanıza da gerek yok dedim. anladı bayan durumu. ite dedi sizin bakiye düşüş nedeni o girdiğiniz siteer. bende dedim bu kampanyanın şartlarında yazıyor mu o sitelere girmek +ücrete tabi tutulur diye. ben o sitelere bilgisayarımdan da giriyordum. ve sen istemedikçe kimse seni ücretlendiremez. ayrıca wap.siteadı.com da değil bu yani normal bilgisayarda açtığım gibi. bana saçma bahaneler üretmeyin dedim kapattım. olmaz dedim bi daha aradım.

deminki olayları tekrar anlattım. ve adam gibi bir müşteri temsilcisiyle karşılaştım. yani olması gereken cevabı veren. efendim dedi bu akşam bu paket paket yüzünden kontör düşümü yaşayan tek müşteri siz değilsiniz. sistemden kaynaklanan bir hata nedeniyle böyle oldu. ben şimdi sizin bu şikayetiniz hakkında bir şikayet kaydı bırakacağım yetkili arkadaşlar konuyla ilgilenecektir dedi. teşekkür ettim.

ve bu olaylar 1.15 saat işinde oldu. bi arıyorum 14 dk bekletip açılıyor telefon. hangi müşt. temsilcisiydi bilmiyorum sizi biraz bekleteceğim demişti. bende alıştım artık bilmem kaç dakikadır bekliyorum biraz daha beklerim dedim. bayan efendim bu akşam bi yoğunluk var normalde böyle değil filan dedi. bende tabi tabi ben sizi ilk defa aramıyorum demiştim...:)

ve birkaç gün önce tekrardan aradım durumu anlattım yine kontrol ettiler... şikayet kaydınız burada bulunmakta dedi. bende zaten sadece bulunmakta ilgilenen yok... dedim. öncelik kaydını yükseltiyorum en yakın zamanda ilgilenilecektir dedi. VE HAALA SES YOK. YILLARDIR MÜŞTERİSİ OLDUĞUM VE BİRÇOK ARKADAŞIMI GEÇİRDİĞİM BU VODAFONE DAN BU SEBEP YÜZÜNDEN SOĞUR OLDUM. İLLALAH DEDİRTTİLER. SORUNUMLA HAFTALARDIR İLGİLENEN YOK. REZİLLİK...
 

Elbruz46

Müdavim
Müdavim
Katılım
22 Şubat 2008
Mesajlar
11,931
Reaksiyon puanı
1,338
Puanları
293
Vodafone bu SMS paketlerini Abonelik yerine direk satış yolunu seçse daha iyi olmaz mı?

Ben pek SMS kullanan biri değil lakin zaman zaman bir çok SMS çekme dururmu meydana geliyor o vakit de SMS paketleri daha uygun oluyor...

Bir SMS paketine üye oluyoruz işimizi hallettikten sonra iptal etmeyi unutuyoruz ve 1 sonraki ay durduk yere bize SMS paketi geliyor hiç kullanmayacağımız...
Ve bize gerekli olan Kontor/Lira lar uçup gidiyor...

Ben her seferinde belli bir süre içinde kullanacağım SMS paketini kendi irademle satın almak istiyorum sürekli abonelik değil...

İnsan yoğun olduğu anlar gerçekten unutuyor tekrar iptal etmeyi...
 

sinnerxx

Asistan
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
129
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
merhaba, benim garibime giden bir durum var.
forum başlığından itibaren teker teker erinmeden okudum sorulan bütün sorulara gayet sabırla ve nezaketle cevap vermişsiniz.
bu faaliyetiniz vodafone kontrollü , son kullanıcıya yerinde hizmet, birebir ilişki vs. gibi şirket insan kaynaklarının, müşteri departmanının bir hamlesi mi yoksa siz bunu sırf şirkete bağlılık, insanlara iyilik gibi safiyane, halisane bir amaçla mı yapıyorsunuz.
yanlış anlamayın son derece insani bir soru. merak ettim.

Firma ile hiçbir bağlantısı yok burada yaptığım şeyin. Daha önce bir forum sitesinde daha yapıyordum burada da yardımcı olmak babında konuyu açtım.

