Samsung Galaxy Note 7 Kullananlar Kulübü

bthndmrc

Asistan
14 Ağustos 2016
329
111
43
23
İade sürecini başlatan var mı acaba? telefonun fiyatı düşer mi? ona göre para iadesi alıp sonrasında tekrar düşük fiyattan telefonu almak mantıklı geldi bana.
Burada yaşanan donma kendiliğnden kapanma ekranda sarılık olayı patlma vs hiçibiri olmadı çokta memnunum ama pil sıkıntılı 1. parti cihazlarda Samsungta açıkladı bunu o yüzden iade işlemini 3 gün sonra başlatacağım bence sizde yapın ne olur ne olmaz.
 
1 Eylül 2016
169
31
28
44
Burada yaşanan donma kendiliğnden kapanma ekranda sarılık olayı patlma vs hiçibiri olmadı çokta memnunum ama pil sıkıntılı 1. parti cihazlarda Samsungta açıkladı bunu o yüzden iade işlemini 3 gün sonra başlatacağım bence sizde yapın ne olur ne olmaz.
Hocam sallıyorlar uyuz oluyorum bu kulüpte bu kadar memnun olan adamın düşüncesini hiçe sayıyorlar direk telefon kötü şunu bilmiyorlar iphone 6 ailesinin dokunmatik sorununa Apple in kayıtsız kaldığını hiç onu dillendirmiyorlar
 

bthndmrc

Asistan
14 Ağustos 2016
329
111
43
23
Hocam sallıyorlar uyuz oluyorum bu kulüpte bu kadar memnun olan adamın düşüncesini hiçe sayıyorlar direk telefon kötü şunu bilmiyorlar iphone 6 ailesinin dokunmatik sorununa Apple in kayıtsız kaldığını hiç onu dillendirmiyorlar
Valla göreceğiz bu patlama olayıyla dalga geçenler iphoncuları normalde bu sıkıntıyı başka firmalar göz ardı eder geçerdi samsung öyle yapmadı bence daha çok kullanıcı kazandı 7 milyar dolar zararı da göz önünde bulundurarak. Bundan 2 yıl öncesine kadardı samsungun kasması donması servis problemleri vs artık yok bunlar. İnsanlara anlatmakta güçlük çekiyorum. Samsungun tek bir sıkıntısı var sadece bir tane o da yazılım desteğini çabuk kesiyor aslında bunun şöyle bi artısı var en azından bana göre, cihazın en iyi hali çıktığı sürümdeki hali yani her güncellemeyi almak o kadar da iyi bir şey değil diyelim ki telefonuna büyük bir güncelleme geliyor misal android lollipop bu güncelleme çıktıktan sonra en 3 tane daha küçük çaplı güncelleme geliyor. telefondaki buglar hatalar düzeltmelerle alakalı. tekrar söylüyorum(bence) her güncellemeyi almak o kadar da mantıklı değil güncelleme ardından gelen hatalar buglar bazen pişman edebilir.
 
1 Eylül 2016
169
31
28
44
Valla göreceğiz bu patlama olayıyla dalga geçenler iphoncuları normalde bu sıkıntıyı başka firmalar göz ardı eder geçerdi samsung öyle yapmadı bence daha çok kullanıcı kazandı 7 milyar dolar zararı da göz önünde bulundurarak. Bundan 2 yıl öncesine kadardı samsungun kasması donması servis problemleri vs artık yok bunlar. İnsanlara anlatmakta güçlük çekiyorum. Samsungun tek bir sıkıntısı var sadece bir tane o da yazılım desteğini çabuk kesiyor aslında bunun şöyle bi artısı var en azından bana göre, cihazın en iyi hali çıktığı sürümdeki hali yani her güncellemeyi almak o kadar da iyi bir şey değil diyelim ki telefonuna büyük bir güncelleme geliyor misal android lollipop bu güncelleme çıktıktan sonra en 3 tane daha küçük çaplı güncelleme geliyor. telefondaki buglar hatalar düzeltmelerle alakalı. tekrar söylüyorum(bence) her güncellemeyi almak o kadar da mantıklı değil güncelleme ardından gelen hatalar buglar bazen pişman edebilir.
Benim tek isteiğim note 3 den itibaren her samsung amiralinin 7.0 alması çok sağlam geliyor android 7.0
Ama zor note4 alır note 3 almaz.Gelmeyenler rom atsın androidin güzel yönü
 

