- Katılım
- 1 Kasım 2017
- Mesajlar
- 38
- Reaksiyon puanı
- 7
- Puanları
- 8
sırf note 9 alalım diye yapıyolar ?
sırf note 9 alalım diye yapıyolar ?
Ohooo 22 mart diyo bunlar??
Banada aynı şekilde cevap verdiler ama ben bunlardaki rahatlığı hakikaten anlamıyorum heralde bunlar zaten kullanıcılar teknolojiden pek anlamıyo 1 ay daha bekletsek bişey olmaz diye düşünüyorlar ama o işler öyle olmuyo samsung bey yeminederim çok pis kızgınım şuan sinirden gülüyorum ilk fırsatta bi iphone alıp keyfime bakacam varsın kısıtlasın vallahi sabahtan beri 20 30 defa güncelleme gelecekmi diye baktım durdum psikolojim bozuldu ilk fırsatta note 8 i satıp 7 plus 8 plus ne denk gelirse alacamBana gelen cevap bu şekilde.
Usta modelin n9500 mü n950f miYurt dışı kullnıyorum 10 gündür hçbir sorun yok. Samsung Türkiye mühendisleri demekki daha bakmadı. Belkide geziyorlardır.
Merhaba.Arkadaşlar benim pil ölmüş mü sizce ? Telefon 2. Senesine yaklaştı. 100 küsür uygulama yüklü. Pie güncellemesi gelince yükleyip sonra hard reset atsam fark eder mi acaba ?
Tr'dekiler mi ?A8 2018 bile android pie almış biz hala alamadık,atış serbest...
Ne fark eder hocam he burda he yurtdışında biz Niye üvey evlat ülkesi muamelesi görüyoruz...Tr'dekiler mi ?
Maalesef çoğu şirket böyle yapıyor. Cihazda bir gıdım hasar olsa illa önce onu tamir edecekler...Benim Note 8'in telefon ahizesi cızırtı yaptığı için Samsung garantiye gönderdim. Garanti ekranda çizik (darbe falan kesinlikle yok sadece çizik) olduğu için önce ekranın değişmesi için ücret talep etti. Ekranı değişmek istemiyorum siz ahizeyi yapıp gönderin dediğimde öyle olmaz ekran değişmezse tamir etmeyiz deyip para istediler. Bende kabul etmeyince telefonu geri gönderdiler. Ekranı darbeli denilen cihazın resimleri.
Ekli dosyayı görüntüle 68446Ekli dosyayı görüntüle 68447Ekli dosyayı görüntüle 68448
Buda ayrıntılı inceleme videosu:
Ahizr ekrana tümleşikmi bilmiuorum. Ama eğer öyleyse sorun budur. Ahize için ekranıda değiştirecekse, çizik tamiri gibi anlarlar. Tüketici hakem heyetine gönderin. Öncesinde aynı arıza kaydı ile bir çok defa servise yollayın. Elinizde üzerinde aynı arızanın yazdığı 3 4 servis fiş okursa haklaşık 4 ay 5 ay gibi bir sürede cihaz bedelini geri alırsınız. O rkamda size güncel bir telefon almaya rahat rahat yeter.
İnanın bunu yapan o büyük firma değil, Türkiye'de ki başına buyruk servisler, Avrupa veya Amerika'da böyle bir şey olsa o servisin başına neler gelirdi, yurtdışındaki arkadaşlar anlatsın da dinleyin lütfen.Başvuru yaptım. Ama bu süreçte yeni telefon aldım mecbur. Bu kadar büyük firmalar böyle ucuz hareketler yapmamalı.