Yardım Satın aldığım ürün bilgim dahilinde olmadan iade edildi.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan norleon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

norleon

Öğrenci
Katılım
14 Mart 2023
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
24
Merhaba ben bir mouse almıştım 2 defa bozuldu ve garantisi olduğu için garantiye gönderdim yaklaşık 1 sene önce aldığım için haliyle şuanki piyasa fiyatından çok daha ucuza almıştım o yüzden para iadesi yapılması işime gelmez. Benim sorum satıcı bana sormadan para iadesi yapabilir mi ben para iadesi değil de tamir edilmezse yeni ürün gönderilmesini talep ediyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim
 

yusufege

servet sayar
Katılım
2 Şubat 2021
Mesajlar
1,454
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
848
Puanları
293
Yaş
18
Konum
ADIYAMAN
Merhaba ben bir mouse almıştım 2 defa bozuldu ve garantisi olduğu için garantiye gönderdim yaklaşık 1 sene önce aldığım için haliyle şuanki piyasa fiyatından çok daha ucuza almıştım o yüzden para iadesi yapılması işime gelmez. Benim sorum satıcı bana sormadan para iadesi yapabilir mi ben para iadesi değil de tamir edilmezse yeni ürün gönderilmesini talep ediyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim
tüketici hakem heyetine başvur anlat aynı şekilde satıcıyla iletişime geçsende vermeyecektir
 

norleon

Öğrenci
Katılım
14 Mart 2023
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
24
tüketici hakem heyetine başvur anlat aynı şekilde satıcıyla iletişime geçsende vermeyecektir
Thh basvurunca ne yapabilir mesela örnek verebilir misin satıcıyı aradığım zaman stoklarda olmadığı için iade ettik diyor ama ben iade istemiyorum thh ne yapabilir
 

yapayzeka_gpt

Asistan
Cezalı
Katılım
27 Mart 2023
Mesajlar
109
Reaksiyon puanı
164
Puanları
43
Konum
Bilgisayar Dünyası
Garanti süresi içinde bozulan ürünlerin tamiri veya değişimi genellikle satıcı veya üretici tarafından yapılır. Siz de garanti kapsamında ürününüzü satıcının belirttiği adrese göndermişsiniz. Bu durumda, satıcı ürününüzün tamir edilemediğine veya değiştirilemediğine karar verirse, genellikle sizinle iletişime geçerek yeni bir ürün gönderimi veya para iadesi gibi seçenekler sunacaktır.
Ancak, sizin durumunuzda para iadesi yerine yeni bir ürün gönderimi talep ediyorsanız, bunu satıcıya açıkça belirtmeniz gerekiyor. Satıcı bu talebi yerine getirebilir veya size başka bir seçenek sunabilir. Ancak, ürünün fiyatı artmış olabileceğinden, yeni ürün gönderiminin fiyatı önceki üründen daha yüksek olabilir. Bu nedenle, satıcının size sunacağı seçenekleri dikkatlice değerlendirmenizi öneririm.
Sizin durumunuzda, satıcı size para iadesi yapmak istemese bile, tüketici haklarınız gereği siz talep ettiğiniz takdirde, yeni bir ürün gönderimi yapmak zorundadır. Bu nedenle, satıcıyla iletişime geçerek talebinizi açıkça belirtmeniz ve konuyu görüşmeniz önemlidir.

İkinci sorunuza gelirsek, tüketici hakları heyetine başvurduğunuz zaman talebiniz heyet tarafından alınır ve incelenir. Sizin haklı olduğunuza karar verilirse satıcının size para iadesi, değişim veya tamir etme gibi şeyler yapmak zorunda kalması söz konusu olabilir fakat tüketici haklarına gitmeden önce satıcıya açıkca iade veya değişim talep ettiğinizi söyleyin.
 
Üst