Samsung'un Rezilliği!

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Kardeş senin yaptığında beleşçilik birde bunu hakkınmış gibi bahsetmende ayrı saçma hadi note 5i ücretsiz istemeni anlarımda s7 ile note 4 + 300 tl takasını savunman zaten başlı başına saçma . Sen o zaman bu gidişle s7yi de 2 yıllık kullanıp s9 filanla takas ettirmeye kalkarsın ücretsiz telefon yenileme çaban takdire şayan
Evet, bu benim hakkımdır.. Sen haklarını bilmiyorsan, o senin sorunun.. Boş yapma burada, zaten yeterince sinirliyim.. Değişimden gelen cihazın garanti süresinin, eski cihazın garanti süresinden devam ettiğini bile bilmiyorsun daha..!
 

root61

Profesör
Katılım
22 Şubat 2016
Mesajlar
1,243
Reaksiyon puanı
459
Puanları
263
Kardeş senin yaptığında beleşçilik birde bunu hakkınmış gibi bahsetmende ayrı saçma hadi note 5i ücretsiz istemeni anlarımda s7 ile note 4 + 300 tl takasını savunman zaten başlı başına saçma . Sen o zaman bu gidişle s7yi de 2 yıllık kullanıp s9 filanla takas ettirmeye kalkarsın ücretsiz telefon yenileme çaban takdire şayan [emoji1319]

Note 5 ile S7 nin fiyatları aynı. Bence arkadaş para iadesi almalı.
 

sp1r1va

Asistan
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
180
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Ben de hala beklemedeyim şaka gibi :)
Dün ben aradım biz size döneceğiz aramımızı bekleyiniz dendi bunun üstüne kaç yıl beklemem gerek hala bir neticeye varabilmemiz için sorduğumda biz size döneceğiz gibi embesilce bir cevap verildi.Allah ne verdiyse bir ton küfredip suratına kapadım.
Bugün vizelerden çıkar çıkmaz soluğu samsungta aldım.Bir samsung müşterisi salaklar tayfasından ki bende bu tayfaya dahilim ne yazık ki birde ne göreyim 14 kişi değişim mağduru.İçlerinden 4 ünün de değişimden sonra telefonlar arızalı çıkmış tekrar geri verdiklerinde bekleme süreci başlamış. :D
Güler misin ağlar mısın?
Biz haklıyız ama buna rağmen biz zor durumda kalıyoruz.
En son lanet olsun paranızıda telefonunuzuda istemiyorum alın müsait bir tarafınıza yerleştirin diyip çekip gittim.
 

Apocalypse_

Müdavim
Müdavim
Katılım
19 Mart 2016
Mesajlar
2,928
Reaksiyon puanı
1,272
Puanları
358
Ben de hala beklemedeyim şaka gibi :)
Dün ben aradım biz size döneceğiz aramımızı bekleyiniz dendi bunun üstüne kaç yıl beklemem gerek hala bir neticeye varabilmemiz için sorduğumda biz size döneceğiz gibi embesilce bir cevap verildi.Allah ne verdiyse bir ton küfredip suratına kapadım.
Bugün vizelerden çıkar çıkmaz soluğu samsungta aldım.Bir samsung müşterisi salaklar tayfasından ki bende bu tayfaya dahilim ne yazık ki birde ne göreyim 14 kişi değişim mağduru.İçlerinden 4 ünün de değişimden sonra telefonlar arızalı çıkmış tekrar geri verdiklerinde bekleme süreci başlamış. :D
Güler misin ağlar mısın?
Biz haklıyız ama buna rağmen biz zor durumda kalıyoruz.
En son lanet olsun paranızıda telefonunuzuda istemiyorum alın müsait bir tarafınıza yerleştirin diyip çekip gittim.
Samsung genel merkezi bu konuya el atması şart yurt dışında müşterilerine güzelce davranırken Türkiye'deki müşterilerine sanki onlara muhtaçmışız gibi davranışlarına el atmaları şart.
 

