Türk Telekom VoLTE açma sorunu

Bu konuyu okuyanlar

Arrow.90

Asistan
Faturasızdan Faturalıya geçtikten sonra cihazım desteklemesine rağmen VoLTE ve WİFİ Arama servisini kullanamıyorum. Hem SMS ile hemde mobil uygulamadan aktif etmeme rağmen açılmıyor. Ayrıca İnternet servis ayarlarında cihazım gözükmüyor.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20201123-130442_Online lem.jpg
    Screenshot_20201123-130442_Online lem.jpg
    42.6 KB · Görüntüleme: 44

MMTKR

Doçent
bunu açamk için tt izin veridği cihazlar listesinde olmalısın bende 6x kullanıyorum cihazda simde destekliyor ama turkcel izin vermiyor bende arkadaşın telefonuna taktım
( gm5+ )hattı ordan aktif ettim kendi cihazımda artık kullanabilyorum çokta önemli özelik değil her aramamda turkcel benden 1 tl kesmis içime oturdu internet paketi yoktu
 

bilexsamet

Profesör
Hat/sim değişikliği yapalı ne kadar zaman oldu?

Ben de Turkcell'den Türk Telekom Mobil'e geçince cihazın marka modelinde "-" işareti vardı. Sonra telefonun sim-1 yuvasından sim-2'ye falan taktım. Bir kaç gün sonra cihaz marka modeli internet ayarlarından görünmeye başladı. Türk Telekom'un sistemine mi geç gülüyor yoksa farklı sim yuvasına takınca mı oldu, bilmiyorum.
 

Arrow.90

Asistan
Hat/sim değişikliği yapalı ne kadar zaman oldu?

Ben de Turkcell'den Türk Telekom Mobil'e geçince cihazın marka modelinde "-" işareti vardı. Sonra telefonun sim-1 yuvasından sim-2'ye falan taktım. Bir kaç gün sonra cihaz marka modeli internet ayarlarından görünmeye başladı. Türk Telekom'un sistemine mi geç gülüyor yoksa farklı sim yuvasına takınca mı oldu, bilmiyorum.
Bende de aynı şekilde işte
 

Yasiin

Dekan
Tamamen Türk telekom kaynaklı, 3 ay önce rn 9 proya geçtim Türk telekom resmi olarak eklemediği için telefon desteklediği halde kullanmadım, geçen gün eklemişler sanırım artık kullanabiliyorum.
 

bilexsamet

Profesör
Benim cihaz listede var ama bir türlü çözemediler işte
Benim cihaz da listede vardı ama Türk Telekom internet ayarlarından WiFi Arama aktifleştirilemiyordu. Aynı telefondan bir tane daha vardı o da Türk Telekom'du. Onda sorunsuz çalışıyordu. Müşteri hizmetlerini arayıp o telefonu ve numarayı örnek verdim. Sonra düzelttiler.

Türk Telekom çok geri bu işlerde. Turkcell'de hiç sorun yaşamamıştım bu konuda.
 

Arrow.90

Asistan
Benim cihaz da listede vardı ama Türk Telekom internet ayarlarından WiFi Arama aktifleştirilemiyordu. Aynı telefondan bir tane daha vardı o da Türk Telekom'du. Onda sorunsuz çalışıyordu. Müşteri hizmetlerini arayıp o telefonu ve numarayı örnek verdim. Sonra düzelttiler.

Türk Telekom çok geri bu işlerde. Turkcell'de hiç sorun yaşamamıştım bu konuda.
Benim ne demem lazım müşteri hizmetlerine
 

bilexsamet

Profesör
Diyorum, SMS gönderin diyorlar deniyorum olmuyor diyorum bizim yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar
Eskiden çalışıyordu telefonla alakası yok. Sorun sizde deyin. Hadi olmadı web'te online işlemlerden yazılı talep oluşturup sorunu yazıp çözüm isteyin. Çözülmezse gelen cevap ile BTK'ya şikayet etmeyi deneyin bence.

Veya Türk Telekom'un telefon modelinizde VoLTE ve VoWiFi'yi desteklediğini sitesinde belirttiği halde hizmet vermediğini belirtip Tüketici Hakem Heyeti'ne gidip sorun. Belki faturalarda ödendiğiniz paraları falan geri alabiliyorsunuzdur. (Bu benim yorumum)

Şu siteden Noter onaylı Web sitesi tespiti yapılabiliyormuş. Ücreti var mı bilmiyorum ama delil niteliği taşıyormuş:

Yani buradan Türk Telekom'un sitesine girip VoLTE ve WiFi Arama desteklenen marka modelleri açıp söz konusu sayfalarda sizin telefon modelinizin olduğunu ispatlayabilirsiniz belki.
 

bilexsamet

Profesör
Şimdi Türk Telekom Mobil uygulamasına girip baktım. Benimki de marka/modeli boş gösteriyor. Daha önce marka/model yazıyordu halbuki. Genel bir sorun var demek ki:

Screenshot_2020-11-24-15-20-32-785_com.tmob.AveaOIM.jpg
 

Arrow.90

Asistan
Eskiden çalışıyordu telefonla alakası yok. Sorun sizde deyin. Hadi olmadı web'te online işlemlerden yazılı talep oluşturup sorunu yazıp çözüm isteyin. Çözülmezse gelen cevap ile BTK'ya şikayet etmeyi deneyin bence.

Veya Türk Telekom'un telefon modelinizde VoLTE ve VoWiFi'yi desteklediğini sitesinde belirttiği halde hizmet vermediğini belirtip Tüketici Hakem Heyeti'ne gidip sorun. Belki faturalarda ödendiğiniz paraları falan geri alabiliyorsunuzdur. (Bu benim yorumum)

Şu siteden Noter onaylı Web sitesi tespiti yapılabiliyormuş. Ücreti var mı bilmiyorum ama delil niteliği taşıyormuş:

Yani buradan Türk Telekom'un sitesine girip VoLTE ve WiFi Arama desteklenen marka modelleri açıp söz konusu sayfalarda sizin telefon modelinizin olduğunu ispatlayabilirsiniz belki.
Online işlemlerden talep oluşturdum cevap bekliyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şimdi Türk Telekom Mobil uygulamasına girip baktım. Benimki de marka/modeli boş gösteriyor. Daha önce marka/model yazıyordu halbuki. Genel bir sorun var demek ki:

Ekli dosyayı görüntüle 125556
Acaba o yüzden mi VoLTE ve WİFİ Arama açılmıyor?
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst