Samsung'un Rezilliği!

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Samsung'dan hâlâ bir ses yok.. Telefonun üstüne yatmasalar bari..
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Vallahi ayıptır yaa, koskoca şirket! Ne koparırım derdine düşmüş.. Ulan zaten dünyanın kârını yapıyorsun piyasaya sürdüğünde..
 

yucesezar

Profesör
Cezalı
Katılım
28 Haziran 2015
Mesajlar
3,403
Reaksiyon puanı
557
Puanları
293
Yaş
26
Vallahi ayıptır yaa, koskoca şirket! Ne koparırım derdine düşmüş.. Ulan zaten dünyanın kârını yapıyorsun piyasaya sürdüğünde..
Abi iki sene kullandığın yelefona para iadesi istiyorsun sende pek haklı değilsin...
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Abi iki sene kullandığın yelefona para iadesi istiyorsun sende pek haklı değilsin...
Ne alakası var ki? Bu telefonların 2 yıl ömrü mü var? Normalde 1 yıldır telefon sorunlu idi, benim düşüncemde "garanti bitmesine 1 ay kala yaptırır 2 sene daha düzgün kullanırız" vardı. Adamlar aldı, hatalarını kabul etti, ama tamir edemiyoruz parça yok dedi. Ben napayım şimdi? Paramı istemek en doğal hakkımdır. Haklı değilsin ne demek?
 

yucesezar

Profesör
Cezalı
Katılım
28 Haziran 2015
Mesajlar
3,403
Reaksiyon puanı
557
Puanları
293
Yaş
26
Ne alakası var ki? Bu telefonların 2 yıl ömrü mü var? Normalde 1 yıldır telefon sorunlu idi, benim düşüncemde "garanti bitmesine 1 ay kala yaptırır 2 sene daha düzgün kullanırız" vardı. Adamlar aldı, hatalarını kabul etti, ama tamir edemiyoruz parça yok dedi. Ben napayım şimdi? Paramı istemek en doğal hakkımdır. Haklı değilsin ne demek?
parça yok deyip seni öylece bırakmadılar ya! sana çok güzel iki teklifte bulunmuşlar zaten işi sen yokuşa sürüyorsun.
 

okinkurt

Profesör
Katılım
30 Eylül 2013
Mesajlar
3,813
Reaksiyon puanı
1,233
Puanları
293
Yaş
32
Aynısını veremiyorlar ise para iadesi yapılmalı ben farklı bir telefon kullanmak zorunda değilimki :)
 

Nagrazo

Asistan
Katılım
3 Eylül 2016
Mesajlar
481
Reaksiyon puanı
117
Puanları
43
Bir audi birde bir yalı filan versinler rahat et arkadasim :)
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
parça yok deyip seni öylece bırakmadılar ya! sana çok güzel iki teklifte bulunmuşlar zaten işi sen yokuşa sürüyorsun.
Evet, bıraktılar.. Resmen zorla telefon kakalamaya çalışıyorlar.. A7 2016 nedir? S6 dese, S6 Edge dese anlarım ve kabul de ederim. Bugün 1999₺ ile ve donanım ile Note 4 ile kafa kafaya olan Samsung modelleri bunlar, S6 Edge dururken A7 2016 diyor bana.. Şu anda A7 2016 fiyatı, 300₺ daha ucuz Note 4'ten, madem öyle A7 2016 + 300₺ para versinler, Note 5'e fark almaya gelince istiyorlar da neden orta segment telefonu Note 4 muadili diye kakalamaya çalışıyorlar? Şu yorumlarınıza hayret ediyorum doğrusu.. Başka telefon almak zorunda mıyım? Note 5 de istemiyorum, bana Note 4 bulup versinler banane arkadaşım.. Adamlar güzel teklif yapmış diyorsun, önce sor bakayım buna hakları var mı?
 

cx105lumutcan

Doçent
Katılım
29 Şubat 2016
Mesajlar
687
Reaksiyon puanı
83
Puanları
28
Paralel ithalat LG G5 kullanıyorum inşallah samsung gibi sıkıntı çıkmaz ya. Bu arada Ritzy garanti
 