sp1r1va

Asistan
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
180
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Valla abi yurtdışını bilemem ama Türkiyedekilere göre biz yoluncaz kazdan başka farkımız yok.Ya yemin ediyorum başından seni savsın da ne yaparsa yapsın umurların da değiliz.Kardeşim benim mağduriyetimi kim giderecek diye soruyorum biz sizi ararız diyorlar.Ya lanet olsun valla başımdan aşağıya kaynar sular akıyor sanki.Ama burdan şunu rahat söyleyebilirim ki mağdur arkadaşlar mağdur olmaya devam edecekler bu 10 ay mı sürer 10 yıl mı sürer bilemem.Bildiğim tek birşey var beklemeye mahkum oldukları.
 

Apocalypse_

Müdavim
Müdavim
Katılım
19 Mart 2016
Mesajlar
2,928
Reaksiyon puanı
1,272
Puanları
358
Valla abi yurtdışını bilemem ama Türkiyedekilere göre biz yoluncaz kazdan başka farkımız yok.Ya yemin ediyorum başından seni savsın da ne yaparsa yapsın umurların da değiliz.Kardeşim benim mağduriyetimi kim giderecek diye soruyorum biz sizi ararız diyorlar.Ya lanet olsun valla başımdan aşağıya kaynar sular akıyor sanki.Ama burdan şunu rahat söyleyebilirim ki mağdur arkadaşlar mağdur olmaya devam edecekler bu 10 ay mı sürer 10 yıl mı sürer bilemem.Bildiğim tek birşey var beklemeye mahkum oldukları.
Bende bu mağduriyet durumlarını çok yaşadığım ve gördüğüm için Apple kullanıyorum. Yoksa Samsungda çok iyi cihazlar üretiyor fakat cihaz da önemli ama satış sonrası destek ve servis ağı çok çok önemli. Aslında şöyle 10 15 kişi birleşip bu konu hakkında genel merkeze İngilizce mail atsanız çözüme ulaşacağına inanıyorum. Çünkü bir forum da okudum adam Samsung TV almış Samsung çalışanları tarafından sehpasıyla beraber montaj edilmiş aradan süre geçtikten sonra tv yerinden düşüp ekran paneli kırılmış fakat Samsung Türkiye tarafından her zamanki gibi kullanıcı hatası denilmiş. Adam hemen Kore'ye İngilizce mail atıyor ve adama tamir değil ücretsiz kapalı kutu tv teslim ediyorlar.
 

sp1r1va

Asistan
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
180
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Bende bu mağduriyet durumlarını çok yaşadığım ve gördüğüm için Apple kullanıyorum. Yoksa Samsungda çok iyi cihazlar üretiyor fakat cihaz da önemli ama satış sonrası destek ve servis ağı çok çok önemli. Aslında şöyle 10 15 kişi birleşip bu konu hakkında genel merkeze İngilizce mail atsanız çözüme ulaşacağına inanıyorum. Çünkü bir forum da okudum adam Samsung TV almış Samsung çalışanları tarafından sehpasıyla beraber montaj edilmiş aradan süre geçtikten sonra tv yerinden düşüp ekran paneli kırılmış fakat Samsung Türkiye tarafından her zamanki gibi kullanıcı hatası denilmiş. Adam hemen Kore'ye İngilizce mail atıyor ve adama tamir değil ücretsiz kapalı kutu tv teslim ediyorlar.

