Soru Liraka güvenilir mi?

fatih12356

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
23
Arkadaşlar liraka diye bi uygulama var google playda bedava para falan veriyor ama düşük miktarda görev yaparak arttıyosunuz onu parayı çekmek için inial ya da papara hesabı istiyolar sizce bunları vermek dogru olur mu?
Bir de telefon numaramı oraya kayıt ettim bi sorun çıkar mı sizce yardımcı olursanız sevinirim
 

drjacob

Müdavim
Müdavim
Katılım
7 Mayıs 2013
Mesajlar
4,086
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
737
Puanları
293
Sen para vermiyorsun onlar veriyor oraya iban girmen sorun olmaz.
 

BoranND

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2024
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
17
Yanlış bilmiyorsam eğer, şöyle işliyor: mesela biri buaya 100 lira veriyor ve bu instagram hesabına takipçi istiyorum diyor, liraka bunu görev olarak yayınlıyor(komisyon alarak), sen bu görevi yapınca sana da 10 kuruş veriyor böylece 100lerce kişi görevi yapıyor, herkes kazanıyor, dediğim gibi bu benim tahminim öyle olmayabilir ama öyle heralde
 

fatih12356

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
23
Yanlış bilmiyorsam eğer, şöyle işliyor: mesela biri buaya 100 lira veriyor ve bu instagram hesabına takipçi istiyorum diyor, liraka bunu görev olarak yayınlıyor(komisyon alarak), sen bu görevi yapınca sana da 10 kuruş veriyor böylece 100lerce kişi görevi yapıyor, herkes kazanıyor, dediğim gibi bu benim tahminim öyle olmayabilir ama öyle heralde
Mantıklı aslında hocam da sen liraka uygulamasını kullanıyor musun?
 

MTATurkey

Asistan
Katılım
1 Ocak 2019
Mesajlar
355
Reaksiyon puanı
206
Puanları
43
Yaş
21
Arkadaşlar liraka diye bi uygulama var google playda bedava para falan veriyor ama düşük miktarda görev yaparak arttıyosunuz onu parayı çekmek için inial ya da papara hesabı istiyolar sizce bunları vermek dogru olur mu?
Bir de telefon numaramı oraya kayıt ettim bi sorun çıkar mı sizce yardımcı olursanız sevinirim
Hocam, diyelim ki gerçekten para veriyor; arkadaşın da bahsettiği gibi 10 kuruş anca veriyordur ve parayı çekebilmen için de minimum biriktirmen gereken bir miktar vardır. 3 5 lira kazanacağım diye bu kadar zamanını öldürmeye değmez. Alacağın paranın değeri emin ol zamanına değmez, zamanın daha pahalı. Daha mantıklı, güvenli limanlarda para kazanmanızı öneririm.
 

fatih12356

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
23
Komisyoncu arada , o işi yapmıyorlar mı ?
tam bilmedigim için sordum hocam sıkıntı çıkar mı diye endişe ettim ama baya kullanan var herhalde
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam, diyelim ki gerçekten para veriyor; arkadaşın da bahsettiği gibi 10 kuruş anca veriyordur ve parayı çekebilmen için de minimum biriktirmen gereken bir miktar vardır. 3 5 lira kazanacağım diye bu kadar zamanını öldürmeye değmez. Alacağın paranın değeri emin ol zamanına değmez, zamanın daha pahalı. Daha mantıklı, güvenli limanlarda para kazanmanızı öneririm.
hocam öyle zaten ama 20 tl altı çekemiyon ben 25 tl yaptım 50 kuruş 1 tl falan veriyor bazen 25 kuruş falan veriyor görev yaptıkca ama o parayı çekersem kartın üstüne bi borc falan gelir mi ondan endişeleniyom
Mesaj otomatik birleştirildi:

