- Konuyu başlatan
- #31
sinnerxx
Asistan
- Katılım
- 1 Şubat 2009
- Mesajlar
- 129
- Reaksiyon puanı
- 8
- Puanları
- 18
Ama bu hiç adil değil! :hammer:
---------- saat 02:41 eklendi ---------- önceki mesaj saat 02:35 eklenmişti ----------
Olan oldu ve babam aradı zaten Vodafone müşteri hizmetlerini. Kadın yok diyo başka bişe demiyo. Bi üst yetkiliyi bağlatana kadar yarım saat geçti. Babamın göz yaşlarını gördüm. Siz hala taahhütten bahsedin. Milleti kazıklayın. Tarife yükseltme var düşürtme yok, var mı böyle bi dava ya! TTnet te bile kapattırmak isteyince modemi verip kapattırıyosun. Bi de ttnet'i kötülerdim vodafone daha berbat çıktı TTnet'in gözünü seveyim. Yüksek ping desen vodafone'da, kazıklama desen vodafone'da, en yüksek sinyalle bağlandığım halde düşme desen o da vodafone'da. Daha neyinizi savunuyosunuz anlamadım. Bence siz gidin patronunuz gelsin buraya... :hammer:
Benle patronla genel müdürle vodafone ceo suyla veya başka bir noktayla alakadan değil hocam.
Müşteri hizmetleri sizi bir noktaya bağlamaz zaten. Varabileceğiniz en üst nokta orasıdır.
Size bir öneri. İster Vodafone olsun, İster Turkcell olsun, İster Avea olsun, İster TTnet olsun isterseniz banka vs. ne olursa olsun. Sözleşme detayını öğrenmeden bir yere imza atmayın. Sözleşme şartını öğrenin, şartlar size uyarsa başlayın.
Raporlarıma bakıyorum son 3 ayda toplamda 472 adet faturalı 547 kontörlü mobil modem satışını bizzat yapmışım. Satılan modemlerden Faturalı için 15 adet olumsuz geri bildirim almışım.
1 tanesi 1 GB hakkı 5 Gb olarak düzenlemiş az geliyo diye. 6 tanesi bulunduğu bölgede 3G çekmediği için ödeme yapmadan fesh etmişler sözleşmelerini. 2 abone ilk 3 ay ücretsiz olması gerekirken gelen faturaya itiraz etmişler, 1 kişi ise gelen yüksek fatura sebebiyle itirazda bulunmuş. Detaya bakıldığında 5 GB internetle film indirdiği tespit edilmiş. fatura Stop 100 TL olunca ikinci hafta interneti kesilmiş. Ona itiraz ediyor.
Peki geride kalan 462 abone nerede. Elbette ki memnun. Daha dün 10 tane modem alan adam geldi teşekkür etti. Elemanlara vermiş birer tane mail sorununu aşmışlar. Adam mühendislik firması sahibi.
Dediğim şudur ki hocam milyonlarca abone içinde elbetteki bazı aboneler sorun yaşayacaktır. Hiçbir firma %100 mamnuniyet sağlayamaz. Size Vodafone kötü görünür diğerine Turkcell...
bir gün shopta durup Turkcellden ağzı yananların söçylediklerini dinleseniz roman yazasınız. Adam 1 aylık fatura getirdi bize geçişte kullanmak için 1.676 TL. bireysel kullanıcı bu. Düşünün durumu.
Şimdi Vodafone kaynaklı bir sorun olduğunda zaten Tüketici Dairesi üzerinden başvuruda bulunarak kapatma işlemini ve sözleşme feshini ekstra birşey ödemeden yapabiliyorsunuz. Ancak sizin durum kota aşımı konusunda. Buna yapılabilecek birşey yok.
size bir öneri. Windows güncellemeleri, Antivirüs güncellemeleri ve diğer program güncellemelerini kapatın. Siz girmeseniz bile onların güncellemeleri büyük bir yoğunluk yapabilir. Aylık kullanımı kontrollü hale getirin ve birde öyle deneyin.
Düşmelere gelince düşme sizin sinyal seviyenizle ölçülemez. O sinyal bulunduğunuz bölgedeki şebeke sinyalidir. Şebeke sinyali üzerinden gelen 3G bağlantıda aşırı yüklenme sonucu, bölgedeki havasal durumdan dolayı kesilmeler yada yavaşlamalar olabilir. Bu sistemsel bir problemdir ve mükemmel olacak bir seviyesi yoktur. Onca yıllık şebeke üzerinden telefon görüşmesi bile yapılırken düşmeler yada kapanmalar oluyor. 3G de olması çok normal.