exclusive80

Asistan
29 Ağustos 2016
151
35
28
42
Hocam sallıyorlar uyuz oluyorum bu kulüpte bu kadar memnun olan adamın düşüncesini hiçe sayıyorlar direk telefon kötü şunu bilmiyorlar iphone 6 ailesinin dokunmatik sorununa Apple in kayıtsız kaldığını hiç onu dillendirmiyorlar

Dillendirmezler hocam. Çünkü işlerine gelmez. Gözleri kördür ısırılmış elma fanboylarının:D
 

exclusive80

Asistan
29 Ağustos 2016
151
35
28
42
Burada yaşanan donma kendiliğnden kapanma ekranda sarılık olayı patlma vs hiçibiri olmadı çokta memnunum ama pil sıkıntılı 1. parti cihazlarda Samsungta açıkladı bunu o yüzden iade işlemini 3 gün sonra başlatacağım bence sizde yapın ne olur ne olmaz.

iade işlemini düşünmen mantıklı:)
 

exclusive80

Asistan
29 Ağustos 2016
151
35
28
42
Şimdiye kadar donma, kitlenme, batarya patlamaları ve benim gibi bir kaç kişide ekranda lekelenme şikayetleriyle karşılaştım. Samsung'un batarya patlamaları yüzünden değişime gitmesi özellikle donma yapan cihazlarda sorun neydi acaba diye şüpheye düşürüyor. Sağlam cihazı olan arkadaşlar haklı olarak değişime soğuk bakıyor. Yabancı batarya test videolarında görünen pillerin çok çabuk alev aldığı. Bu yüzden bu riske girip cihazı değişmemezlik etmeyin. Bende para iade hakkımı değişimden yana kullanırsam bu donma problemi tekrar edermi diye şüphe ediyorum. Bu yüzden yeni parti üretimlerin dağıtılmasını beklemeye karar verdim. Bu arada iPhone yeni cihazını tanıtacak onunda özellik ve fiyatını net olarak görme şansı olur. Hediye VR iade edileceği için onun ederi de az buz değil. Yurtdışı fiyatı 100$ Türkiye'de vergi dahil 400 Lira gibi satılır. Bu yüzden VR kutusunu daha açmadım. Bunları da değerlendirmek gerekiyor. Note 7'nin gelmesi Eylül sonunu bulacak gibi. Yarın iade belgemi alıp Samsung mağazasıyla görüşücem. Marka takıntım olmadığı için işime hangisi gelirse ona karar kılıcam. Hepimize geçmiş olsun.

yeni parti cihazlar bayramdan sonra piyasaya sürülecekmiş. inşallah bu sefer sorunsuz dağıtırlar cihazları. mantık çerçevesinde düşünürsek Samsung, yeni parti cihazları sorunsuz dağıtmak zorunda. çünkü 2.parti cihazlarda da sorun çıkarsa bu sefer şirketin imajı iyice sıfıra düşer. kolay kolay cihaz satamazlar
 

B.H.U

Asistan
26 Ağustos 2016
152
21
18
31
Bugun cihazim samsung merkeze ulasmis bir hafta on gun icerisinde hesabima parayi aktaracaklarmis.
 

