msxlabs
Asistan
- Katılım
- 2 Aralık 2012
- Mesajlar
- 341
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 16
Onda Iso ayarı çıkmıyor
Geçmiş olsun sony nin en büyük ayıbı teleservice gerçekden.Yaklaşık 35 gündür z3 kullanıcısıyım. Cihazdan çokta memnundum ta ki geçtiğimiz salı gününe kadar. Cihazım durduk yere ekranın klavyede l ve p harfinin denk geldiği yerde işlememe sorunu başladı. Ertesi gün aldım cihazı gittim Resmi Servis Ankara teleservice değişim talep ettim ancak cihazı aldığım 31. günmüş kabul görmedi. Neyse dedim tamam. Sonra öğrendim ki ayıplı malın değişim tamiri iadesi 28/05/2014 te yayınlanan 6502 saylı yeni tüketici kanuna göre 6 aymış bunu arayıp söyledim ama bize öyle bir yazı gelmedi dediler. Mail attım bunu belirttim değişim istedim dönen olmadı ertesi gün cihazım onarıldı diye mesaj geldi. Gittim adlım cihazı şöyle bir baktım sorunlar düzelmiş. Eve geldim gece telefon kapandı. Açmaya çalıştım açılmadı oysa şarjıda bayağı vardı. Neyse dedim şarja taktım birde baktım cihaz şarj olmuyor. Teleservis bir yerden onarırken bir yerden başka yerini bozmuş cihazın. Bakalım pazartesi cihazı götürcem ve değişim talep edeceğim. Sony dahil bir çok yere şikayetimi yazdım. Eğer sony nin aklı varsa teleservis gibi bir firma ile çalışmayı acil bırakmalı. Yıllardır sony kullanırım resmen sonyden soğuttular beni. Değişim talebim kabul görecekmi bilmiyorum muhtemelen cihazda sorun yoktu filan diyip tekrar onaracaklar. Ama bir yandan da tüketici hakem heyetine başvuruda bulanacağım. Siz siz olun arkadaşlar Sony marka cihaz alırken iyi düşünün teleservice gibi bir firma varken resmi garanti boş. Cihaz hakkında gelişmeleri buradan yazacağım.
Malesef manyetik şarj, sadece şarj için veri aktarımı için mikro usb gerekliBir sorum olacak.Manyetik şarj girişli kablo ile telefonu bilgisayara bağlayınca telefon hafızasını bilgisayardan görebilir miyim ? Yoksa illa micro usb girişi ile mi bilgisayara takmalıyım ? Bu sorunun yanıtını merak ediyorum.Çünkü yan kapak ne yazıkki böyle şarj için aç kapa olayı olacaksa sıkıntı çıkaracak elbet.Yorumlarınızı bekliyorum.
En pratiği kablo, bluetooth ve sd kartı çıkartmak gibi diğer seçeneklerde var, hergün veri aktarmıyoruz zaten çok gereğide yok bence, aktaracağın resim video benzeri birşeyse laptopu n varaa bluetooth kullanabilirsin ben öyle yapıyorumTekrardan teşekkür ederim.Sanıyorum dönüştürücü yerine normal kablo da alsam aynı işlevi görecek.Mikro usb haricinde başka veri aktarımı yolu var mı peki telefon ile bilgisayar arasında ?
yaklaşık 35 gündür z3 kullanıcısıyım. Cihazdan çokta memnundum ta ki geçtiğimiz salı gününe kadar. Cihazım durduk yere ekranın klavyede l ve p harfinin denk geldiği yerde işlememe sorunu başladı. Ertesi gün aldım cihazı gittim resmi servis ankara teleservice değişim talep ettim ancak cihazı aldığım 31. Günmüş kabul görmedi. Neyse dedim tamam. Sonra öğrendim ki ayıplı malın değişim tamiri iadesi 28/05/2014 te yayınlanan 6502 saylı yeni tüketici kanuna göre 6 aymış bunu arayıp söyledim ama bize öyle bir yazı gelmedi dediler. Mail attım bunu belirttim değişim istedim dönen olmadı ertesi gün cihazım onarıldı diye mesaj geldi. Gittim adlım cihazı şöyle bir baktım sorunlar düzelmiş. Eve geldim gece telefon kapandı. Açmaya çalıştım açılmadı oysa şarjıda bayağı vardı. Neyse dedim şarja taktım birde baktım cihaz şarj olmuyor. Teleservis bir yerden onarırken bir yerden başka yerini bozmuş cihazın. Bakalım pazartesi cihazı götürcem ve değişim talep edeceğim. Sony dahil bir çok yere şikayetimi yazdım. Eğer sony nin aklı varsa teleservis gibi bir firma ile çalışmayı acil bırakmalı. Yıllardır sony kullanırım resmen sonyden soğuttular beni. Değişim talebim kabul görecekmi bilmiyorum muhtemelen cihazda sorun yoktu filan diyip tekrar onaracaklar. Ama bir yandan da tüketici hakem heyetine başvuruda bulanacağım. Siz siz olun arkadaşlar sony marka cihaz alırken iyi düşünün teleservice gibi bir firma varken resmi garanti boş. Cihaz hakkında gelişmeleri buradan yazacağım.
en geç 5 şubatGüncelleme ne zaman verilecek bilgisi olan var mı?
en geç 5 şubat
Ces 2015teki açıklama bu yöndeydiBugün dört şubat yarın mı geliyor yani en geç
Yaklaşık 35 gündür z3 kullanıcısıyım. Cihazdan çokta memnundum ta ki geçtiğimiz salı gününe kadar. Cihazım durduk yere ekranın klavyede l ve p harfinin denk geldiği yerde işlememe sorunu başladı. Ertesi gün aldım cihazı gittim Resmi Servis Ankara teleservice değişim talep ettim ancak cihazı aldığım 31. günmüş kabul görmedi. Neyse dedim tamam. Sonra öğrendim ki ayıplı malın değişim tamiri iadesi 28/05/2014 te yayınlanan 6502 saylı yeni tüketici kanuna göre 6 aymış bunu arayıp söyledim ama bize öyle bir yazı gelmedi dediler. Mail attım bunu belirttim değişim istedim dönen olmadı ertesi gün cihazım onarıldı diye mesaj geldi. Gittim adlım cihazı şöyle bir baktım sorunlar düzelmiş. Eve geldim gece telefon kapandı. Açmaya çalıştım açılmadı oysa şarjıda bayağı vardı. Neyse dedim şarja taktım birde baktım cihaz şarj olmuyor. Teleservis bir yerden onarırken bir yerden başka yerini bozmuş cihazın. Bakalım pazartesi cihazı götürcem ve değişim talep edeceğim. Sony dahil bir çok yere şikayetimi yazdım. Eğer sony nin aklı varsa teleservis gibi bir firma ile çalışmayı acil bırakmalı. Yıllardır sony kullanırım resmen sonyden soğuttular beni. Değişim talebim kabul görecekmi bilmiyorum muhtemelen cihazda sorun yoktu filan diyip tekrar onaracaklar. Ama bir yandan da tüketici hakem heyetine başvuruda bulanacağım. Siz siz olun arkadaşlar Sony marka cihaz alırken iyi düşünün teleservice gibi bir firma varken resmi garanti boş. Cihaz hakkında gelişmeleri buradan yazacağım.
z3 compact bulup incelemeli yakından z1 compact çok çabuk çiziliyor ve parmak izi vazla belli oluyor üzerinde
z3 compact almak istiyorum sizce doğru karar mı yoksa başka cihaza yönelmeli miyim ?