LİSEYE GEÇİCEM NABICAMMMM

Bu konuyu okuyanlar

Lise BAŞLANGIÇÇ

Öğrenci
Katılım
13 Eylül 2016
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
20
arkadaşlar bende çok pis panik var liseye geçicem yeni ortam felan çok heyecanlanıyorum 3 gün kalmasına rağmen aklıma gelince kalbim hızlı atıyor bildiğin bayılacam okul baya uzak bana 3 vesait 25 km yolda ölücem heyecandan lise nasuk bir ortam hiç bilmiyorum nolur moral verinnnn
 

RoketLiSaVasTReni

Profesör
Katılım
2 Haziran 2014
Mesajlar
4,766
Reaksiyon puanı
2,554
Puanları
113
Yaş
122
İlk gün gidiyorsun herkese iğne yapıyorlar önce sağlık tabi sonra sınıfta adettendir her hoca kendini tanıtır ve sıra dayağına çeker tüm hocalar dayak attıktan sonra zaten hal kalmaz eve dönersin bunlar okula alıştırma süreci :D
 

mazruf

Guru
Emektar
Katılım
30 Temmuz 2009
Mesajlar
23,098
Reaksiyon puanı
1,099
Puanları
113
Yaş
38
Liseye başlayan herkes seninle aynı durumda. İlk günden tanışabildiğin kadar öğrenciyle tanış (kendi sınıfından). Uyum sürecin hızlı olur.

Ben liseye başladığımda 2 hafta beni okuldan alın diye yalvarmıştım. Sonra bir alıştım pir alıştım. Yine olsa yine o okulu seçerim. Lise arkadaşlığı farklıdır. Halen görüşürüz. Gerçi çoğu evlenince eskisi kadar görüşmek zor oldu. :p
 

Lise BAŞLANGIÇÇ

Öğrenci
Katılım
13 Eylül 2016
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
20
Liseye başlayan herkes seninle aynı durumda. İlk günden tanışabildiğin kadar öğrenciyle tanış (kendi sınıfından). Uyum sürecin hızlı olur.

Ben liseye başladığımda 2 hafta beni okuldan alın diye yalvarmıştım. Sonra bir alıştım pir alıştım. Yine olsa yine o okulu seçerim. Lise arkadaşlığı farklıdır. Halen görüşürüz. Gerçi çoğu evlenince eskisi kadar görüşmek zor oldu. :p
ÇOK iyi moral verdin :D Eyvallah
 

SalihKarademir

Asistan
Katılım
14 Eylül 2016
Mesajlar
144
Reaksiyon puanı
27
Puanları
28
Yaş
24
arkadaşlar bende çok pis panik var liseye geçicem yeni ortam felan çok heyecanlanıyorum 3 gün kalmasına rağmen aklıma gelince kalbim hızlı atıyor bildiğin bayılacam okul baya uzak bana 3 vesait 25 km yolda ölücem heyecandan lise nasuk bir ortam hiç bilmiyorum nolur moral verinnnn
Çok normal.dert etme.hayat sana güzel. Biz ilk günden sanki 2 yıldır birbirimizi tanıyor gibi olmuştuk sınıfla basarilar .:)
 
Üst