stinghardyzz

Müdavim
Müdavim
24 Ekim 2014
3,274
747
293
Note 7 kullanan arkadaşlar deneyimlerini paylaşabilir mi?
Twitter play store web tarayıcı vs de kaydırırken geçişlerde vs fps düşmesi takılma oluyor mu?
Benim note 7 sikintisiz sana acik konusuyun
Her sey muazzam gercekten performans ama iphone 6s kullanmisdim bi ara arkasa web tarayicida acik kalan hic yenilenmeden aciliyor. Note 7 yazilimla haledilmesi gerekiyor. Ekran deneyimi muazzam
 

ismlyldrm27

Öğrenci
10 Nisan 2015
15
20
3
Dün itibariyle Note 7 cihazımı iade edip 2.parti ürünlerden veya yeni üretim adı neyse artık cihaz değişimi talebinde bulundum işin komik tarafı note 7 mi teslim ettikten 1 saat sonra hediye gear vr elime ulaştı trajik bir durum neyse artık geçici bir tlf ayarladım bayramda note 7 imle fotoğraf çekmek isterdim ama sağlık olsun bayramdan sonra yeni parti ürünler piyasaya sürülür sanırım iphone karşısında daha fazla değer kaybetmek istemeyecektir samsung kanımca umarım bu rekabet bazlı yine hatalı bir ürün üretimi olmaz yoksa samsung çok daha ciddi kan kaybedecektir tek temennim sağlam ve kusursuz bir note 7 değişime gönderdiğim cihazımda da sorun yoktu sarılık dışında ki kafama takılmıyor değildi hem patlama riskine karşı kendimi ve ailemi sağlama almak adına hemde sarılık sorunu sebebiyle gönderdim içim elvermesede artık beklemek düşüyor payımıza ha note 7 yi hiç kullanmamış arkadaşlar bu sorunu baz alıp cihazdan soğumasınlar bu sorunun olması note 7 nin kral telefon olduğu gerçeğini değiştirmeyecektir ... Saygılarımla
 

ismlyldrm27

Öğrenci
10 Nisan 2015
15
20
3
Suya sokacak kadar rahat olmayın ha elinden kaydı düştü filan
Ya su geçirmiyor du bi sigara içim sonra aliyim de demeyin
Sonra kullanıcı hatası belasıyla uğraşmayın

Ben Aldığım gün suya soktum 20 dakika sonra s pen le deneyimledim hiçbir sıkıntı olmadı sonraki günde berber de arkadaşlar gazladı yine su altına tuttum yine sorun olmadı hatta servise vermeden önce de suya soktum son kez :) anlayacağınız cihazda böyle bir özellik varsa yeri geldiğinde kullanmak icap eder korkmaya gerek yok koskoca firma bir amiral gemisine suya dayanıklı deyip su geçirtmez kanımca en azından ben samsung a bu konuda güveniyorum s5 ide suya soktum s7 edge yi de note 7 yide hiçbirinde sorun yaşamadım Değişim olsun yeni cihazım elime ulaşssın kutlamayı yine suyla yaparım kısmetse :)
 

Enes aciel

Öğrenci
2 Eylül 2016
31
21
8
28
Arkadaşlar bugune kadar bilgisayardan telefona kulakliktan televizyona samsung kullaniyordum çok şükür samsung destek ekibinin eline düşmedim.

Note 7 ile ilgili musteri hizmetlerinin beceriksizligi bilgi vermemesi yardım etmemesi aşırı yavaş çalışması gibi sebeplerden artık samsung benden ırak Allaha yakın olsun diyorum.Adamlara belki 50 soru sordum 1 tane cevap ver demi? Yok abi işlem yapıyorum ileticem deyip durdular.

Note 7 lerini servise veren arkadaşlar hak vereceklerdir eminim.

- Rest In Peace Samsung.
General mobile alırım eskidikce atarım her biri 6ay da eskise 2 yıl idare edecek bi para 4000TL
 

B.H.U

Asistan
26 Ağustos 2016
152
21
18
31
Arkadaşlar bugune kadar bilgisayardan telefona kulakliktan televizyona samsung kullaniyordum çok şükür samsung destek ekibinin eline düşmedim.

