Eskiden çalışıyordu telefonla alakası yok. Sorun sizde deyin. Hadi olmadı web'te online işlemlerden yazılı talep oluşturup sorunu yazıp çözüm isteyin. Çözülmezse gelen cevap ile BTK'ya şikayet etmeyi deneyin bence.
Veya Türk Telekom'un telefon modelinizde VoLTE ve VoWiFi'yi desteklediğini sitesinde belirttiği halde hizmet vermediğini belirtip Tüketici Hakem Heyeti'ne gidip sorun. Belki faturalarda ödendiğiniz paraları falan geri alabiliyorsunuzdur. (Bu benim yorumum)
Şu siteden Noter onaylı Web sitesi tespiti yapılabiliyormuş. Ücreti var mı bilmiyorum ama delil niteliği taşıyormuş:
Yani buradan Türk Telekom'un sitesine girip VoLTE ve WiFi Arama desteklenen marka modelleri açıp söz konusu sayfalarda sizin telefon modelinizin olduğunu ispatlayabilirsiniz belki.