Türk Telekom VoLTE açma sorunu

Bu konuyu okuyanlar

Arrow.90

Asistan
Katılım
18 Şubat 2017
Mesajlar
316
Reaksiyon puanı
40
Puanları
28
Yaş
33
Faturasızdan Faturalıya geçtikten sonra cihazım desteklemesine rağmen VoLTE ve WİFİ Arama servisini kullanamıyorum. Hem SMS ile hemde mobil uygulamadan aktif etmeme rağmen açılmıyor. Ayrıca İnternet servis ayarlarında cihazım gözükmüyor.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20201123-130442_Online lem.jpg
    Screenshot_20201123-130442_Online lem.jpg
    42.6 KB · Görüntüleme: 251

MMTKR

Müdavim
Cezalı
Katılım
29 Ağustos 2018
Mesajlar
1,113
Reaksiyon puanı
520
Puanları
113
Yaş
23
bunu açamk için tt izin veridği cihazlar listesinde olmalısın bende 6x kullanıyorum cihazda simde destekliyor ama turkcel izin vermiyor bende arkadaşın telefonuna taktım
( gm5+ )hattı ordan aktif ettim kendi cihazımda artık kullanabilyorum çokta önemli özelik değil her aramamda turkcel benden 1 tl kesmis içime oturdu internet paketi yoktu
 

bilexsamet

Müdavim
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,144
Reaksiyon puanı
2,419
Puanları
113
Hat/sim değişikliği yapalı ne kadar zaman oldu?

Ben de Turkcell'den Türk Telekom Mobil'e geçince cihazın marka modelinde "-" işareti vardı. Sonra telefonun sim-1 yuvasından sim-2'ye falan taktım. Bir kaç gün sonra cihaz marka modeli internet ayarlarından görünmeye başladı. Türk Telekom'un sistemine mi geç gülüyor yoksa farklı sim yuvasına takınca mı oldu, bilmiyorum.
 

Arrow.90

Asistan
Katılım
18 Şubat 2017
Mesajlar
316
Reaksiyon puanı
40
Puanları
28
Yaş
33
Hat/sim değişikliği yapalı ne kadar zaman oldu?

Ben de Turkcell'den Türk Telekom Mobil'e geçince cihazın marka modelinde "-" işareti vardı. Sonra telefonun sim-1 yuvasından sim-2'ye falan taktım. Bir kaç gün sonra cihaz marka modeli internet ayarlarından görünmeye başladı. Türk Telekom'un sistemine mi geç gülüyor yoksa farklı sim yuvasına takınca mı oldu, bilmiyorum.
Bende de aynı şekilde işte
 

bilexsamet

Müdavim
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,144
Reaksiyon puanı
2,419
Puanları
113
Cihaz marka/modeli nedir?
Bir de faturalıdan faturasıza geçeli kaç gün oldu?
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
113
Tamamen Türk telekom kaynaklı, 3 ay önce rn 9 proya geçtim Türk telekom resmi olarak eklemediği için telefon desteklediği halde kullanmadım, geçen gün eklemişler sanırım artık kullanabiliyorum.
 

Arrow.90

Asistan
Katılım
18 Şubat 2017
Mesajlar
316
Reaksiyon puanı
40
Puanları
28
Yaş
33
Tamamen Türk telekom kaynaklı, 3 ay önce rn 9 proya geçtim Türk telekom resmi olarak eklemediği için telefon desteklediği halde kullanmadım, geçen gün eklemişler sanırım artık kullanabiliyorum.
Benim cihaz listede var ama bir türlü çözemediler işte
 

bilexsamet

Müdavim
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,144
Reaksiyon puanı
2,419
Puanları
113
Benim cihaz listede var ama bir türlü çözemediler işte
Benim cihaz da listede vardı ama Türk Telekom internet ayarlarından WiFi Arama aktifleştirilemiyordu. Aynı telefondan bir tane daha vardı o da Türk Telekom'du. Onda sorunsuz çalışıyordu. Müşteri hizmetlerini arayıp o telefonu ve numarayı örnek verdim. Sonra düzelttiler.

Türk Telekom çok geri bu işlerde. Turkcell'de hiç sorun yaşamamıştım bu konuda.
 

Arrow.90

Asistan
Katılım
18 Şubat 2017
Mesajlar
316
Reaksiyon puanı
40
Puanları
28
Yaş
33
Benim cihaz da listede vardı ama Türk Telekom internet ayarlarından WiFi Arama aktifleştirilemiyordu. Aynı telefondan bir tane daha vardı o da Türk Telekom'du. Onda sorunsuz çalışıyordu. Müşteri hizmetlerini arayıp o telefonu ve numarayı örnek verdim. Sonra düzelttiler.

Türk Telekom çok geri bu işlerde. Turkcell'de hiç sorun yaşamamıştım bu konuda.
Benim ne demem lazım müşteri hizmetlerine
 

grand_master

Müdavim
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
1,015
Reaksiyon puanı
707
Puanları
113
Yaş
26
Diyorum, SMS gönderin diyorlar deniyorum olmuyor diyorum bizim yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar
O zaman dava aç bu sorunu en yüksek kademeye taşı tazminat davası aç senin arkandayız dostum en azından türk telekom dan 10 bin tl koparırsın
 

bilexsamet

Müdavim
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,144
Reaksiyon puanı
2,419
Puanları
113
Diyorum, SMS gönderin diyorlar deniyorum olmuyor diyorum bizim yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar
Eskiden çalışıyordu telefonla alakası yok. Sorun sizde deyin. Hadi olmadı web'te online işlemlerden yazılı talep oluşturup sorunu yazıp çözüm isteyin. Çözülmezse gelen cevap ile BTK'ya şikayet etmeyi deneyin bence.