Note 7 ile ilgili musteri hizmetlerinin beceriksizligi bilgi vermemesi yardım etmemesi aşırı yavaş çalışması gibi sebeplerden artık samsung benden ırak Allaha yakın olsun diyorum.Adamlara belki 50 soru sordum 1 tane cevap ver demi? Yok abi işlem yapıyorum ileticem deyip durdular.

Note 7 lerini servise veren arkadaşlar hak vereceklerdir eminim.

- Rest In Peace Samsung.
General mobile alırım eskidikce atarım her biri 6ay da eskise 2 yıl idare edecek bi para 4000TL
Ne gibi bir sikinti yasadiniz acaba ? Ben cihazimi ilk kvk'ya verdim gercekten cok ilgilendiler arkadaslar onceden boyle degildi. Sonra aldigim yere goturdum cihazi iade icin daha haber yeni ciktigi icin biraz bilgi eksikligi vardi sadece. Ben genel olarak memnun kaldim beklemiyordum bu kadarini.
 

uğurözbayrak

Asistan
23 Ağustos 2016
107
18
18
35
İdade için bir tarih vermediler zaten sıkıntı da yok ben bi vr gelsin ekime yakın bi zaman da veririm. Servis telefonda veriyormuş geçici. Adamlar ince düşünmüşler. Acaba değişime gönderip iphone 6 mı mı kullansam. Yada para iadesi yapıp iphone 6 mı kullanıp yenisi gelince satın mı alsam. Belki vr beleşe gelip fiyatları düşer.
 

kuavo15

Öğrenci
31 Ağustos 2016
18
4
3
29
selamlar dün servisten aldım cihazımı ve satın aldığım yere iade ettim yeni note 7ler geldiğinde ve satışlar başladığında görüşmek üzere...
 

Enes aciel

Öğrenci
2 Eylül 2016
31
21
8
28
Ne gibi bir sikinti yasadiniz acaba ? Ben cihazimi ilk kvk'ya verdim gercekten cok ilgilendiler arkadaslar onceden boyle degildi. Sonra aldigim yere goturdum cihazi iade icin daha haber yeni ciktigi icin biraz bilgi eksikligi vardi sadece. Ben genel olarak memnun kaldim beklemiyordum bu kadarini.

Önce biri aradı onaylandı iadeniz. Servisten rapor alıp iadenizi alabilirsiniz dediler sonra gittim onaylanmamış. ?! Arıyorum soruyorum kimse bişey demiyor yeni cihaz ne zaman gelir bekliyim diyorum bilgimiz yok diyolar 2. Telefonda da aynısını yaşarsam paramı alabilir miyim diyorum bilgimiz yok diyolar gözlük hani diyorum mesaj atacaklar size diyolar hep yalan dolan
 

DSD

Öğrenci
2 Mart 2014
29
11
3
İdade için bir tarih vermediler zaten sıkıntı da yok ben bi vr gelsin ekime yakın bi zaman da veririm. Servis telefonda veriyormuş geçici. Adamlar ince düşünmüşler. Acaba değişime gönderip iphone 6 mı mı kullansam. Yada para iadesi yapıp iphone 6 mı kullanıp yenisi gelince satın mı alsam. Belki vr beleşe gelip fiyatları düşer.
Merhaba Uğur Bey, Note 7'lerin iadesi için bir süre duyuruda yok ama Vatan Bilgisayar kısıtlayabilirler dedi. Konu ile ilgili siz aldığınız bayi ile görüştünüz mü? Bir de iade ederken VR daha bana ulaşmayacak onu da ayrı mı iade edeceğiz bilgin var mı? Diğer taraftan Samsung Türkiye resmi sayfasındaki 10 ve 11. maddelerden ne anlamalıyız? Yeni telefon sıfır kapalı kutusunda verilecekse mevzut aksesuarları da mı alabileceğiz?
O maddeler şöyle :
(10)Kampanya sırasında kazandığım Samsung Gear VR’ı Galaxy Note7’nin değişimi sırasında iade etmem gerekiyor mu?

