Aksesuar Polosmart bluetooth kulaklık kullanan var mı?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

50₺ verilir mi?

  • Verilir

    Kullanılan: 2 33.3%
  • Verilmez

    Kullanılan: 3 50.0%
  • Zevk meselesi

    Kullanılan: 1 16.7%

  • Kullanılan toplam oy
    6

non4me

Üyecik
Bunun fiyatını takip ediyordum 100₺'den 60₺'ye düşmüş Trendyol'un verdiği hediye bakiyeyle 50₺'ye alabiliyorum. Sizce bu paraya değer mi? Kullanan var mı?

Lütfen onu alacağına şu kadar koy şunu al tarzı yorum yapmayın.
 

Ekli dosyalar

SonicDash

Supporter
Yönetici
Moderatör
Bunun fiyatını takip ediyordum 100₺'den 60₺'ye düşmüş Trendyol'un verdiği hediye bakiyeyle 50₺'ye alabiliyorum. Sizce bu paraya değer mi? Kullanan var mı?

Lütfen onu alacağına şu kadar koy şunu al tarzı yorum yapmayın.
Markayı duymadığım için yoru yapamıyorum, fakat 50 TL'ye alınmış çakma TWS kulaklıklardan iyidir ondan eminim.
 

non4me

Üyecik
Markayı duymadığım için yoru yapamıyorum, fakat 50 TL'ye alınmış çakma TWS kulaklıklardan iyidir ondan eminim.
Arkadaşım 35 ₺'ye çakma airpods ve 60₺'ye çakma Airdots aldı ikisi de markasız ürünlerdi ve berbattı. Bunun en azından belli bir üreticisi var. Çakmalardan iyidir bence de.
 

xKemalC

Asistan
yani bence zevk meselesi ama öyle baslı müzik dinlerim kulak zevkim mükemmeldir dersen sana göre değil kulaklık yani çok birşey bekleme derim
 

non4me

Üyecik
yani bence zevk meselesi ama öyle baslı müzik dinlerim kulak zevkim mükemmeldir dersen sana göre değil kulaklık yani çok birşey bekleme derim
Fiyat performans olarak bakmak gerek yoksa 60₺'ye kablolu kulaklıklar bile çok çok iyi değil.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kablolu kulaklıklarımı ev ahalisi bozduğu için kablosuz bi şeyler bakıyorum.
 

Alper S

Profesör
Fiyat performans olarak bakmak gerek yoksa 60₺'ye kablolu kulaklıklar bile çok çok iyi değil.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kablolu kulaklıklarımı ev ahalisi bozduğu için kablosuz bi şeyler bakıyorum.
Şahsi görüşüm 150TL'den aza BT kulaklık alınmaz. Sesi iğrenç olur ve menzili düşük olur tahmin ediyorum. En iyisi para biriktirip 200TL civarına indirimli bir şey bulmak. Eğer imkanım yok diyorsanız ve ya ses benim için önemli değil menzil için telefon hep yanımda diyorsanız bu kulaklık tabi ortalamanın altında olacak ancak güzel bir seçim olur gibi.
 

ConfickerBelasi

Guru
Yasaklı
alınır şeydeki çakma airpods çakması değil orijinal bu belki alırım...
Mesaj otomatik birleştirildi:

O marka mi band 4 un cakmasini yapmamismiydi ya? Bu galaxy buds un cakmasi. Alinmaz bence.
alınır ...
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şahsi görüşüm 150TL'den aza BT kulaklık alınmaz. Sesi iğrenç olur ve menzili düşük olur tahmin ediyorum. En iyisi para biriktirip 200TL civarına indirimli bir şey bulmak. Eğer imkanım yok diyorsanız ve ya ses benim için önemli değil menzil için telefon hep yanımda diyorsanız bu kulaklık tabi ortalamanın altında olacak ancak güzel bir seçim olur gibi.
40TL'ye aldığım intum inbh01b ses olara iyi çıktı bassları iyi tizleri iyi kötü dehil.
 