Kurumsal anlamda benim Vodafone içerisinde çalışmam dışında başka bir bağlantısı yok firmayla.

arkadaş kusura bakma ama ben vodafone dan bir kere internete girdim ardından bütün vodafone a lanet yağdırmaya başladım, rezillikti. ABONE GUNLUKCEPNET yazıp 3636 ya gönderdim. bi mesaj geldi gunluk cep limitsiz paketiniz tanımlanmıştır falan filan tarihi 23:59:59 a kadar kullanabilirsiniz diye. yalan olmasın tam hatırlamıyorum. işte her neyse ben girdim internete dolaştım yarım saat yoktur belki. bi çıkarım bakiye 14 liradan 7 liraya düşmüş. bunu da tam olarak hatırlayamıyorum ama büyük bir düşüş yaşadım. aradım 4440542 müşt. hizmetlerini. ilk olarak bana dendi ki:

Efendim sizin kontör düşünüz özel bir servis aboneliğiniz var oradan kaynaklanıyor dedi. iptal ettirelim dedim. tamam dedi numarayı not alın dedi. sms ile ya da oradan olmuyor mu dedim. hayır olmuyor arayıp iptal ettireceksiniz dedi. tamam dedim numarayı aldım.

özel servisi aradım.

size bi aboneliğim varmış onu iptal ettirmek istiyorum dedim. tabi kontrol edelim dediler numarayı aldılar. sizin bize şu anda bi aboneliğiniz yok en son da 2009 yılında olmuş dediler. asabi bir insan değilimdir ama böyle durumlarda "kötü ben" çıkar ortaya. dedim ben kontör düşüşü yaşadım. vodafone da buraya yönlendirdi. sorun sizde mi vodafone da mı yoksa bende mi diye kızgınca söylendim. karşı taraf gayet insancıl bir şekilde: bilemiyorum efendim ancak bizden kaynaklı bir kontör düşüşünüz yok dedi. kapattım. ve tekrar vodafone u aradım.

anlattım deminki olayları. girdiğiniz siteleri kontrol ediyorum dedi. edin dedim. ulaştım girdiğiniz sitelere ancak siteleri açamıyorum dedi. bende tamam açmanıza da gerek yok dedim. anladı bayan durumu. ite dedi sizin bakiye düşüş nedeni o girdiğiniz siteer. bende dedim bu kampanyanın şartlarında yazıyor mu o sitelere girmek +ücrete tabi tutulur diye. ben o sitelere bilgisayarımdan da giriyordum. ve sen istemedikçe kimse seni ücretlendiremez. ayrıca wap.siteadı.com da değil bu yani normal bilgisayarda açtığım gibi. bana saçma bahaneler üretmeyin dedim kapattım. olmaz dedim bi daha aradım.

deminki olayları tekrar anlattım. ve adam gibi bir müşteri temsilcisiyle karşılaştım. yani olması gereken cevabı veren. efendim dedi bu akşam bu paket paket yüzünden kontör düşümü yaşayan tek müşteri siz değilsiniz. sistemden kaynaklanan bir hata nedeniyle böyle oldu. ben şimdi sizin bu şikayetiniz hakkında bir şikayet kaydı bırakacağım yetkili arkadaşlar konuyla ilgilenecektir dedi. teşekkür ettim.

ve bu olaylar 1.15 saat işinde oldu. bi arıyorum 14 dk bekletip açılıyor telefon. hangi müşt. temsilcisiydi bilmiyorum sizi biraz bekleteceğim demişti. bende alıştım artık bilmem kaç dakikadır bekliyorum biraz daha beklerim dedim. bayan efendim bu akşam bi yoğunluk var normalde böyle değil filan dedi. bende tabi tabi ben sizi ilk defa aramıyorum demiştim...:)

ve birkaç gün önce tekrardan aradım durumu anlattım yine kontrol ettiler... şikayet kaydınız burada bulunmakta dedi. bende zaten sadece bulunmakta ilgilenen yok... dedim. öncelik kaydını yükseltiyorum en yakın zamanda ilgilenilecektir dedi. VE HAALA SES YOK. YILLARDIR MÜŞTERİSİ OLDUĞUM VE BİRÇOK ARKADAŞIMI GEÇİRDİĞİM BU VODAFONE DAN BU SEBEP YÜZÜNDEN SOĞUR OLDUM. İLLALAH DEDİRTTİLER. SORUNUMLA HAFTALARDIR İLGİLENEN YOK. REZİLLİK...