garmel.373

Asistan
Katılım
1 Temmuz 2016
Mesajlar
402
Reaksiyon puanı
120
Puanları
43
Evet, bıraktılar.. Resmen zorla telefon kakalamaya çalışıyorlar.. A7 2016 nedir? S6 dese, S6 Edge dese anlarım ve kabul de ederim. Bugün 1999₺ ile ve donanım ile Note 4 ile kafa kafaya olan Samsung modelleri bunlar, S6 Edge dururken A7 2016 diyor bana.. Şu anda A7 2016 fiyatı, 300₺ daha ucuz Note 4'ten, madem öyle A7 2016 + 300₺ para versinler, Note 5'e fark almaya gelince istiyorlar da neden orta segment telefonu Note 4 muadili diye kakalamaya çalışıyorlar? Şu yorumlarınıza hayret ediyorum doğrusu.. Başka telefon almak zorunda mıyım? Note 5 de istemiyorum, bana Note 4 bulup versinler banane arkadaşım.. Adamlar güzel teklif yapmış diyorsun, önce sor bakayım buna hakları var mı?
Bence muadil ürün olarak A7 2016 vermeye çalışmaları hatadır. Dediğin gibi S6/S6 Edge önermeleri gerekirdi. Hakkını aramaya devam et.
Bazı arkadaşlar kullandığın süreyi göz önüne alarak yorum yapmışlar fakat, yeni gelecek cihazında garanti süresi ona göre az olacak doğru hatırlıyorsam. Ayrıca arızanın kullanıcı hatasından kaynaklanmadığını es geçmeyelim.
 
Son düzenleme:

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Bence muadil ürün olarak A7 2016 vermeye çalışmaları hatadır. Dediğin gibi S6/S6 Edge önermeleri gerekirdi. Hakkını aramaya devam et.
Bazı arkadaşlar kullandığın süreyi göz önüne alarak yorum yapmışlar fakat, yeni gelecek cihazında garanti süresi ona göre az olacak doğru hatırlıyorsam. Ayrıca arızanın kullanıcı hatasından kaynaklanmadığını es geçmeyelim.
Kaldı ki, ben telefonu 2299₺'ye aldım zamanında. Para iadesi istediğimde bana ödemeleri gereken tutar budur ve bu fiyattan ürün sunmaları gerekirken uyanıklığa gidip bugünkü fiyattan ürün sunuyorlar. Ayrıca aldığım zamandaki dolar kuru da 2.25₺.. Gerisini siz hesap edin.
 

FFAKO

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2016
Mesajlar
37
Reaksiyon puanı
18
Puanları
8
Yaş
32
Hocam son durum nedir? Ben bile meraklandım.
 

tengribizmenemen

Profesör
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
1,676
Reaksiyon puanı
485
Puanları
263
S7-s7 edge ile samsungu yavaş yavaş beğenmeye başladım ama gerçekten de bu Yazıyı okuduktan sonra son hızla soğudum.Gerçekten de Türkiye'de müşteri memnuniyeti konusunda elle tutulur tek apple var.Onlarda kapitalist.
 

fragger

Müdavim
Müdavim
Katılım
21 Ekim 2016
Mesajlar
9,543
Reaksiyon puanı
3,061
Puanları
293
Android pişmanlıktır, Apple'den şaşmam...
 

sp1r1va

Asistan
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
180
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Merhaba dostum aynı sorunu şuan ben yaşıyorum geçen ayın 12sinde avcılar samsung servisine götürdüm telefonu ekran akması vs vardı.Ayın 20sinde bana dönüş yaptılar değişim diye geçen günlerde aynı teklifi bana yaptılar 300 lira farkla note5 verelim dediler.Para iadesi istedim bana söyledikleri şey ise telefonunuz değişim süreci onaylandığı için para iadesi yapamıyoruz dediler.Peki ödemeyi kart ile yapabilir miyim diye sorduğumda bana kredi kartı, taksit yapamıyoruz sadece nakit para ile iş yapabiliyoruz dediler.Başka telefon istemediğimi dile getirdiğimde bir kere daha bekleme sürecine gireleceğini beyan ettiler. Bu süreç ne kadar diye sordum 1 ay,3 ay, 1 yıl diye sorduğumda süreç belirtemem yanıtı aldım.Beni paşa paşa var vermeye mahkum ettiler şimdi dönmelerini bekliyorum büyük ihtimal pazartesi günü arayıp parayı isteyecekler bende kuzu kuzu lanet samsung'a boyun eğeceğim.Eğer bir gelişme olursa lütfen dönüş yapın.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Merhaba dostum aynı sorunu şuan ben yaşıyorum geçen ayın 12sinde avcılar samsung servisine götürdüm telefonu ekran akması vs vardı.Ayın 20sinde bana dönüş yaptılar değişim diye geçen günlerde aynı teklifi bana yaptılar 300 lira farkla note5 verelim dediler.Para iadesi istedim bana söyledikleri şey ise telefonunuz değişim süreci onaylandığı için para iadesi yapamıyoruz dediler.Peki ödemeyi kart ile yapabilir miyim diye sorduğumda bana kredi kartı, taksit yapamıyoruz sadece nakit para ile iş yapabiliyoruz dediler.Başka telefon istemediğimi dile getirdiğimde bir kere daha bekleme sürecine gireleceğini beyan ettiler. Bu süreç ne kadar diye sordum 1 ay,3 ay, 1 yıl diye sorduğumda süreç belirtemem yanıtı aldım.Beni paşa paşa var vermeye mahkum ettiler şimdi dönmelerini bekliyorum büyük ihtimal pazartesi günü arayıp parayı isteyecekler bende kuzu kuzu lanet samsung'a boyun eğeceğim.Eğer bir gelişme olursa lütfen dönüş yapın.
Kesinlikle kabul etmeyin, para iadesini hangi hakla kapatabilirler ki? Resmen müşteri yolmaya çalışıyorlar. Hatalarını kabul ettiler, gerekirse Note 5'i de para almadan vermek zorundalar.. Yarın, teknik servise tekrar gideceğim, oradan da Tüketici Hakları İl Müdürlüğüne..
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Konuşmanın üzerinden geçen 11. Gün de bitti, ancak Samsung'dan hâlâ bir ses yok..
 