Samsung Gear VR’ı iade etmeniz gerekmemektedir.

11)Galaxy Note7 ile beraber gelen ya da benim daha sonra aldığım aksesuarları Galaxy Note7’nin değişim sırasında iade etmem gerekiyor mu?

Telefonunuzla gelen ya da sizin sonradan satın aldığınız aksesuarları iade etmeniz gerekmemektedir.)
 

|Ⓢєччαh|

Müdavim
Müdavim
12 Mart 2011
35,206
10,327
293
Yeni sürümlerin ne zaman satışa sunulacağı hakkında bilgisi olan var mı?

Değişimin Ekim ortalarında yapılabileceğini tahmin ettiklerini söyledi Samsung yetkilisi, çok kesin olmamakla beraber.
Cihazın pilini üç farklı yerden temin ediyorlarmış, ikisi başka firmalardan, biri de kendi bünyasinde kurduğu firmadan.
Hatalı ürün yapan kendi bünyesinde olan.
Sanırım Ekim başı gibi yeni satışlar ancak başlayabilir diye düşünüyorum.
 

DSD

Öğrenci
2 Mart 2014
29
11
3
Yeni sürümlerin ne zaman satışa sunulacağı hakkında bilgisi olan var mı?
Değerli Samsung Galaxy Note7 kullanıcısı,

Samsung olarak siz değerli kullanıcımıza en yüksek kalitede ürünleri sunmak, bu ürünler aracılığıyla sizin hayat kalitenizi artırmak ve herhangi bir sorun yaşadığınızda size destek olmak bizim birincil önceliğimizdir. Aşağıda Galaxy Note7 ile ilgili sorularınızın cevaplarını bulabilirsiniz.


1)Bu süreç Galaxy Note7 ürününü toplatma kararı mıdır?

Dünya çapında pilden kaynaklanan çok az sayıda vaka yaşanmasına ve ülkemizde bilgimiz dahilinde herhangi bir vaka yaşanmamış olmasına rağmen, kullanıcı güvenliğini en ön planda tuttuğumuz için Galaxy Note7 ürününü gönüllü olarak yenisiyle değiştirme kararı alınmıştır.

2)Samsung Galaxy Note7’de yaşanan durum nedir?

Galaxy Note7’lerde pilden kaynaklanan bir sıkıntı olduğu tespit edilmiştir. 1 Eylül 2016 itibariyle dünya çapında Galaxy Note7’lerde pilden kaynaklanan vaka sayısı çok düşüktür. Piyasada bu durumdan etkilenmiş olabilecek pilleri tespit etmek adına tedarikçilerimizle beraber titiz bir inceleme gerçekleştiriyoruz.

Dünyada milyonlarca adet satılmış olan Galaxy Note7’ler içerisinde sadece 35 adet vaka bildirilmiştir. Belirtmek isteriz ki, ürünlerimiz yürürlükteki tüm mevzuata uygun olarak ithal edilerek satışa sunulmuştur ve ülkemizde şu ana kadar bilgimiz dahilinde hiç bir vaka yaşanmamıştır.

Kullanıcılarımızın güvenliği bizim için birincil derecede önemlidir. Bu nedenle Samsung Electronics Türkiye olarak BTK (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) ile yapılan görüşmeleri de dikkate alarak ülkemizde Galaxy Note7 satışlarının geçici olarak durdurulması kararı alınmıştır.

3)Bir Galaxy Note7 kullanıcısı olarak seçeneklerim nelerdir?