Konu müşteri hizmetleri aksettiği için yapılacak birşey yok. Şu bir gerçekk ki Vodafone büyüyen abone sayısına rağmen yetersiz müşteri hizmetleri temsilcisi çalıştırmakta ve yük arttıkça onlarda yoğunluğu kaldıramamaktadırlar.

Yakın dönemde bu kapsamda geniş bir çalışma yapılacağı ve ilk etapta tüm Vodafone merkez sisteminin değişeceği bilgisi verildi ve yeni bir şehirde bir müşteri hizmetleri departmanı daha açılacak.

Bu iki gelişme sonrasında bu tarz sistem hatalarının daha az yaşanacağı konusunda bir beklenti içindeyiz.

Bizde sizin gibi bu sıkıntıları yaşıyoruz ve yaşayan müşterilerimizde var. Müştri hizmetlerini aramak bir ücrete tabi. Siz yakındaki bir Vodafone Shop üzerinden bir kayıt daha oluşturun. En azından boşa telefon masrafı olmaz.

Vodafone bu SMS paketlerini Abonelik yerine direk satış yolunu seçse daha iyi olmaz mı?

Ben pek SMS kullanan biri değil lakin zaman zaman bir çok SMS çekme dururmu meydana geliyor o vakit de SMS paketleri daha uygun oluyor...

Bir SMS paketine üye oluyoruz işimizi hallettikten sonra iptal etmeyi unutuyoruz ve 1 sonraki ay durduk yere bize SMS paketi geliyor hiç kullanmayacağımız...
Ve bize gerekli olan Kontor/Lira lar uçup gidiyor...

Ben her seferinde belli bir süre içinde kullanacağım SMS paketini kendi irademle satın almak istiyorum sürekli abonelik değil...

İnsan yoğun olduğu anlar gerçekten unutuyor tekrar iptal etmeyi...

Sizin isteğiniz bu şekilde ama birçok abonede her ay yapmak istemediğini belirtiyor. Aslında bu kullanıcıya sorulması gerekli olan bir durum. Gelecek ay devam edilsin mi edilmesin mi diye. Ama bu sistem henüz aktif değil.

Yapabileceğiniz tek şey paketi alıp kullanmaya başladıktan sonra ay sonunu beklemeden iptal başvurusu yapmak. Paket hemen iptal olmaz ay sonuna kadar devam eder. Bu sayede ay sonu otomatik iptal olurken sizde fazladan ücret ödemezsiniz.
 

hüzün_

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
14 Nisan 2010
Mesajlar
8,797
Reaksiyon puanı
523
Puanları
1,293
Yaş
36
Arkadaşlar Vodafone hakkındaki Soru ve Sorunlarınızı cevaplamaya çalışacağım. Konu altından yazabilirsiniz.

Şimdiden teşekkürler...:clover:

Böyle bir konu açtığın için teşekkür ederim çok faydalı oldu
 

yumluanarsist

Rektör
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
12,009
Reaksiyon puanı
280
Puanları
0
Vodafone Hindistan'da var mı? Varsa Türkiyeden oraya konuşma paketleri nelerdir?
 

sinnerxx

Asistan
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
129
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Vodafone Hindistan'da var mı? Varsa Türkiyeden oraya konuşma paketleri nelerdir?

Evet Vodafone Hindistan var...

Faturalı hatlarda
Aylık Sabit Ücret 1,99 TL
Dakika başı ücretlendirme 19 kuruş

Önödemeli hatlarda
Aylık Sabit Ücret 3,8 TL
Dakika başı ücretlendirme 20 kuruş

Tek Dünya seçeneğine üye olmanız gerekli.

Faturalı Cep Avantaj tarifesinde olmanız durumunda her yöne kullanabildiğniz dakikalar ile Hindistandaki Vodafone aboneleri ile ücretsiz görüşebilirsiniz.
 

