Bloother
Rektör
- Katılım
- 29 Ekim 2013
- Mesajlar
- 10,949
- Reaksiyon puanı
- 2,327
- Puanları
- 293
- Yaş
- 36
Merhaba arkadaşlar, burada sizlere Samsung firmasının, kendisini müşteri karşısında nasıl küçük düşürdüğünü anlatacağım..
Öncelikle, ilk çıktığında 2300₺ civarında bir fiyata aldığımız Note 4 cihazını, 14 Ekim'de(garantisinin bitimine 2 hafta kala), ekranda renk sararması ve şebeke sorunlarından dolayı garantiye götürdüm. Sadece cihazı aldılar, kutuyu ve faturayı almadılar, faturanın sadece fotoğrafını çekip geri verdiler. Aradan 1 hafta geçtikten sonra mesaj geldi ve cihazın tamiri için gerekli parçaları temin edemediklerini ve değişim için onaya gönderileceğini, değişime gönderilmesi için de kutusuyla birlikte aksesuarlarının da olması gerektiğini belirtmişlerdi. Teknik servise telefon edip bu aksesuarların hangilerini istediklerini sordum, eksiksiz olarak hepsini istediler. Ben de, kalemin yedek uçları da dahil olmak üzere eksiksiz olarak 2 yıllık tüm aksesuarları doldurdum içerisine ve gittim.
Samsung'un 1. rezilliği burada başlıyor..
Teslim ederken, neden bu aksesuarların tamamını istediklerini tekrar sordum. Öyle ya, 2 yıl olmuş, sararmış, kullanılmış, kir içindeki kulaklık ve şarj aletini ne yapacaklardı? Bunun, Samsung'un talimatı olduğunu ve eğer bunları teslim etmezsek yeni gönderilen sıfır cihazın jelatini açılarak kutu içeriğinden, teslim edilmeyen aksesuarların alınacağını söylediler. Evet, yanlış duymadınız! Samsung, 2 yıllık, kirli, kullanılmış aksesuarlara tenezzül edecek kadar düşmüştü.. Prosedür falan demeyin, diğer markalarda böyle rezillikler yaşanmıyor. Mesela Apple, LG gibi firmalarda bu yok..
Neyse, kutu içeriğini tamamen teslim ettim, kontrol edip aldılar onayladılar ve servisten çıktım..
Yaklaşık 2 hafta sonra bugün beni aradılar.. Ve 2. rezillik:
Vermiş olduğum cihazın değişiminin Samsung tarafından onaylandığını, ancak stoklarında Note 4 kalmadığını, üretimin durdurulduğunu, bundan dolayı Note 4 veremediklerini söylediler. Ve Doğubank'ta bile duymayacağınız teklifi yaptılar..
1. Teklif: Ya Note 4'ün MUADİLİ(!) olan Galaxy A7 2016 verelim,
2. Teklif: Ya da üzerine 300₺ ek ücretle Note 5 verelim dediler..
Şimdi bu tekliflerin yenilir, yutulur bir yanı var mı? Önce size sorayım.. Sen KOSKOCA(!) Samsung, benim telefonumun yenisini veremiyorsun, beni mağdur ediyorsun, bir üst modeli için ekstra para teklif ediyorsun, onu kabul etmezsem diye 2. teklif olarak ORTA SEGMENT A7 2016'yı bana Note 4 MUADİLİ diye kakalamaya çalışıyorsun.. Bu nasıl bir küçülmedir, nasıl bir rezilliktir?! Böyle bir firma, müşterisine bu teklifi nasıl yapar? Hani şu, dünyada telefon üreticisi LİDERİ olan firma..
Arayan kişi ile girdiğim polemikleri duysanız bir de..
10 dakikalık konuşmanın ardından, tekliflerini kabul etmediğimi, 300₺ vermem karşılığında sadece Galaxy S7 kabul edebileceğimi, Note 5'i ancak kafa kafaya kabul edeceğimi, A7 2016'yı ise asla kabul etmediğimi, gerekli birimlere tekliflerimi iletmelerini ve bana ondan sonra dönüş yapmalarını söyleyerek telefonu kapattım..
