Mi Note 10 Lite Önerir misiniz?

Bu konuyu okuyanlar

bilal77

Öğrenci
Selam Arkadaşlar Yarın Mi Note 10 Lite 128/6 almayı planlıyorum fakat bazı problemler varmış wifi,sensör gibi.Arkadaşlar telefon güncellemlerle bunu düzeltti mi? bu telefonu önerir misiniz,bu fiyata(3600-4000)daha iyi bir telefon alabilir miyim? kullanana arkadaşlar varsa onlarda önerir mi ? kısa bir kullanıcı yorumu yapabilir misiniz ? birde beyaz renk almak isiyorum ama 128/6 gb modelinde bulunmuyor sanırım baktığıma göre üstelik beyaz olunca 300-200 daha artıyormuş doğru mudur sizce hangi rengi almalıyım?.Şimdiden Teşekkürler.Bu arada İstedğim Telefon Amoled,Güzel bir işlemci,Güzel bir batarya performansı genel olarak her şeyi tam,tama yakın olmasını istiyorum,Oyun Aşırı Falza Oynama(günde 6 saat telefonla bakıyorsam 3-4 saati oyun 2-3 saati sosyal medya takılırım)ama yeri geldiğinde güzel bir pubg callofduty mobile performansı beklerim,bir de bataryası 1,2 günü çıkartsın önceliklerim bunlar bunlar dışında kamera var önceliğim pek değil ama güzel olsun yani her yönden beni tatmin etsin.
 
Son düzenleme:

batuhan67

Doçent
Selam Arkadaşlar Yarın Mi Note 10 Lite 128/6 almayı planlıyorum fakat bazı problemler varmış wifi,sensör gibi.Arkadaşlar telefon güncellemlerle bunu düzeltti mi? bu telefonu önerir misiniz,bu fiyata(3600-4000)daha iyi bir telefon alabilir miyim? kullanana arkadaşlar varsa onlarda önerir mi ? kısa bir kullanıcı yorumu yapabilir misiniz ? birde beyaz renk almak isiyorum ama 128/6 gb modelinde bulunmuyor sanırım baktığıma göre üstelik beyaz olunca 300-200 daha artıyormuş doğru mudur sizce hangi rengi almalıyım?.Şimdiden Teşekkürler.Bu arada İstedğim Telefon Amoled,Güzel bir işlemci,Güzel bir batarya performansı genel olarak her şeyi tam,tama yakın olmasını istiyorum,Oyun Aşırı Falza Oynama(günde 6 saat telefonla bakıyorsam 3-4 saati oyun 2-3 saati sosyal medya takılırım)ama yeri geldiğinde güzel bir pubg callofduty mobile performansı beklerim,bir de bataryası 1,2 günü çıkartsın önceliklerim bunlar bunlar dışında kamera var önceliğim pek değil ama güzel olsun yani her yönden beni tatmin etsin.
ben kullanıyorum wifi sorunu var evet telefonu yatay şekilde tuttuğunuz zaman bariz şekilde wifi kalitesi düşüyor çünkğ antenleri elimle kapatmış oluyorum seini yerinde olsam oppo reno 4 veya realme 7 pro alırdım
 

Cvnmrt

Profesör
Plastik cihaz almam derseniz Mi Note 10 Lite alınır ama ben olsam o fiyatlara Realme 7 Pro alırdım rakiplerinden geride video performansı dışında üzmeyecek bir cihaz.
 