NETWORK

Profesör
Katılım
19 Ekim 2006
Mesajlar
2,717
Reaksiyon puanı
115
Puanları
0
Vodafone Mobıl Tv seceneklerınde 5800 Xm telefonu desteklenıyor yazıyor ama ayarları almak ıcın sms yolladıgım da cıhanızın desteklenmedıgı konusunda bır uyarı gelıyor..
neden boyle bır sey soz konusu ?
 

ilkercelik1990

Profesör
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
1,634
Reaksiyon puanı
5
Puanları
218
Vodafone Mobıl Tv seceneklerınde 5800 Xm telefonu desteklenıyor yazıyor ama ayarları almak ıcın sms yolladıgım da cıhanızın desteklenmedıgı konusunda bır uyarı gelıyor..
neden boyle bır sey soz konusu ?

Aşağıdaki telefonlarla Vodafone live! üzerinden Mobil TV servisini kullanabilirsiniz.

Nokia
3250, 3600 slide, 3710 fold, 5700, 5800 XPress Music, 6120c, 6131, 6151, 6210s, 6220c, 6270, 6280, 6288, 6290 6303c, 6600f, 6630, 6680, 6730, E50, E51, E61, E61i, E63, E65, E66, E71, E72, E75, E90, N70, N71, N72, N73, N76, N78, N79, N80 , N81, N81 8GB, N82, N85, N86, N91, N93, N95, N95 8GB, N96, N97, N97 mini, X3


Aşağıdaki telefonlarla Mobil TV Özel Uygulaması üzerinden Mobil TV servisini kullanabilirsiniz.

Nokia
6120c, E66, E71, N81, N81 8GB, N95, N95 8GB, N96
 

Mess_out

Öğrenci
Katılım
2 Kasım 2009
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Cepözgür tarifesindeyim Live uzerınden msn e gırıyorum msnde sorun yok ama facebook'a gırdıgımde hattımdakı paralar sıfırlandı nedenı nedır ?
 

ilkercelik1990

Profesör
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
1,634
Reaksiyon puanı
5
Puanları
218
Cepözgür tarifesindeyim Live uzerınden msn e gırıyorum msnde sorun yok ama facebook'a gırdıgımde hattımdakı paralar sıfırlandı nedenı nedır ?


Cep Özgür Tarifesi
Ayda 30 TL yükle Facebook ve Vodafone Messenger a bedavadan özgürce bağlan!

Cep 1, 2, Öğrenci, Limitsiz, Fly, Çiftçi, Hesabını Bilen, Uzun Lafın Tarifesi
Zaten normalde Vodafone Messenger'ı kullanmak ÜCRETSİZDİR. Vodafone Messenger ile mesajlaşırken kullandığınız data miktarı için ücretlendirilmezsiniz.

Vodafone aboneleri, cihazlarının tarayıcılarından adres satırına m.facebook.com yerine 0.facebook.com, O.facebook.com, o.facebook.com, zero.facebook.com, login.facebook.com veya static.ak.fbcdn.net yazarak "ücretsiz" sosyalleşebiliyor.
 

karakule_66

Asistan
Katılım
18 Aralık 2008
Mesajlar
390
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Benimde bir sorum olcak üniversiteye gideceğim için 3G almam gerekiyor.Notebook'um var ama laptop almayı düşünüyorum vodafone'nun 1000 tl lik indirim çekiyle.Ama hız konusunda tereddütüm var yani 2 senelik sözleşme imzalıycam 2 sene boyunca kamlumbağa hızında internet kullanamam.Vodefonun sitesinde okudum yok santralalinizin yoğunluğuna göre değişir yok kullandıgınız sisteme göre değişir.Ben net cevap istiyorum bana 1 mbit kesin gelirmi?ttnet gibi 8 mbit istemiyorum ama kamlumpağa gibi bir internette istemiyorum.Mesela kayseri-yozgat-ankara bu yörelerde 3G ile kaç mbite kadar çıkabilirim?Birde 24 aylık sözleşmeyi imzaladıktan sonra 3g hızından memnun kalmazsam sözleşmeyi iptal edersem 1.000 tl lik indirim çekinin ücretini mi ödüyoruz bu sorularımı cevaplarsanız sevinirim.Teşekkürler
 

sinnerxx

Asistan
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
129
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Cepözgür tarifesindeyim Live uzerınden msn e gırıyorum msnde sorun yok ama facebook'a gırdıgımde hattımdakı paralar sıfırlandı nedenı nedır ?

