Yorum yazma sevdalarına engel olma üstad [emoji5] [emoji5]5 sene be kardeş
Suç kuryelerde pazarlayıcı firmalarda değil. O harddisklerin fabrikasyon hatası olma ihtimali piyangonun vurması kadar düşük. Suç kuryelerde, tekmeleye tekmeleye getiriyorlar kargoları. Bir SSD sipariş ettim her herinde darbe vardı. Ama SSD bu çok büyük darbe görmedikçe sıkıntı yok. Ama söz konusu mekanik disk ise büyük sıkıntı
Suç kuryelerde pazarlayıcı firmalarda değil. O harddisklerin fabrikasyon hatası olma ihtimali piyangonun vurması kadar düşük. Suç kuryelerde, tekmeleye tekmeleye getiriyorlar kargoları. Bir SSD sipariş ettim her herinde darbe vardı. Ama SSD bu çok büyük darbe görmedikçe sıkıntı yok. Ama söz konusu mekanik disk ise büyük sıkıntı
Benim SSD çok sağlamdı kaç şeye sarmışlar 2 saat açtım hasar gelmesi imkansızdı yani.
Paketlenmede önemli.
kasamı türkiyenin bi ucundan bi ucuna gönderiyorum, ekran kartını ve hdd'yi kendim yanımda götürüyorum ben de
Suç kuryelerde pazarlayıcı firmalarda değil. O harddisklerin fabrikasyon hatası olma ihtimali piyangonun vurması kadar düşük. Suç kuryelerde, tekmeleye tekmeleye getiriyorlar kargoları. Bir SSD sipariş ettim her herinde darbe vardı. Ama SSD bu çok büyük darbe görmedikçe sıkıntı yok. Ama söz konusu mekanik disk ise büyük sıkıntı
VATAN, BİMEKS, HEPSİBURADA gibi bunlar en güvenilir şirketler, Hepsindede problem yaşanıyor malesef.
Konu açılmış bende başıma yeni gelem olaydan bahsedeyim.
3 gün önce BİMEKS ten 500 GB SEAGATE HDD aldım. Taktığımda 500 GB değil 460 GB olduğunu gördüm. Değiştirmek için aldığım Bimeks mağazasına gittim. Ürünü değiştiremeyeceklerini İstanbul servisine gitmesi gerektiği ve oranın verdiği onay dpğrultusunda değişim yapılacağı söylendi. Bunun üzerine Tüketici hakları aklıma geldi Geri iyade etmek istediğimi söyledim.
Ürünü geri iyade alamayacağını yine servis merkezine gitmesi gerektiği söylendi.
Ben Antalyadayım ürünün İstanbula gidip gelmesi 15 gün.
Diyeceğim bumlar hep böyle işte sağlamı yok. Ama reklama gelince internet sitelerinde reklamın kralı var. Bimeks sitesinde ürünleri 15 gün'e kadar değişim ve geri iyade edceğini belirtiyor.
Ben mağazadan aldığım halde böyle oldu sen se kardeşim Netten almışsın biraz yorarlar seni ama hakkına kavuşursun ( iş işten geçince)
Hepsiburada da danda ürün alırken aşağı yukarı 10 gün ürün kargolanmasını göz önünde bulundurun. Hepsiburada com eski özelliğini yitirmiş. Sorulara bile 24 saat sonra cevap veriliyor cevaplarda tatmin edici değil. Telefonla muhatap bulumamıyor.
O yüzden Ürün alırken mutlaka almadan önce sıkı pazarlık edin ve eğer netten alıyorsanız yazışmaları kaydedin. Telefonla anlaşıyorsanız kaydedin mağazadan alıyorsanız ö zel sözleşme yapın yoksa almayın kardeşim bu şekilde alırsanızda benim gibi sonucuna katlanın. Miktar büyük olursa Tüketci hakları mahkemesine gidin. Ben hesabımı Ahirete bıraktım. Saygılar