Selam Arkadaşlar Yarın Mi Note 10 Lite 128/6 almayı planlıyorum fakat bazı problemler varmış wifi,sensör gibi.Arkadaşlar telefon güncellemlerle bunu düzeltti mi? bu telefonu önerir misiniz,bu fiyata(3600-4000)daha iyi bir telefon alabilir miyim? kullanana arkadaşlar varsa onlarda önerir mi ? kısa bir kullanıcı yorumu yapabilir misiniz ? birde beyaz renk almak isiyorum ama 128/6 gb modelinde bulunmuyor sanırım baktığıma göre üstelik beyaz olunca 300-200 daha artıyormuş doğru mudur sizce hangi rengi almalıyım?.Şimdiden Teşekkürler.Bu arada İstedğim Telefon Amoled,Güzel bir işlemci,Güzel bir batarya performansı genel olarak her şeyi tam,tama yakın olmasını istiyorum,Oyun Aşırı Falza Oynama(günde 6 saat telefonla bakıyorsam 3-4 saati oyun 2-3 saati sosyal medya takılırım)ama yeri geldiğinde güzel bir pubg callofduty mobile performansı beklerim,bir de bataryası 1,2 günü çıkartsın önceliklerim bunlar bunlar dışında kamera var önceliğim pek değil ama güzel olsun yani her yönden beni tatmin etsin.
Realme 7 pro almanı tavsiye ederim.Xiaominin yazılımı sıkıntılı.
 

batuhan67

Doçent
Kullanandan daha iyi bilemeyiz sanırım.
Kullanan önermiyor siz öneriyorsunuz.
Ben Realme 7 Pro der geçerim.
önermeme sebebim yazılımı ve sorunları hayatımda böyle sorunlarla ilk defa karşılaştım
1)Sensör sıkıntııs var ve ilk defa bu cihazda yaşadım
2)Telefonu yatay tuttuğum zaman wifi kalitesinin düşmesini ben ilk defa bu telde gördüm,
3)Pil performansı her sürümde kötüleşiyor ve bug var
Bu saatten sonra bir daha xiaomi almam asla bunu satabilsem zaten realme 7 pro veya oppo reno 4 e geçmek istiyorum
 

yusuf kartal

Öğrenci
Bende kullanıyorum wifi sorunu şöyle oluyor tam baski yapıp arkayi falan kapatırsan oluyor sensor sorunu da yok hic o sorunu yaşamadım yani wifi de dediğim gibi iki avucuna aldım parmaklarında arkayı kapattım o sorun oldu normal tutugum da bir sorum yaşamadım oyun da hiç oynamadim pek yorum yapamam ama video kamera falan iyi yani dün 12 saat ekran süresi aldım ve hâlâ yüzde 19 vardi yazılım sorunu ile de pek karşılaşmadım
 

batuhan67

Doçent
Bende kullanıyorum wifi sorunu şöyle oluyor tam baski yapıp arkayi falan kapatırsan oluyor sensor sorunu da yok hic o sorunu yaşamadım yani wifi de dediğim gibi iki avucuna aldım parmaklarında arkayı kapattım o sorun oldu normal tutugum da bir sorum yaşamadım oyun da hiç oynamadim pek yorum yapamam ama video kamera falan iyi yani dün 12 saat ekran süresi aldım ve hâlâ yüzde 19 vardi yazılım sorunu ile de pek karşılaşmadım
dostum arkayı kapatırsan demişsinde antenler farkındaysan altta sol tarafın üstünde ve bir tane dde üste var zaten yatay olarak kullanığın zaman her türlü wifi çekim gücü düşüyor ilk defa bu sorunla karşılaşmayan sensin galiba face ve telegram grublarında herkes de bu sorun var neredeyse
 

yusuf kartal

Öğrenci
dostum arkayı kapatırsan demişsinde antenler farkındaysan altta sol tarafın üstünde ve bir tane dde üste var zaten yatay olarak kullanığın zaman her türlü wifi çekim gücü düşüyor ilk defa bu sorunla karşılaşmayan sensin galiba face ve telegram grublarında herkes de bu sorun var neredeyse
Hocam vala şimdi elimde telefon onunla yazıyorum dediğin gibi antenler uste ama üstü ve alt tarafi avucuma aldiginda ve siktigimda oluyor ama baya uğraşıyorum normal kulanimda ve kilifla yaşamadım açıkçası benim telefon özel bir telefon değil 😂 kendi paramla aldım ark. Almasi veya almamasi bana bir kazanç veya zarar etmiyorum ben sadece deneyim imi diyorum
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst