- Katılım
- 22 Aralık 2011
- Mesajlar
- 1,438
- Çözümler
- 1
- Reaksiyon puanı
- 479
- Puanları
- 263
Merhaba.Merhaba galaxy note8 almıştım fakat bi sorundan dolayı servise gönderdim bugün sabah değişimi onaylandı yaklaşık saat 1 buçuk gibi beni samsung aradı stoklarda note 8 olmadığı için note 9 ile değiştirip isteyip istemediğimi sordular kabul ettim fakat bi kaç şey takıldı aklıma ben farkını ödeyecek miyim 2.kez aradım fiyat konusunu sordum bana size fiyat belirtilmediyse ek ücret yok dediler ne kadar doğru bu yardımcı olursanız sevinirim iyi günler
İçiniz rahat olsun, uluslararası tüketici kanunlarına göre size ya aynı ürünün muadili yani eş benzerini veya üst modelini ücretsiz olarak vermek zorundalar.
Samsung Galaxy Note9 Phablet,tiniz hayırlı olsun güle güle kullanın.