Durum bundan ibarettir arkadaşlar, ince detayları da konu içerisindeki yorumlarda sohbet şeklinde anlatabilirim..
Samsung'u sevmezdim, bir kez daha nefret ettim..
Öncelikle, ilk çıktığında 2300₺ civarında bir fiyata aldığımız Note 4 cihazını, 14 Ekim'de(garantisinin bitimine 2 hafta kala), ekranda renk sararması ve şebeke sorunlarından dolayı garantiye götürdüm. Sadece cihazı aldılar, kutuyu ve faturayı almadılar, faturanın sadece fotoğrafını çekip geri verdiler. Aradan 1 hafta geçtikten sonra mesaj geldi ve cihazın tamiri için gerekli parçaları temin edemediklerini ve değişim için onaya gönderileceğini, değişime gönderilmesi için de kutusuyla birlikte aksesuarlarının da olması gerektiğini belirtmişlerdi. Teknik servise telefon edip bu aksesuarların hangilerini istediklerini sordum, eksiksiz olarak hepsini istediler. Ben de, kalemin yedek uçları da dahil olmak üzere eksiksiz olarak 2 yıllık tüm aksesuarları doldurdum içerisine ve gittim.
Samsung'un 1. rezilliği burada başlıyor..
Teslim ederken, neden bu aksesuarların tamamını istediklerini tekrar sordum. Öyle ya, 2 yıl olmuş, sararmış, kullanılmış, kir içindeki kulaklık ve şarj aletini ne yapacaklardı? Bunun, Samsung'un talimatı olduğunu ve eğer bunları teslim etmezsek yeni gönderilen sıfır cihazın jelatini açılarak kutu içeriğinden, teslim edilmeyen aksesuarların alınacağını söylediler. Evet, yanlış duymadınız! Samsung, 2 yıllık, kirli, kullanılmış aksesuarlara tenezzül edecek kadar düşmüştü.. Prosedür falan demeyin, diğer markalarda böyle rezillikler yaşanmıyor. Mesela Apple, LG gibi firmalarda bu yok..
Neyse, kutu içeriğini tamamen teslim ettim, kontrol edip aldılar onayladılar ve servisten çıktım..
Yaklaşık 2 hafta sonra bugün beni aradılar.. Ve 2. rezillik:
Vermiş olduğum cihazın değişiminin Samsung tarafından onaylandığını, ancak stoklarında Note 4 kalmadığını, üretimin durdurulduğunu, bundan dolayı Note 4 veremediklerini söylediler. Ve Doğubank'ta bile duymayacağınız teklifi yaptılar..
1. Teklif: Ya Note 4'ün MUADİLİ(!) olan Galaxy A7 2016 verelim,
2. Teklif: Ya da üzerine 300₺ ek ücretle Note 5 verelim dediler..
Şimdi bu tekliflerin yenilir, yutulur bir yanı var mı? Önce size sorayım.. Sen KOSKOCA(!) Samsung, benim telefonumun yenisini veremiyorsun, beni mağdur ediyorsun, bir üst modeli için ekstra para teklif ediyorsun, onu kabul etmezsem diye 2. teklif olarak ORTA SEGMENT A7 2016'yı bana Note 4 MUADİLİ diye kakalamaya çalışıyorsun.. Bu nasıl bir küçülmedir, nasıl bir rezilliktir?! Böyle bir firma, müşterisine bu teklifi nasıl yapar? Hani şu, dünyada telefon üreticisi LİDERİ olan firma..
Arayan kişi ile girdiğim polemikleri duysanız bir de..
10 dakikalık konuşmanın ardından, tekliflerini kabul etmediğimi, 300₺ vermem karşılığında sadece Galaxy S7 kabul edebileceğimi, Note 5'i ancak kafa kafaya kabul edeceğimi, A7 2016'yı ise asla kabul etmediğimi, gerekli birimlere tekliflerimi iletmelerini ve bana ondan sonra dönüş yapmalarını söyleyerek telefonu kapattım..
Durum bundan ibarettir arkadaşlar, ince detayları da konu içerisindeki yorumlarda sohbet şeklinde anlatabilirim..
Samsung'u sevmezdim, bir kez daha nefret ettim..