TechnoYoung
Profesör
- Katılım
- 29 Mayıs 2014
- Mesajlar
- 3,983
- Reaksiyon puanı
- 358
- Puanları
- 263
Arkadaşlar bugün V10 'umu LG TR garantiyle servise vercektim , adam almayız telefonu alırsakta 550-600 tl masraf olur dedi , ekranım kırık olduğundan dolayı , ama ben ghost screen sorunundan dolayı servise veriyorum dedim yok adam inat etti almayız diye baya olayı anlattım forumlarda filan sana hiç müşteri gelmedi mi dedim , adam evet biliyorum sorunu dedi .
Ekran kırıkmış diye herhangi bir problemde cihazı alamazlarmışta .
Benim G2 nin ekranında sararma var böyle problemlerde ekran cam hatta kasanın bir kısmı otomatik düzeltiyolar zaten .
Ha kırık ekranlı telefonun ekranını yenilemişsin ha kırık olmayan ayrıca ghost screen in kırık ekranla alakalı olmadığınıda adam biliyor.
Neymiş kural öyleymiş falan filan dedi adam istersen tüketici haklarına başvur dedi .
			
			Ekran kırıkmış diye herhangi bir problemde cihazı alamazlarmışta .
Benim G2 nin ekranında sararma var böyle problemlerde ekran cam hatta kasanın bir kısmı otomatik düzeltiyolar zaten .
Ha kırık ekranlı telefonun ekranını yenilemişsin ha kırık olmayan ayrıca ghost screen in kırık ekranla alakalı olmadığınıda adam biliyor.
Neymiş kural öyleymiş falan filan dedi adam istersen tüketici haklarına başvur dedi .
 
					
				 
 
		 
 
		
 
 
		 
 
		 
 
		 Cam kırık diye ekrandaki hatayı yapmayan , ana kart yansa kabul etcek mi ?
 Cam kırık diye ekrandaki hatayı yapmayan , ana kart yansa kabul etcek mi ? 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		