Komisyoncu arada , o işi yapmıyorlar mı ?
kartın üstüne borç gelme falan olur mu hocam?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam, diyelim ki gerçekten para veriyor; arkadaşın da bahsettiği gibi 10 kuruş anca veriyordur ve parayı çekebilmen için de minimum biriktirmen gereken bir miktar vardır. 3 5 lira kazanacağım diye bu kadar zamanını öldürmeye değmez. Alacağın paranın değeri emin ol zamanına değmez, zamanın daha pahalı. Daha mantıklı, güvenli limanlarda para kazanmanızı öneririm.
kartın üstüne borç falan gelebilir mi hocam parayı hesaba yatırırsam
 
Son düzenleme:

drjacob

Müdavim
Müdavim
Katılım
7 Mayıs 2013
Mesajlar
4,086
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
737
Puanları
293
tam bilmedigim için sordum hocam sıkıntı çıkar mı diye endişe ettim ama baya kullanan var herhalde
Mesaj otomatik birleştirildi:


hocam öyle zaten ama 20 tl altı çekemiyon ben 25 tl yaptım 50 kuruş 1 tl falan veriyor bazen 25 kuruş falan veriyor görev yaptıkca ama o parayı çekersem kartın üstüne bi borc falan gelir mi ondan endişeleniyom
Mesaj otomatik birleştirildi:


kartın üstüne borç gelme falan olur mu hocam?
Mesaj otomatik birleştirildi:


kartın üstüne borç falan gelebilir mi hocam parayı hesaba yatırırsam
Kullanan var evet.
 

fatih12356

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
23
Son düzenleme:

drjacob

Müdavim
Müdavim
Katılım
7 Mayıs 2013
Mesajlar
4,086
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
737
Puanları
293
şimdi ininal kartımı kaydetsem parayı o hesaba aktarsam sorun olur mu yani kimlik bilgileri falan da var ya ininalde sorun çıkar mı
Mesaj otomatik birleştirildi:


güvenilir mi yani sen para çeken gördün mü o uygulamadan hocam
Kullanan var , güvenlimi bilmem.
 

theyavuz

Öğrenci
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Güvenli knk 55 tl yapıp papara hesabıma çektim para sonraki gün hesabıma gelmişti ama tabi ona harcadığın zamana ne kadar mantıklı tartışılır
 

sertapdikmen

Öğrenci
Katılım
18 Şubat 2024
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
Ben de görevleri yaptım ve baya para kazandım ama nasıl çekeceğini bilmiyorum bana yardım edermisiniz acaba
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yardım istiyorum kredi kartima parayı çekicemde nasıl çekebilirim ordan yardım istiyorum sizden
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hesap bilgileri bunlar nasıl çekicem oarayi
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20240218-172050_Liraka.jpg
    Screenshot_20240218-172050_Liraka.jpg
    43.2 KB · Görüntüleme: 116
Son düzenleme:

fatih12356

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
23
Ben de görevleri yaptım ve baya para kazandım ama nasıl çekeceğini bilmiyorum bana yardım edermisiniz acaba
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yardım istiyorum kredi kartima parayı çekicemde nasıl çekebilirim ordan yardım istiyorum sizden
baya kazandım derken ne kadar kazandınız o kadar çok mebla vermiyo
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben de görevleri yaptım ve baya para kazandım ama nasıl çekeceğini bilmiyorum bana yardım edermisiniz acaba
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yardım istiyorum kredi kartima parayı çekicemde nasıl çekebilirim ordan yardım istiyorum sizden
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hesap bilgileri bunlar nasıl çekicem oarayi
toplam 21 tl mi kazandınız
 

fatih12356

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
23
baya kazandım derken ne kadar kazandınız o kadar çok mebla vermiyo
Mesaj otomatik birleştirildi:


toplam 21 tl mi kazandınız
ibana çekmek için 100 tl biriktirmiş olmanız gerek 20 tl çekmek için inial ya da papara kartınız varsa onlara çekebilirsiniz
ben 70 tl biriktirdim ibana atmak için biriktirmeye devam ediyorum
 
Üst