- Konuyu başlatan
- #151
Bloother
Rektör
Kapalı kutu Note 5'i dün(2 Aralık) gidip yetkili servisten aldım. Garantisi yok. Aslında tüketici haklarına gidersem, servise verdiğimde kalan süreyi üzerine ekliyorlar ama o da 2 hafta gibi kısa bir süre olduğu için uğraşmaya değer mi bilmiyorum.. Kısacası sıfır cihazlara garanti vermeyecek kadar saçma bir kanunumuz var. Umarım bu kanun da değiştirilir. En azından 6 aylık bir garanti süresi verilmesi gerekli. LG G2 'yi ekran değişimi için gönderdiğim normal bir teknik servis(LG yetkili servisi değil) bile taktığı ekran için 6 aylık garanti veriyor.
Umarım bir daha Samsung ile işimiz olmaz.. Hiçbir ürününü tavsiye etmiyorum.. Mesele ürün kalitesi değil, satış sonrası hizmet kalitesi.. Böyle dolandırıcı zihniyetli bir firmanın ürününü kullanmak istiyorsanız o da sizin tercihinizdir..
Neden dolandırıcı diyorum? Çünkü en başta A7 2016'yı muadil gösterip kafa kafaya değiştirmek isterlerken, baskılarım sonucu Note 5 ile kafa kafaya değiştirmeyi kabul ettiler.. Note 5 için ısrarla 300tl fark isterken, ne hikmetse birden bire bu farkı kaldırdılar. Peki neden? Sizce benim iyiliğim için mi? Elbette hayır, ısrarla para iadesi talep ettiğim için.. 2300TL ödemek işlerine gelmediği için.. Ben de ilk teklifimde bir hata edip ücretsiz Note 5 kabul edebileceğimi söylediğim için, onlar da bu sözümü fırsata çevirip para iadesini kapattılar ve ücretsiz Note 5'i kabul ettiler.. Yani, kimi yolarsak, kime kakalarsak kârdır mantığıyla çalışıyorlar kısacası..
Umarım bir daha Samsung ile işimiz olmaz.. Hiçbir ürününü tavsiye etmiyorum.. Mesele ürün kalitesi değil, satış sonrası hizmet kalitesi.. Böyle dolandırıcı zihniyetli bir firmanın ürününü kullanmak istiyorsanız o da sizin tercihinizdir..
Neden dolandırıcı diyorum? Çünkü en başta A7 2016'yı muadil gösterip kafa kafaya değiştirmek isterlerken, baskılarım sonucu Note 5 ile kafa kafaya değiştirmeyi kabul ettiler.. Note 5 için ısrarla 300tl fark isterken, ne hikmetse birden bire bu farkı kaldırdılar. Peki neden? Sizce benim iyiliğim için mi? Elbette hayır, ısrarla para iadesi talep ettiğim için.. 2300TL ödemek işlerine gelmediği için.. Ben de ilk teklifimde bir hata edip ücretsiz Note 5 kabul edebileceğimi söylediğim için, onlar da bu sözümü fırsata çevirip para iadesini kapattılar ve ücretsiz Note 5'i kabul ettiler.. Yani, kimi yolarsak, kime kakalarsak kârdır mantığıyla çalışıyorlar kısacası..