serkans1
Asistan
- Katılım
- 24 Eylül 2008
- Mesajlar
- 314
- Reaksiyon puanı
- 13
- Puanları
- 18
konu açmayayım dedim ama dayanamadım!
bende bir çok kullanıcı gibi ttnet'te problem yaşıyorum.
8 mbit netlimitsiz kullanıyorum. biten sözleşmemi 8 mbit netlimitsize geçirmek ve 6 aylık indirimden yararlanmak gibi bir hata yaptım. ve sözleşmem 12. ayda doluyor. ama bu sorun hallolmazsa 6 aylık indirimi ödeyip kapattırıcağım.
sorunum şu, 8 mbit ilk bağlandığında sık kopma problemleri yaşadığım için hızımı önce 4 mbite, sonrada 2 mbite sabitlediler. kopma olmasında hız düşük olsun dedim, ama her gün istisnasız 5-6 defa kopma problemim devam ediyor. (bazı günler bu daha fazla olabiliyor) onuda uzunca bir süre problem etmedim, ama bazen öyle anlarda kopma yaşıyorum ki artık can sıkıcı oluyor. kaç defa müşteri hizmetlerini aradım, yapılan tek şey 2-3 gün sonra aramaları ve modemi kapatın, 5 dakika sonra açın, sorun düzelecek demeleri!!! en son hız testinde download 1,21 , upload 0,56.
birde şu 2 mbit hızına sabitlenmeyi kaldırmak istiyorum dedim, bunu müşteri hizmetlerinden yapamıyoruz dediler, bende bağlı olduğum telekomun telefon numarasını verir misiniz dedim ve şok oldum:
gayrettepe'ye bağlısınız, telefon numarasını almak için ise
118 18'i aramalısınız!!!
neyse uzun oldu biraz, sıkıntı verdiysem affola.
bende bir çok kullanıcı gibi ttnet'te problem yaşıyorum.
8 mbit netlimitsiz kullanıyorum. biten sözleşmemi 8 mbit netlimitsize geçirmek ve 6 aylık indirimden yararlanmak gibi bir hata yaptım. ve sözleşmem 12. ayda doluyor. ama bu sorun hallolmazsa 6 aylık indirimi ödeyip kapattırıcağım.
sorunum şu, 8 mbit ilk bağlandığında sık kopma problemleri yaşadığım için hızımı önce 4 mbite, sonrada 2 mbite sabitlediler. kopma olmasında hız düşük olsun dedim, ama her gün istisnasız 5-6 defa kopma problemim devam ediyor. (bazı günler bu daha fazla olabiliyor) onuda uzunca bir süre problem etmedim, ama bazen öyle anlarda kopma yaşıyorum ki artık can sıkıcı oluyor. kaç defa müşteri hizmetlerini aradım, yapılan tek şey 2-3 gün sonra aramaları ve modemi kapatın, 5 dakika sonra açın, sorun düzelecek demeleri!!! en son hız testinde download 1,21 , upload 0,56.
birde şu 2 mbit hızına sabitlenmeyi kaldırmak istiyorum dedim, bunu müşteri hizmetlerinden yapamıyoruz dediler, bende bağlı olduğum telekomun telefon numarasını verir misiniz dedim ve şok oldum:
gayrettepe'ye bağlısınız, telefon numarasını almak için ise
118 18'i aramalısınız!!!
neyse uzun oldu biraz, sıkıntı verdiysem affola.