Son düzenleme:

Alper S

Profesör
alınır şeydeki çakma airpods çakması değil orijinal bu belki alırım...
Mesaj otomatik birleştirildi:


alınır ...
Mesaj otomatik birleştirildi:


40TL'ye aldığım intum inbh01b ses olara iyi çıktı bassları iyi tizleri iyi kötü dehil.
Şimdi şöyle söyleyeyim. Zaten kablosuz kulaklık için 40TL veriyorsanız kablolu için 30 falan vermişsinizdir tahmin ediyorum. Bu da zaten sizin kaliteli ses dinlemediğiniz anlamına geliyor. Eğer 100TL'lik bir kablolu ile 300TL'lik kablolu/kablosuzun farkına bakarsanız bile dağlar kadar fark var. Ben kendim kullanıyorum kablosuz 300TL değerinde bir kulaklık. Hâlâ bugüne kadar kullandıpım bütün kablolu kulaklıklardan (100TLden aşağı olmayanlar için bahsediyorum) daha iyi ses veriyor. Ama öyle böyle bir fark var kelimeler yetmiyor anlatmaya. Bana 40TL vs 150TL'de 40'ı savunmayın. (Eğer gerçekten daha önce kaliteli bir kulaklık kullandıysanız lafım yok ama BTye 40TL vermişsiniz. :/) Sonuç olarak gerçekten kaliteli ses dinlemeden (kaliteli kulaklık kullanmadan) yorum yapıp yapmadığınızı bilmiyorum o yüzden buraya noktam atıp gidiyorum. Eğer daha önce düzgün ses dinleyipte kulaklığa iyi diyorsanız şansınıza iyi kulaklık gelmiş ne diyeyim.
 

non4me

Üyecik
Şimdi şöyle söyleyeyim. Zaten kablosuz kulaklık için 40TL veriyorsanız kablolu için 30 falan vermişsinizdir tahmin ediyorum. Bu da zaten sizin kaliteli ses dinlemediğiniz anlamına geliyor. Eğer 100TL'lik bir kablolu ile 300TL'lik kablolu/kablosuzun farkına bakarsanız bile dağlar kadar fark var. Ben kendim kullanıyorum kablosuz 300TL değerinde bir kulaklık. Hâlâ bugüne kadar kullandıpım bütün kablolu kulaklıklardan (100TLden aşağı olmayanlar için bahsediyorum) daha iyi ses veriyor. Ama öyle böyle bir fark var kelimeler yetmiyor anlatmaya. Bana 40TL vs 150TL'de 40'ı savunmayın. (Eğer gerçekten daha önce kaliteli bir kulaklık kullandıysanız lafım yok ama BTye 40TL vermişsiniz. :/) Sonuç olarak gerçekten kaliteli ses dinlemeden (kaliteli kulaklık kullanmadan) yorum yapıp yapmadığınızı bilmiyorum o yüzden buraya noktam atıp gidiyorum. Eğer daha önce düzgün ses dinleyipte kulaklığa iyi diyorsanız şansınıza iyi kulaklık gelmiş ne diyeyim.
Jbl c100si kullanıyorum, arkadaşımda Redmi Airdots vardı hemen hemen aynı sesi veriyodu. Siz ne model kullanıyorsunuz?
 

Alper S

Profesör
Level U da güzel de biraz kaba gibi.
Ben biraz daha büyük olabilirmiş diye düşünüyorum. :) Vücutta gayet düzgün duruyor. Boyun yapınıza göre sizi rahatsız edebiliyor vs. Ben kulaklığı ilk taktığımda evrim geçirdim. Hayır birde kablosuz ya nasıl böyle güzel ses veriyor diye düşündüm ilk taktığımda. Kablosuz kullanınca (Ve tabi biraz para verince) cidden kaliteye erişebiliyorsunuz. Uzun yollarda, sporda orada burada kullanıyorum gayet güzel. (Ter, su geçiriyor diyor ama o bahsedilen suya düşürürsün ya o şekil geçiriyor. Yoksa boynunda saçından damlayan/akan ter bir şey yapmıyor.)
 

Son mesajlar

Üst