KTMR
Asistan
- Katılım
- 9 Haziran 2020
- Mesajlar
- 189
- Reaksiyon puanı
- 128
- Puanları
- 43
Öncelikle gelip okuyan herkese teşekkürler.
Konuya gelirsek hemen anlatayım. 1-2 ay öncesine kadar hiçbir sıkıntısı olmayan 30Mbps Download / 4Mbps Upload aldığım internet, yaklaşık 1 ay önce bir anda kesildi. Sorunu çözmek için aklıma ne geldiyse yaptım, düzelmedi. Müşteri hizmetlerini günde 5-6 kez aradım. 2 hafta sonra ne maskesi ne eldiveni olan biri geldi. Güya teknik destek. Ancak o gelmeden 1-2 saat önce de internet geldi. Dedim iyi güzel internet geldi, bir oyun oynayayım, açtım oyunu bir baktım ki 90 ping aşağısı almıyorum (normalde pingim 30-40 arasıydı). Açtım SpeedTest'i hız ölçümü yaptım ve sonuç bu şekilde :
Tekrardan aradım müşteri hizmetlerini "Düzelttiğinizden beri düşük hız alıyorum." sebebiyle bir arıza kaydı oluşturdum. 2-3 güne biri daha geldi. Başka bir modeme bağladı DSL kablosunu ve "Hat gayet iyi, modemde sıkıntı var." dedi, gitti. O sırada aklıma hız testi yaptırmak gelseydi keşke. Şimdi sizlere sorum ise bu malum firma bilerek mi yapıyor bu vicdansızlığı yoksa modemimde sıkıntı olabilir mi?
(not : Altyapım VDSL2 67Mbps destekliyor. Modemde aynı şekilde VDSL2)
(not 2 : Modemi yaklaşık 2-3 senedir kullanıyorum.)
(not 3 : İnternet kesilene kadar hiçbir sıkıntım yoktu.)
Cevap verenlere teşekkürler.
Konuya gelirsek hemen anlatayım. 1-2 ay öncesine kadar hiçbir sıkıntısı olmayan 30Mbps Download / 4Mbps Upload aldığım internet, yaklaşık 1 ay önce bir anda kesildi. Sorunu çözmek için aklıma ne geldiyse yaptım, düzelmedi. Müşteri hizmetlerini günde 5-6 kez aradım. 2 hafta sonra ne maskesi ne eldiveni olan biri geldi. Güya teknik destek. Ancak o gelmeden 1-2 saat önce de internet geldi. Dedim iyi güzel internet geldi, bir oyun oynayayım, açtım oyunu bir baktım ki 90 ping aşağısı almıyorum (normalde pingim 30-40 arasıydı). Açtım SpeedTest'i hız ölçümü yaptım ve sonuç bu şekilde :
Tekrardan aradım müşteri hizmetlerini "Düzelttiğinizden beri düşük hız alıyorum." sebebiyle bir arıza kaydı oluşturdum. 2-3 güne biri daha geldi. Başka bir modeme bağladı DSL kablosunu ve "Hat gayet iyi, modemde sıkıntı var." dedi, gitti. O sırada aklıma hız testi yaptırmak gelseydi keşke. Şimdi sizlere sorum ise bu malum firma bilerek mi yapıyor bu vicdansızlığı yoksa modemimde sıkıntı olabilir mi?
(not : Altyapım VDSL2 67Mbps destekliyor. Modemde aynı şekilde VDSL2)
(not 2 : Modemi yaklaşık 2-3 senedir kullanıyorum.)
(not 3 : İnternet kesilene kadar hiçbir sıkıntım yoktu.)
Cevap verenlere teşekkürler.