Çok güzel söylüyorsunuz da kaldı ki Samsung Türkiye den atılan mesajları dikkate almayan Samsung 10-15 kişinin mailini okuyacağını hiç sanmıyorum Türkiye ofisine geçerli bir yanıt gelemediği için işler sarpa girerken bizlere artık 2-3 yıla anca dönerler.Bu konuyu keşfetmeden önce note 5 takas başlıklı bir konu açıp Apple geçmek istediğimi dile getirmiştim.Bunları yazarken bir sorun daha ortaya çıkıyor :D İngilizce bilmeyenler ne yapacak?Onlar da ingilizce bilen birine sorsunlar kısaca bir başkasına daha mahcup kalsınlar.Kısaca sorun sorunu doğuruyor.Hani yanlış bir yorum yapıp tepkileri de üstüme çekmek istemiyorum fakat abi yurt dışında adam taşa takılıp düşüyor dava açıp milyonları götürüyor biz halaaaaa... uzar gider.
Özet geçecek olursak ağlamayana meme yok ama bizim sonuca ulaşmak için ağlamaktan beter olmamız gerekiyor.
Ben yine mesaj atarım bulabildiğim mağdurlarıda yanıma çekerim ama sonuç belli.
Hadi tüketici hakkına başvur dedi arkadaşlar önceki konuda burada da aynı şeyler yazılıp çizildi.Sordum soruşturdum onunda bir karara varması için yine uzun bir sürece giriyor.Zaten amaç belli hani ben bunlara öyle bi kan kustarayım ki pes edip dize gelsinler.Bu konuda da çok başarılılar tebriklerimi buradan iletiyorum.Bende ki şans Samsung'un of çok sıkıcı bir gün dur da biraz forumlarda takılayım fikrine kapılıp şans eseri de bu konuyu okuması elbette bu süreç içinde Türkçe öğrenmiş olması lazım.Resmen tam bir komedi hani burada saatlerce bir tarafını yırtsan da olmayınca olmuyor.
 

Apocalypse_

Müdavim
Müdavim
Katılım
19 Mart 2016
Mesajlar
2,928
Reaksiyon puanı
1,272
Puanları
358
Çok güzel söylüyorsunuz da kaldı ki Samsung Türkiye den atılan mesajları dikkate almayan Samsung 10-15 kişinin mailini okuyacağını hiç sanmıyorum Türkiye ofisine geçerli bir yanıt gelemediği için işler sarpa girerken bizlere artık 2-3 yıla anca dönerler.Bu konuyu keşfetmeden önce note 5 takas başlıklı bir konu açıp Apple geçmek istediğimi dile getirmiştim.Bunları yazarken bir sorun daha ortaya çıkıyor :D İngilizce bilmeyenler ne yapacak?Onlar da ingilizce bilen birine sorsunlar kısaca bir başkasına daha mahcup kalsınlar.Kısaca sorun sorunu doğuruyor.Hani yanlış bir yorum yapıp tepkileri de üstüme çekmek istemiyorum fakat abi yurt dışında adam taşa takılıp düşüyor dava açıp milyonları götürüyor biz halaaaaa... uzar gider.
Özet geçecek olursak ağlamayana meme yok ama bizim sonuca ulaşmak için ağlamaktan beter olmamız gerekiyor.
Ben yine mesaj atarım bulabildiğim mağdurlarıda yanıma çekerim ama sonuç belli.
Hadi tüketici hakkına başvur dedi arkadaşlar önceki konuda burada da aynı şeyler yazılıp çizildi.Sordum soruşturdum onunda bir karara varması için yine uzun bir sürece giriyor.Zaten amaç belli hani ben bunlara öyle bi kan kustarayım ki pes edip dize gelsinler.Bu konuda da çok başarılılar tebriklerimi buradan iletiyorum.Bende ki şans Samsung'un of çok sıkıcı bir gün dur da biraz forumlarda takılayım fikrine kapılıp şans eseri de bu konuyu okuması elbette bu süreç içinde Türkçe öğrenmiş olması lazım.Resmen tam bir komedi hani burada saatlerce bir tarafını yırtsan da olmayınca olmuyor.
Çok haklısınız zamanında 3 sene önce şikayetvar sitesini kullandım sorunumu kısa sürede çözdüler birde oraya danışsanız diyorum
 

sp1r1va

Asistan
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
180
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Çok haklısınız zamanında 3 sene önce şikayetvar sitesini kullandım sorunumu kısa sürede çözdüler birde oraya danışsanız diyorum
14 Kasımda oraya başvurmuşum Şikayet Durumu: Firmaya İletildi, Yayına diye bir bildirim var bekleyip görücez :)
 

sp1r1va

Asistan
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
180
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Evet, bu benim hakkımdır.. Sen haklarını bilmiyorsan, o senin sorunun.. Boş yapma burada, zaten yeterince sinirliyim.. Değişimden gelen cihazın garanti süresinin, eski cihazın garanti süresinden devam ettiğini bile bilmiyorsun daha..!
Hocam daha düne kadar tamir takipte beklemede yazıyordu bugün olay çıkarınca tamir tamamlandı ibaresi belirdi samsung cihaz takibinden bakabilir misin telefona?
 

