Kullanıcı hatasına garanti bakar mı?

bilal232

Asistan
Katılım
23 Ağustos 2018
Mesajlar
329
Reaksiyon puanı
19
Puanları
18
Bir kaç gün önce müşteri hizmetlerini aradım ekran kartı ve ramlarin mağazaya geldiğini söyledi. iade edileceğini söylediği işlemcimi servise göndermişler yarın dediğim gibi söyledikleri sürenin sonu ve tekrar arayacağım.
 

NESDelisi

Profesör
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,709
Reaksiyon puanı
1,316
Puanları
358
Yaş
30
Konum
Kayseri
Bir kaç gün önce müşteri hizmetlerini aradım ekran kartı ve ramlarin mağazaya geldiğini söyledi. iade edileceğini söylediği işlemcimi servise göndermişler yarın dediğim gibi söyledikleri sürenin sonu ve tekrar arayacağım.
Mağazaya gidiniz.
 

bilal232

Asistan
Katılım
23 Ağustos 2018
Mesajlar
329
Reaksiyon puanı
19
Puanları
18
Bu gün Müşteri hizmetlerini aradım ve parçaların hepsi onarılmış halde mağazaya gelmiş toplanmayı bekliyor dedi. Herhangi bir ücret ya da iade gözükmüyor dedi. Yardımcı olan herkeze teşekkür ederim.
 

İsimyok08

Profesör
Katılım
7 Ağustos 2019
Mesajlar
4,056
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
6,233
Puanları
708
Bu gün Müşteri hizmetlerini aradım ve parçaların hepsi onarılmış halde mağazaya gelmiş toplanmayı bekliyor dedi. Herhangi bir ücret ya da iade gözükmüyor dedi. Yardımcı olan herkeze teşekkür ederim.
Geçmiş olsun.
 
Üst