Veya Türk Telekom'un telefon modelinizde VoLTE ve VoWiFi'yi desteklediğini sitesinde belirttiği halde hizmet vermediğini belirtip Tüketici Hakem Heyeti'ne gidip sorun. Belki faturalarda ödendiğiniz paraları falan geri alabiliyorsunuzdur. (Bu benim yorumum)

Şu siteden Noter onaylı Web sitesi tespiti yapılabiliyormuş. Ücreti var mı bilmiyorum ama delil niteliği taşıyormuş:

Yani buradan Türk Telekom'un sitesine girip VoLTE ve WiFi Arama desteklenen marka modelleri açıp söz konusu sayfalarda sizin telefon modelinizin olduğunu ispatlayabilirsiniz belki.
 

bilexsamet

Müdavim
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,144
Reaksiyon puanı
2,419
Puanları
113
Şimdi Türk Telekom Mobil uygulamasına girip baktım. Benimki de marka/modeli boş gösteriyor. Daha önce marka/model yazıyordu halbuki. Genel bir sorun var demek ki:

Screenshot_2020-11-24-15-20-32-785_com.tmob.AveaOIM.jpg
 

Arrow.90

Asistan
Katılım
18 Şubat 2017
Mesajlar
316
Reaksiyon puanı
40
Puanları
28
Yaş
33
Eskiden çalışıyordu telefonla alakası yok. Sorun sizde deyin. Hadi olmadı web'te online işlemlerden yazılı talep oluşturup sorunu yazıp çözüm isteyin. Çözülmezse gelen cevap ile BTK'ya şikayet etmeyi deneyin bence.

Veya Türk Telekom'un telefon modelinizde VoLTE ve VoWiFi'yi desteklediğini sitesinde belirttiği halde hizmet vermediğini belirtip Tüketici Hakem Heyeti'ne gidip sorun. Belki faturalarda ödendiğiniz paraları falan geri alabiliyorsunuzdur. (Bu benim yorumum)

Şu siteden Noter onaylı Web sitesi tespiti yapılabiliyormuş. Ücreti var mı bilmiyorum ama delil niteliği taşıyormuş:

Yani buradan Türk Telekom'un sitesine girip VoLTE ve WiFi Arama desteklenen marka modelleri açıp söz konusu sayfalarda sizin telefon modelinizin olduğunu ispatlayabilirsiniz belki.
Online işlemlerden talep oluşturdum cevap bekliyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şimdi Türk Telekom Mobil uygulamasına girip baktım. Benimki de marka/modeli boş gösteriyor. Daha önce marka/model yazıyordu halbuki. Genel bir sorun var demek ki:

Ekli dosyayı görüntüle 125556
Acaba o yüzden mi VoLTE ve WİFİ Arama açılmıyor?
 

yusufk2

Öğrenci
Katılım
22 Mayıs 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
28
Dün türk telekomla yaptığım görüşmede wifi arama desteğini samsung s7 edge cihazına sunamadıklarını söylediler. Ama isterseniz istek listesine listeye yazayım uygun görülür destek verilirse size geri dönüş yaparız diyorlar. Vodafonede sorunsuz kullanıyordum. 4 yıldır baz istasyonu kuramadılar herhalde bu cihaza desteği verene kadar ben telefon değiştirmiş olurum. Sundukları cihaz sayısı her markada 3-5 tane cihaz ile sınırlı ve onlarda fahiş fiyatlı cihazlar. Wifi ile aramayı aktif etmek istediğim zaman türk telekom bayilerine giderek wifi ile arama destekleyen cihaz alabilirsiniz diyor. Her türlü üçkağıt.

https://forum.shiftdelete.net/javascript:void(0)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Eskiden çalışıyordu telefonla alakası yok. Sorun sizde deyin. Hadi olmadı web'te online işlemlerden yazılı talep oluşturup sorunu yazıp çözüm isteyin. Çözülmezse gelen cevap ile BTK'ya şikayet etmeyi deneyin bence.

Veya Türk Telekom'un telefon modelinizde VoLTE ve VoWiFi'yi desteklediğini sitesinde belirttiği halde hizmet vermediğini belirtip Tüketici Hakem Heyeti'ne gidip sorun. Belki faturalarda ödendiğiniz paraları falan geri alabiliyorsunuzdur. (Bu benim yorumum)

Şu siteden Noter onaylı Web sitesi tespiti yapılabiliyormuş. Ücreti var mı bilmiyorum ama delil niteliği taşıyormuş:

Yani buradan Türk Telekom'un sitesine girip VoLTE ve WiFi Arama desteklenen marka modelleri açıp söz konusu sayfalarda sizin telefon modelinizin olduğunu ispatlayabilirsiniz belki.
BTK'ya yapılan şikayet tıpkı cimere yapılan şikayet gibi. Orada cumhurbaşkanına yazıyorsun ama okumuyor tabiki. :) BTK'ya yapılan şikayette türk telekomun kendi sitesinden yapılan şikayet gibi direkt türk telekoma gidiyor ve btk okumuyor şikayeti ve ilgilenmiyor.
 
Üst