sp1r1va

Asistan
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
180
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Arkadaşlar bir ilke şahit oluyorum Samsung bu saatte aradı :D
''Telefonunuz servisimize ulaşmıştır.''
''Yanıtınız nedir?''
Lanet olsun onaylıyorum dedim. Ola ki böyle mağdur arkadaşlar kabul ederse ödeme için sadece nakit seçeneği var.
Kartla ödeme yapılamıyor.
Taksit imkanı da bulunmuyor.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Bunlar galiba telefonu iç ettiler. Bu ne vurdumduymazlık arkadaş. Bunlar nasıl firma ya Hû? Bundan sonra Samsung'a değil, bana Samsung'u övene söveceğim...
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Şikayetvar sitesine de şikayet oluşturdum. Bakalım süreç nasıl işleyecek..
 

MuhammedSC

Profesör
Katılım
12 Haziran 2016
Mesajlar
2,040
Reaksiyon puanı
484
Puanları
263
Bunlar galiba telefonu iç ettiler. Bu ne vurdumduymazlık arkadaş. Bunlar nasıl firma ya Hû? Bundan sonra Samsung'a değil, bana Samsung'u övene söveceğim...
Ben Samsung kullanıyorum. Gayet memnunum garantiyle işim olmadı (Allah Korusun). TR Samsung'un garantisinden şikayetçi olan çok var. Direk Samsung'un destek hattına ingilizce mail falan atsak topluca. Change.org'da kampanya falan başlatıp ? Belki işe yarayabilir.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Ben Samsung kullanıyorum. Gayet memnunum garantiyle işim olmadı (Allah Korusun). TR Samsung'un garantisinden şikayetçi olan çok var. Direk Samsung'un destek hattına ingilizce mail falan atsak topluca. Change.org'da kampanya falan başlatıp ? Belki işe yarayabilir.
Cihazınız bozulursa direkt çöpe atın gitsin ya da servis dışında tamir ettirin. En baştan garantisiz sayın cihazlarınızı..
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Ben vodafone ile ilgili birton şikayet yazmıştım hep aynı cevap geliyordu :D
Firmaların şikayetlere yaklaşımı da önemli tabi. :D Ben TT'nin kendi sayfasına yazıyorum hemen ilgileniyorlar. Hem de Genel Müdürlükten arıyorlar beni.
 

okinkurt

Profesör
Katılım
30 Eylül 2013
Mesajlar
3,813
Reaksiyon puanı
1,233
Puanları
293
Yaş
32
Çoğu firma kötü bu konuda müşteri hizmetleri berbat adama laga giriyorum diyorum sosyal medya bozuk diyor cinnetlik artık tuşları bile ezberledim oto yanıt konuşmadan temsilci çıkartabiliyorum :D önce temsilciyi sorun hakkında güzelce eğitiyorsun sonra iletiyorsun gene anlamıyor sizinde hizmetinizinde ........ .... kapat :D
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Çoğu firma kötü bu konuda müşteri hizmetleri berbat adama laga giriyorum diyorum sosyal medya bozuk diyor cinnetlik artık tuşları bile ezberledim oto yanıt konuşmadan temsilci çıkartabiliyorum :D önce temsilciyi sorun hakkında güzelce eğitiyorsun sonra iletiyorsun gene anlamıyor sizinde hizmetinizinde ........ .... kapat :D
Müşteri temsilcilerini bug'a sokuyorum ben de. Söyleceklerini ezberledikleri için farklı bir soru gelince afallayıp bug'a giriyorlar. :D
 

okinkurt

Profesör
Katılım
30 Eylül 2013
Mesajlar
3,813
Reaksiyon puanı
1,233
Puanları
293
Yaş
32
Müşteri temsilcilerini bug'a sokuyorum ben de. Söyleceklerini ezberledikleri için farklı bir soru gelince afallayıp bug'a giriyorlar. :D