Size önerim 0.facebook.com üzerinden girmeniz ücretsiz olarak. Sistemsel bir sorun olmuş olabilir veya siz data aktarımı yapmaya çalışmış olabilirsiniz.
O sebeple müşteri Hizmetlerini arayarak kayıt bırakabilir, detayları inceleyip iade yapılmasını isteyebilirsiniz.

Vodafone Mobıl Tv seceneklerınde 5800 Xm telefonu desteklenıyor yazıyor ama ayarları almak ıcın sms yolladıgım da cıhanızın desteklenmedıgı konusunda bır uyarı gelıyor..
neden boyle bır sey soz konusu ?

5800 XpressMusic bende kullanıyorum. Desteklenen telefonlar kısmı önemli değil. Müşteri Hizmetlerini arayıp ayar talep edin. Bende de sorun çıkmış oradan ayarları almıştım.

Bu arada çok güzel oluyor TV izlemek :):)

Şikayet kaydı da oluşturun sistem için. Düzenleme yapsınlar.


Benimde bir sorum olcak üniversiteye gideceğim için 3G almam gerekiyor.Notebook'um var ama laptop almayı düşünüyorum vodafone'nun 1000 tl lik indirim çekiyle.Ama hız konusunda tereddütüm var yani 2 senelik sözleşme imzalıycam 2 sene boyunca kamlumbağa hızında internet kullanamam.Vodefonun sitesinde okudum yok santralalinizin yoğunluğuna göre değişir yok kullandıgınız sisteme göre değişir.Ben net cevap istiyorum bana 1 mbit kesin gelirmi?ttnet gibi 8 mbit istemiyorum ama kamlumpağa gibi bir internette istemiyorum.Mesela kayseri-yozgat-ankara bu yörelerde 3G ile kaç mbite kadar çıkabilirim?Birde 24 aylık sözleşmeyi imzaladıktan sonra 3g hızından memnun kalmazsam sözleşmeyi iptal edersem 1.000 tl lik indirim çekinin ücretini mi ödüyoruz bu sorularımı cevaplarsanız sevinirim.Teşekkürler

Size hiçbirşeyin garantisi verilemez.
Bulunduğunuz bölgenin 3G santraline uzaklığı, Bölgedeki kullanıcı yoğunluğu, Kullanıcıların kullanım amaçları, Bulunduğunuz evin duvar yapısı gibi birçok etken sizin bağlantı hızınızı etkiler.

Tüm Türkiyede verilen 3G hizmetinin nakinaları aynıdır. Şehirden şehire farklı makina takılmamıştır. Ancak yukarıdaki gibi birçok neden sizin hızınısı etkiler. Bazısında 3 Mbit görürsünüz bazısında 200 kbit. Garanti verirsem sadece polyanacılık oynamış olurum...
 

karakule_66

Asistan
Katılım
18 Aralık 2008
Mesajlar
390
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Size önerim 0.facebook.com üzerinden girmeniz ücretsiz olarak. Sistemsel bir sorun olmuş olabilir veya siz data aktarımı yapmaya çalışmış olabilirsiniz.
O sebeple müşteri Hizmetlerini arayarak kayıt bırakabilir, detayları inceleyip iade yapılmasını isteyebilirsiniz.



5800 XpressMusic bende kullanıyorum. Desteklenen telefonlar kısmı önemli değil. Müşteri Hizmetlerini arayıp ayar talep edin. Bende de sorun çıkmış oradan ayarları almıştım.

Bu arada çok güzel oluyor TV izlemek :):)

Şikayet kaydı da oluşturun sistem için. Düzenleme yapsınlar.




Size hiçbirşeyin garantisi verilemez.
Bulunduğunuz bölgenin 3G santraline uzaklığı, Bölgedeki kullanıcı yoğunluğu, Kullanıcıların kullanım amaçları, Bulunduğunuz evin duvar yapısı gibi birçok etken sizin bağlantı hızınızı etkiler.