Samsung Türkiye’nin (Samsung Electronics Istanbul Pazarlama ve Ticaret Ltd. Şti) ithal etmiş olduğu Galaxy Note7 ürünlerini satın alan kullanıcılarımızın seçenekleri şunlardır:


  • Yeni Galaxy Note7 ürünleriyle değişimin Ekim ayının ortasından sonra yapılmasını öngörüyoruz. Bunun için bir an önce Samsung İletişim Hattı’nı arayınız (444 77 11) ve telefonunuzu yeni Galaxy Note7 ile değiştirme talebinizi iletiniz. Yeni Galaxy Note7’ler elimize ulaştığında İletişim Hattı’mız sizinle irtibata geçip hangi servis noktasından ürününüzü değiştirebileceğinizi iletecek.

    Ürün değişiminiz gerçekleşinceye kadar Samsung İletişim Hattı’ndan geçici bir telefon talep edebilirsiniz. Bu geçici telefonu, İletişim Hattı’nın size belirteceği Samsung Servis noktasından kullanım sözleşmesi imzalayarak temin edebilirsiniz. Geçici telefon temininde lojistik sebeplerden dolayı gecikmeler yaşanabilir.



  • Eğer ürününüzü yeni Galaxy Note7 ile değiştirmek istemiyorsanız, diğer Samsung telefon ürünleriyle değiştirebilirsiniz ve aradaki fiyat farkını talep edebilirsiniz. Bu işlem için ürünü satın almış olduğunuz noktaya başvurunuz.

    Galaxy Note7’nizi teslim etmeniz durumunda, öncesinde verilerinizi yedeklemenizi öneriyoruz. Bunun için Samsung Smart Switch uygulamasını kullanabilirsiniz. Bu uygulamayı şu adreste bulabilirsiniz: http://www.samsung.com/tr/support/smartswitch



  • Ödemiş olduğunuz ücretin tamamını ürünü satın almış olduğunuz noktadan ürününüzün faturasıyla birlikte ürünü iade etmek şartıyla alabilirsiniz.


4)Galaxy Note7 ürünümü kontratlı olarak GSM operatöründen satın aldım. Seçeneklerim nelerdir?

  • Yeni Galaxy Note7 ürünleriyle değişimin Ekim ayının ortasından sonra yapılmasını öngörüyoruz. Bunun için bir an önce Samsung İletişim Hattı’nı arayınız (444 77 11) ve telefonunuzu yeni Galaxy Note7 ile değiştirme talebinizi iletiniz. Yeni Galaxy Note7’ler elimize ulaştığında İletişim Hattı’mız sizinle irtibata geçip hangi servis noktasından ürününüzü değiştirebileceğinizi iletecek.

    Ürün değişiminiz gerçekleşinceye kadar Samsung İletişim Hattı’ndan geçici bir telefon talep edebilirsiniz. Bu geçici telefonu, İletişim Hattı’nın size belirteceği Samsung Servis noktasından kullanım sözleşmesi imzalayarak temin edebilirsiniz. Geçici telefon temininde lojistik sebeplerden dolayı gecikmeler yaşanabilir.

    Galaxy Note7’nizi teslim etmeniz durumunda, öncesinde verilerinizi yedeklemenizi öneriyoruz. Bunun için Samsung Smart Switch uygulamasını kullanabilirsiniz. Bu uygulamayı şu adreste bulabilirsiniz: http://www.samsung.com/tr/support/smartswitch



  • Eğer ürününüzü yeni Galaxy Note7 ile değiştirmek istemiyorsanız, kontrat iptali için ürünü aldığınız GSM operatörüne başvurmanız gerekmektedir.

    Yeni telefonunuzu teslim aldığınızda Galaxy Note7 verilerinizi yedeklemenizi öneriyoruz. Bunun için Samsung Smart Switch uygulamasını kullanabilirsiniz. Bu uygulamayı şu adreste bulabilirsiniz: http://www.samsung.com/tr/support/smartswitch


5)Galaxy Note7’yi yurt dışından aldıysam ya da satın aldığım ürün Samsung Türkiye’nin ithal etmediği (Türkiye’ye diğer yollardan getirilmiş olan) bir telefon ise seçeneklerim nelerdir?

