1000-1500 TL Arası En İyi Akıllı Telefonlar [2015]

Sizce 1000-1500TL Bandında En İyi 2015 Telefonu Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    401

Bu konuyu okuyanlar

CorvoAttano

Profesör
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
2,263
Reaksiyon puanı
59
Puanları
48
Samsung dan uzak dur da ne yaparsan yap. O fiyat aralığında Samsung cihazlar leş
 

lefateges

Öğrenci
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
tartışmasız zenfone 2 fiyatıda çok iyi kndim g3 kulanıyorum memnunmuyum memnunum ama zenfone2 performansını görünce :))
 

deniz01

Öğrenci
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
37
azcık daha bekle general mobile gm 5 al. uygun fiyat ve yok yok telefonda hem 1000 tl altı fiyatı. zaten ne alırsan al 3 kere yere düştümü bitti işi o telin
 

anystopmr

Asistan
Katılım
21 Kas 2014
Mesajlar
183
Reaksiyon puanı
11
Puanları
18
bence z2 fiyat kalite açısından çok uygun hala öneririm
 

senturk15

Öğrenci
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
29
Arkadaşlar ben bu liste dışından telefonlar düşünüyorum sony c5 ve sony m5 birde aklımda samsung j7 var sizce hangisini almlıyım sony m5 in özellikleri çok iyi nette iyi yorumlar okumadım hakkında c5 den herkes memnun sadece yazılım sorunu var güncelleme yapıldıgında sıkıntının ortadan kalktıgını söylüyorlar j 7 de çok iyi yorumlar yok bi sürü sorun oldugu yazılmış ama kullanan arkadaşlrım memnun ama ram işlemci özellikleri sonyden düşük sizce hangisini almalıyım
 

dogankarun

Öğrenci
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Arkadaşlar kesinlikle Mart sonu - Nisan başını beklemek gerek. Hem yeni telefonlar piyasada olur. Hem de eskilerin fiyatları düşer. Beklemekte fayda var.
 

osmnbabaoglu

Öğrenci
Katılım
1 Haz 2015
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Ben kesinlikle z2 secerdim
Sony kesinlikle ürününü güzel yapıyor ve kullandırıyor :)
 

cemmmie

Öğrenci
Katılım
29 Şub 2016
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
41
Sony fena değil, ben de tavsiye ederim.
 

kaoline

Öğrenci
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Ben dogal olarak MEIZU PRO 5 diyorum... Ubuntu touch ile bu seviyenin mükemmelidir kendileri :)
Devices | Ubuntu for phones | Ubuntu

Ek olarak Hakki ALKAN'i da tebrik ediyorum barcelona'da durusunu belli ettigi için :)

YouTube linki :
shiftdelete linki : http://shiftdelete.net/meizu-pro-5-ubuntu-edition-on-inceleme-69206

0d1e4e42-meizu-pro5-single.png
 

iblah60

Asistan
Katılım
9 Tem 2014
Mesajlar
396
Reaksiyon puanı
465
Puanları
63
Yaş
26
bence ubuntu android de geçebilir...
 

SMaraz

Asistan
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
150
Reaksiyon puanı
15
Puanları
18
Yaş
20
Ben HTC Desire Eye kullanıyorum yaklaşık 1-2 aydır hala bi sorun veya sıkıntı yaşamadım. Ne bir ısınma nede kasma,donma.Tavsiye ederim
 

hattoriy

Öğrenci
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Bu cihazlar içerisinde en iyisinin mate 7 olduğunu düşünüyorum ayrıca uzun bir zaman geçmesine rağmen piyasa fiyatı aynı gibi.
 

ArifEnesAYDIN

Öğrenci
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
abi benim burdan bisorum olcak zenfone 2 ye 5.1 güncellemesi geldimi iki tane varmış bide almalaıyımıyım yani belli, bi sorunnu varmı
 

zaoxs

Öğrenci
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Belki benim dikkatsizliğimden kaynaklı fakat bu ve diğer anketli öneri konuları içinde SONY Xperia M5 cihazını göremedim, bence bu fiyat aralıklarında M5 önerilenler arasında olmalı.
 

Orchun35

Öğrenci
Katılım
16 Mar 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
n11 gittigidiyor ve hepsiburada gibi sitelerde lg g3(32gb) 1019 TL lg g4 1259 TL ye bulunabiliyor.Delta garanti dahilinde olmasıda cabası.Bu fiyatlarda olmaları kafa karıştırıyor.Tabi hem lg g5 in çıkması hemde taksidin kalması bu fiyatların düşmesinde rol oynuyor.
 

1Okan6

Öğrenci
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
30
htc desire 820 önerilir.
 

Oktaydmr123

Öğrenci
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Bende kararsızım asus zenfone 2 ile lg g3 arasında asus alsam ağır ve kalın lg alsam menü tuşu sanal olduğu için kullanımı pek iyi değil bi yardımcı olun veya başka bir telefon varsa 1000-1500tl arasında söyleyin
 

Matthew Bellamy

Profesör
Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
3,235
Reaksiyon puanı
255
Puanları
63
Bende kararsızım asus zenfone 2 ile lg g3 arasında asus alsam ağır ve kalın lg alsam menü tuşu sanal olduğu için kullanımı pek iyi değil bi yardımcı olun veya başka bir telefon varsa 1000-1500tl arasında söyleyin
G3 alacagina g4 al 100 tl fark var yapmayin gozunuzu seveyim :)
 

Oktaydmr123

Öğrenci
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Beyler ıphone 6 mı lg g3 mü alsam ıphone ram düşük diye korkuyorum kasar diye fikir verin g3 de çok güzel fikirr
 

murdax105nc

Asistan
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
157
Reaksiyon puanı
32
Puanları
28
şu an ithalatçı garantili ürünlere önyargısı olmayan biri için en iyi seçenek tartışmasız g4. 1300 liraya büyük şans.

yok ben illa firmanın kendi garantisini istiyorum diyen zenfone 2 alsın rahatına baksın.

yine beklentilere göre iyi rakipleri var ancak öncelik maksimum donanım ve yüksek performans ise ilk düşünülmesi gereken telefonlar bunlar.
 

tarzzamani

Asistan
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
186
Reaksiyon puanı
35
Puanları
28
Buraya yazılmayan bir kaç telefon var bunların bir çoğundan daha iyi 1- HTC Desire 820 bir de ASUS 5 ortalama 1200 lira falan
 
Üst