Tüm Türkiyede verilen 3G hizmetinin nakinaları aynıdır. Şehirden şehire farklı makina takılmamıştır. Ancak yukarıdaki gibi birçok neden sizin hızınısı etkiler. Bazısında 3 Mbit görürsünüz bazısında 200 kbit. Garanti verirsem sadece polyanacılık oynamış olurum...

peki bu 1000 tl lik indirim çekiyle verilen modem maximum kaç mbite kadar çıkıyor?.Birde 3G desteklenmeyen yerlerde Gprs üzerinden bağlanabilirimiyim internete 3g modem ile?
 

sinnerxx

Asistan
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
129
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
peki bu 1000 tl lik indirim çekiyle verilen modem maximum kaç mbite kadar çıkıyor?.Birde 3G desteklenmeyen yerlerde Gprs üzerinden bağlanabilirimiyim internete 3g modem ile?


Size Siyah renkli modemlerden verilecek. 7.2 Mbits üst sınırı onların.
3G olmayan yerlerde Edge, Edgeninde olmadığı yerlerde GPRS ile bağlanırsınız.
 

lewiss

Öğrenci
Katılım
12 Ağustos 2009
Mesajlar
88
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Vodafonun MVS servisi nasıl çalışıyor n7610 telefon var eskiden televizyon izliyordum şimdi ayarlayamadım.
 

sinnerxx

Asistan
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
129
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Vodafonun MVS servisi nasıl çalışıyor n7610 telefon var eskiden televizyon izliyordum şimdi ayarlayamadım.

Hocam bunun için teksik olarak destek almanız gerekli. 444 0 542 Data Destek hattı ile görüşmeniz gerekecek...
 

michuozawa

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
6 Ağustos 2008
Mesajlar
20,603
Reaksiyon puanı
493
Puanları
7,263
her yöne 50 sms 3 tl, her yöne 500 sms 6 tl, vodafone içi 5000 sms 6 tl ve her yone 500 vodafone içi 5000 sms 9 tl. Bu paketlerde çıktı aylık bazda.
Geçenlerde sormuştum cevaplamıştınız sağolun.
ancak bugün bittiği için mesaj sürem geçişi bugün yapıcaktım.günlük 50 mesaj değil mi ? , Her yöne 50 sms ?
 

yumluanarsist

Rektör
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
12,009
Reaksiyon puanı
280
Puanları
0
Evet Vodafone Hindistan var...

Faturalı hatlarda
Aylık Sabit Ücret 1,99 TL
Dakika başı ücretlendirme 19 kuruş

Önödemeli hatlarda
Aylık Sabit Ücret 3,8 TL
Dakika başı ücretlendirme 20 kuruş

Tek Dünya seçeneğine üye olmanız gerekli.

Faturalı Cep Avantaj tarifesinde olmanız durumunda her yöne kullanabildiğniz dakikalar ile Hindistandaki Vodafone aboneleri ile ücretsiz görüşebilirsiniz.

Çok teşekkürler. :) Peki mesaj ücretlendirmeleri nasıl?
 

serdoan

Asistan
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
327
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
slm kardeş bende bi vodafone cep öğrenci tarifeli olarak bu vodafondaki bedava messenger olayı nasıl oluyo onu sormak istemiştim bu olay vodafonun bütün tarifelerindemi geçerli yoksa belli tarifeler içinmi geçerli ? (bizim tarife için ücretlimi ücretsizmi)
 

michuozawa

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
6 Ağustos 2008
Mesajlar
20,603
Reaksiyon puanı
493
Puanları
7,263
iptal ettim ancak hala geçiş yapmadım...umarım bu gece cevaplarsınız :)

"Geçenlerde sormuştum cevaplamıştınız sağolun.
ancak bugün bittiği için mesaj sürem geçişi bugün yapıcaktım.günlük 50 mesaj değil mi ? , Her yöne 50 sms ?"
 

__kadıköyRAP__

Müdavim
Müdavim
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,201
Reaksiyon puanı
2,148
Puanları
7,358
Destekleyen telefonlar:
Samsung E250, U700,
Nokia N95 8GB, N95, E65, N73, N70, 6630, 6300, 6280, 5300.
SonyEricsson K750i, W910i
LG KS360.

Vodafone Messenger da destekleyen telefonlar neden bu kadar az. Aslında bu program yüklenebiliyor başka telefonlara da, ama telefondan indirmek istediğimizde telefonunuz desteklemiyor diyor, halbuki ben başka bi yolla yükleyebildim telefonum 5320.
 
Üst