Servisten alınca fark edilmeyen sorun

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Airbus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,330
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,002
Puanları
293
Konum
İstanbul
Herkese merhaba

Galaxy alpha cihazımı parmak izi sensörü çalışmadığı sebebi ile servise gönderdim Home tuşu değiştirilmiş yaklaşık 1 hafta kaldı. Cihaz bana teslim edilince kontrol ettim fakat güç tasarrufu açık olduğundan fark edemedim evde telefonu sifirlayinca gördüm ki alt pabeldesi geri tuşunun ışığı yanmıyor , bazen tam güç yanıyor bazen hafif bazen ise hiç yanmıyor. Yarın götürdüğüm yetkili servis geri götürmeyi düşünüyorum ama telefon bana acil olarak lazım 1 haftadır bütün işlerim aksadı ve artık vakit kaybetmek istemiyorum , Samsung musteri hizmetlerini arayın da bana servis fişi açılmadan yardım edebileceklerini söylediler sizce cihazını yarın tamir ettirebilirsiniz miyim eğer bana bir aksilik çıkarırlar ise ne yapmalıyım ?

İlgilenen herkese teşekkür ederim
 

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,330
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,002
Puanları
293
Konum
İstanbul
Flood için kusura bakmayın mesaj düzenleme hakkım yok. Asıl sormak istediğim soru şu fırınlama yöntemi ile açılabilen telefon için bu led ışığın düzeltilmesi telefonda söylebdigi gibi hemen yapılabilir mi ? Eğer sorun çıkarırlar sa ne yapmalıyım

İlk mesajım telefon tarafından çevrilen düzeltmeler yüzünden pek anlaşılır olmamış lütfen kusura bakmayın.
 

rawkid

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
7,251
Reaksiyon puanı
1,317
Puanları
1,358
Konum
yerin dibi
Bazı servisler aynı gün içinde cihazı tamir edip gonderebiliyor. Ancak bu gittiğiniz servise ve yoğunluğuna bagli. Gitmeden önce telefonla arayıp bilgi alabilirsiniz.
 

sifirbakiye

Müdavim
Müdavim
Katılım
16 Şubat 2016
Mesajlar
1,664
Reaksiyon puanı
436
Puanları
263
Konum
41.677025, 26.559539
GM telefona sahipseniz TELPA servisine giderseniz aynı gün içinde telefonunuzu alabiliyorsunuz diye biliyorum. Diğer servislerde aynı gün servis garantisini duymadım.
 

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,330
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,002
Puanları
293
Konum
İstanbul
Bazı servisler aynı gün içinde cihazı tamir edip gonderebiliyor. Ancak bu gittiğiniz servise ve yoğunluğuna bagli. Gitmeden önce telefonla arayıp bilgi alabilirsiniz.

Öyle yapıcam büyük ihtimal çağrı servisleri bozuktu inşallah duzelmistir

GM telefona sahipseniz TELPA servisine giderseniz aynı gün içinde telefonunuzu alabiliyorsunuz diye biliyorum. Diğer servislerde aynı gün servis garantisini duymadım.
Samsung Türkiye Garantisi var o yüzden Samsung'un kendi servisine götürüyorum

Cihazları sorun donanımsal. Servise vermeden önce 2 ışık ta yanıyor şimdi kafasına göre bazen yanıyor bazen yanmıyor. Çalışan uygulamaları açan butonunu yanarken geri tuşunun ki yanmıyor
 

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,330
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,002
Puanları
293
Konum
İstanbul
ARkadaşlar merhaba bir sorum olacak...

Cihazı servie verdim. Ürünüm çok bulunan bir ürün olamdığında parça olmadığı için hemen yapamadılar. Cihazımın garantisi bu gün itibariyle son yani bu günden sonra oluşacak hasarlar garanti kapsamına girmiyor ve benim cihazım hala serviste. Servisten tekrar hasarlı çıkması durumunda tamir ettirebilmek için ücret ödemem mi gerekecek yoksa teknisyen hatası olduğu için ücretsiz yapılır mı ?
 

alihanabi

Asistan
Katılım
22 Mart 2012
Mesajlar
404
Reaksiyon puanı
93
Puanları
28
Yaş
28
ARkadaşlar merhaba bir sorum olacak...

Cihazı servie verdim. Ürünüm çok bulunan bir ürün olamdığında parça olmadığı için hemen yapamadılar. Cihazımın garantisi bu gün itibariyle son yani bu günden sonra oluşacak hasarlar garanti kapsamına girmiyor ve benim cihazım hala serviste. Servisten tekrar hasarlı çıkması durumunda tamir ettirebilmek için ücret ödemem mi gerekecek yoksa teknisyen hatası olduğu için ücretsiz yapılır mı ?
cihazın onlardan hasarlı çıkması onların suçu bence yapılır sorun çıkarsa hakkını ara
 

IELENOR

Asistan
Katılım
23 Kasım 2013
Mesajlar
471
Reaksiyon puanı
17
Puanları
18
SİLİNMİŞ MESAJ
 
Son düzenleme:

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,330
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,002
Puanları
293
Konum
İstanbul
cihazın onlardan hasarlı çıkması onların suçu bence yapılır sorun çıkarsa hakkını ara
Öyle yapacağım, güya 3 gün diye söz verdiler 4 . gün bitti hala ses seda yok sorgulatıyorum arayıp bana hala test aşamasında onarılmadan önce inceleniyor diyorlar insanı sinir etmekten başka bir işe yaramıyor bu *** Elektronik adlı servis...
 

SONG JOONG KI

Dekan
Emektar
Katılım
16 Eylül 2016
Mesajlar
8,217
Reaksiyon puanı
3,025
Puanları
293
Yaş
22
Konum
İzmir
Öyle yapacağım, güya 3 gün diye söz verdiler 4 . gün bitti hala ses seda yok sorgulatıyorum arayıp bana hala test aşamasında onarılmadan önce inceleniyor diyorlar insanı sinir etmekten başka bir işe yaramıyor bu *** Elektronik adlı servis...
Eğer düşündüğüm servis ise işiniz allah a kalmış:D
 

alihanabi

Asistan
Katılım
22 Mart 2012
Mesajlar
404
Reaksiyon puanı
93
Puanları
28
Yaş
28
Cihazı elden teslim alabiliyorsan ordan aldığın gibi bir çalışanın gözünün önünde kontrol etmeni tavsiye ederim
 

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,330
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,002
Puanları
293
Konum
İstanbul
O yüzden samsung türkiye garantisi en iyisi. Ne olursa anında yapıyorlar.
cihaza parça değişimi bile yapılmamış konfigrasyon yapmışlar cihaz 1 haftaya yakındır bu kadar basit bir şey için bekletilmiş... Samsung pişmanlıktır yaşasın Apple
Cihazı elden teslim alabiliyorsan ordan aldığın gibi bir çalışanın gözünün önünde kontrol etmeni tavsiye ederim
alırken zaten kontrol edicem dedim bir sorun görmedim, parça değişimi yapılmamış bu yüzden ilerde sorun yaparmı bilmem ama yaparsa tekrar götüremeyeceğim kesin
 
Üst