HoundsofJustice3

Öğrenci
Katılım
15 Kasım 2016
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
31
Kardeş senin yaptığında beleşçilik birde bunu hakkınmış gibi bahsetmende ayrı saçma hadi note 5i ücretsiz istemeni anlarımda s7 ile note 4 + 300 tl takasını savunman zaten başlı başına saçma . Sen o zaman bu gidişle s7yi de 2 yıllık kullanıp s9 filanla takas ettirmeye kalkarsın ücretsiz telefon yenileme çaban takdire şayan [emoji1319]
 

HoundsofJustice3

Öğrenci
Katılım
15 Kasım 2016
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
31
Kardeş senin yaptığında beleşçilik birde bunu hakkınmış gibi bahsetmende ayrı saçma hadi note 5i ücretsiz istemeni anlarımda s7 ile note 4 + 300 tl takasını savunman zaten başlı başına saçma . Sen o zaman bu gidişle s7yi de 2 yıllık kullanıp s9 filanla takas ettirmeye kalkarsın ücretsiz telefon yenileme çaban takdire şayan
 

garmel.373

Asistan
Katılım
1 Temmuz 2016
Mesajlar
402
Reaksiyon puanı
120
Puanları
43
Kardeş senin yaptığında beleşçilik birde bunu hakkınmış gibi bahsetmende ayrı saçma hadi note 5i ücretsiz istemeni anlarımda s7 ile note 4 + 300 tl takasını savunman zaten başlı başına saçma . Sen o zaman bu gidişle s7yi de 2 yıllık kullanıp s9 filanla takas ettirmeye kalkarsın ücretsiz telefon yenileme çaban takdire şayan
Firmalar garanti kapsamında arızalı olan cihazı, elinde yenisi yoksa satın alınan parayı geri iade etmek zorundadır. Adam 2299 liraya aldığından dolayı 2299 tl vermek zorundalar. O garanti süreleri boşuna yazılmıyor. Aldığımız her cihazda bu garanti sürelerini dikkate alarak, hatalı üretim yüzdesi düşünülerek belirli bir kar marjı ekleniyor zati. Note 5 şu an 2399 tl (samsung garantili) 100 tl isteseler anlaşılır ama 300 tl kazıklamak olur.
Bloother burada tek bir hata yapmış. Arızalı cihazı verirken para iadesi istiyorum diye belirtmeliydi. (sözlü olarak değil yazılı olarak. çünkü yetkili servislerde çok savsaklıyorlar)
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
36
Firmalar garanti kapsamında arızalı olan cihazı, elinde yenisi yoksa satın alınan parayı geri iade etmek zorundadır. Adam 2299 liraya aldığından dolayı 2299 tl vermek zorundalar. O garanti süreleri boşuna yazılmıyor. Aldığımız her cihazda bu garanti sürelerini dikkate alarak, hatalı üretim yüzdesi düşünülerek belirli bir kar marjı ekleniyor zati. Note 5 şu an 2399 tl (samsung garantili) 100 tl isteseler anlaşılır ama 300 tl kazıklamak olur.
Bloother burada tek bir hata yapmış. Arızalı cihazı verirken para iadesi istiyorum diye belirtmeliydi. (sözlü olarak değil yazılı olarak. çünkü yetkili servislerde çok savsaklıyorlar)
Benim düşüncemde tamir edileceği vardı, Samsung'un değişime gideceği aklımın ucundan bile geçmedi. Cihazınız değişime gönderilecek dediler, ben de ellerinde sıfır cihaz vardır diye kabul ettim. Nereden bileyim böyle yapacaklarını. Ellerinde sıfır cihaz olmadığı halde değişime gönderip para iadesine kapatacaklarını bilemezdim. Resmen dolandırıcılık bu.
 
Üst