İnsanı daha çok delirtiyorlar başka bir işlevleri yok yaptıkları iş hakkında bilgi sıfır adam internet temsilcisi ping nedir bilmiyor ne kadar güzel dünya aldıkları maaştan utanmaları lazım .
 

sp1r1va

Asistan
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
180
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Bunlar galiba telefonu iç ettiler. Bu ne vurdumduymazlık arkadaş. Bunlar nasıl firma ya Hû? Bundan sonra Samsung'a değil, bana Samsung'u övene söveceğim...
Bence 7 nesline sövmelisin bugün servise gittim getire getire pembe rengini getirmişler dedim bu ne?
Stoğumuzda bu renk kalmıştır kılıf kullanırsanız rengi sırıtmaz dediler :D :D :D :D
Sinirden kahkaha krizine girdim yine bekleme sürecine girdim :D
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Bence 7 nesline sövmelisin bugün servise gittim getire getire pembe rengini getirmişler dedim bu ne?
Stoğumuzda bu renk kalmıştır kılıf kullanırsanız rengi sırıtmaz dediler :D :D :D :D
Sinirden kahkaha krizine girdim yine bekleme sürecine girdim :D
Şikayetim firmaya iletilmiş..
IMG_20161118_191724.jpg
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Az önce beni aradılar, ilk tekliflerinde ısrar ettiler, S7 için de 700₺ fark istediler utanmadan.. Ağızlarının payını verdim, para iadesi istedim.. Şimdi cihaz para iadesine uygun mu, değil mi diye incelenecekmiş, yani 1 ay daha beklerim en az.. Elinde sıfırı yok, tamir de edemiyorsun, daha neyini inceliyorsun? Başka şansın mı para iadesi dışında? Ben mecbur muyum başka telefon almaya?

Eeeyyy Samsung, Allah(c.c.) seni bildiği gibi yapsın.. (çok ağır beddua edecektim de, neyse..)
 

sp1r1va

Asistan
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
180
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Az önce beni aradılar, ilk tekliflerinde ısrar ettiler, S7 için de 700₺ fark istediler utanmadan.. Ağızlarının payını verdim, para iadesi istedim.. Şimdi cihaz para iadesine uygun mu, değil mi diye incelenecekmiş, yani 1 ay daha beklerim en az.. Elinde sıfırı yok, tamir de edemiyorsun, daha neyini inceliyorsun? Başka şansın mı para iadesi dışında? Ben mecbur muyum başka telefon almaya?

Eeeyyy Samsung, Allah(c.c.) seni bildiği gibi yapsın.. (çok ağır beddua edecektim de, neyse..)
700₺ fark kabul etmeyeceğini zaten biliyorlar önüne yem atıyorlar o da YERSEN
 

Entürkteynment

Doçent
Katılım
10 Kasım 2015
Mesajlar
532
Reaksiyon puanı
186
Puanları
43
LG de, değişim yapıyor sıfır jelatinli kutu ile ancak değişim için full aksesuar istemiyor. Sadece telefonu ve kutuyu götürmek yeterli.. Üstelik ekstra ücret talep etmeden direkt bir üst modelini veriyorlar. Böyle arayıp teklif bile sunmuyorlar..
Babam k8 almıştı garantiye yolladı uzun bir süre geciktirdiler ve sonuç olarak ek bir para istemeden üst modeli k10 u verdiler.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Resmen telefonu rehin aldılar Allah'ın belaları.. Ya bizim dediğimiz olur, ya da süründürürüz diyorlar.. Bunun ahireti de var ama.. Görüşeceğiz sevgili(!) samsung...
 
Üst