Bu telefonların değişim işleminden yararlanabilmeleri için ürünün Elektronik Kimlik Bilgisinin (IMEI) Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından kayıt altına alınmış olmaları gerekmektedir.

Bu şekilde kayıt altında olan Galaxy Note7 ürünleri için ücret iadesi ya da değişik bir Samsung telefonuyla değiştirme seçenekleri mümkün olmayıp, ürünler temin edildikçe yeni Galaxy Note7 ile değiştirme imkanı tanınacaktır.

6)Yeni verilecek Galaxy Note7’ler hiç kullanılmamış telefonlar mı olacak?

Değişim için yeni üretilmiş, hiç kullanılmamış, orijinal kutusunda Galaxy Note7’ler verilecektir.

7)Yeni Galaxy Note7’mi ne zaman alabilirim?

Samsung Türkiye olarak yeni Galaxy Note7’lerin Ekim ayı ortasından itibaren ülkemize gelmesini bekliyoruz. Kullanıcılarımızı, yeni Galaxy Note7’lerin Türkiye’ye geliş zamanı hakkında daha detaylı bilgiler elimize geçtikçe haberdar edeceğiz.

8)Kullandığım Galaxy Note7’yi değişim için Samsung’a geri vermem gerekiyor mu?

Değişimin gerçekleşmesi için Galaxy Note7’nizi Samsung’a geri vermeniz gerekmektedir. Galaxy Note7 telefonlarının model numarası SM-N930 ile başlamaktadır.

9)Bu sorun sadece Galaxy Note7 için mi geçerli, diğer Samsung ürünlerinde benzer bir sorun var mı?

Pilden kaynaklanan bu sorun sadece Galaxy Note7 için geçerlidir. Diğer Samsung ürünlerinden buna benzer bir sorun yaşanmamaktadır. Kullanıcılarımız diğer Samsung ürünlerini kullanmaya devam edebilirler.

10)Kampanya sırasında kazandığım Samsung Gear VR’ı Galaxy Note7’nin değişimi sırasında iade etmem gerekiyor mu?

Samsung Gear VR’ı iade etmeniz gerekmemektedir.

11)Galaxy Note7 ile beraber gelen ya da benim daha sonra aldığım aksesuarları Galaxy Note7’nin değişim sırasında iade etmem gerekiyor mu?

Telefonunuzla gelen ya da sizin sonradan satın aldığınız aksesuarları iade etmeniz gerekmemektedir.

12)Galaxy Note7 yenisiyle değiştirilmek yerine tamir edilebilir mi?

Samsung’un küresel olarak yaptığı açıklamaya göre Galaxy Note7’lerin tamir edilmesi planlanmamaktadır.

13)Sorularım için nereden destek alabilirim?

Tüm sorularınız için Samsung İletişim Hattı’nı 444 77 11’den arayabilirsiniz.
 

seyitgumus

Öğrenci
30 Ağustos 2016
25
7
3
41
Ben yarın iphone 7 yi gördükten sonra Karar vereceğim. Olurda beğenirsem değişim değil iade etmenin yollarına bakarım.
 

|Ⓢєччαh|

Müdavim
Müdavim
12 Mart 2011
35,206
10,327
293
Ben de öyle düşünüyorum. İphone 7 ile LG V20 görüp karar vereceğim.

Emin olun bu ikisinin toplamı bir note 7 etmez. Bu şanssızlığı yaşamamış olsaydı rakiplerin bu yıl hiçbirinin şansı yoktu. Bunun hala bir suikast olduğu şüphemi izale edebilmiş değilim. Bunun başka mantıklı bir izahı yok çünkü.
 
Üst