Kullanıcı hatasına garanti bakar mı?

bilal232

Asistan
Katılım
23 Ağustos 2018
Mesajlar
329
Reaksiyon puanı
19
Puanları
18
Bir kaç gün önce müşteri hizmetlerini aradım ekran kartı ve ramlarin mağazaya geldiğini söyledi. iade edileceğini söylediği işlemcimi servise göndermişler yarın dediğim gibi söyledikleri sürenin sonu ve tekrar arayacağım.
 

NESDelisi

Müdavim
Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,709
Reaksiyon puanı
1,316
Puanları
358
Yaş
30
Bir kaç gün önce müşteri hizmetlerini aradım ekran kartı ve ramlarin mağazaya geldiğini söyledi. iade edileceğini söylediği işlemcimi servise göndermişler yarın dediğim gibi söyledikleri sürenin sonu ve tekrar arayacağım.
Mağazaya gidiniz.
 

Mehmet Aldemir

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,584
Reaksiyon puanı
710
Puanları
293
Yaş
22
Kullanıcı hatasına servis ücret karşılığı yapar kullanıcı hatası olduğu için garantiye girmez.
 

bilal232

Asistan
Katılım
23 Ağustos 2018
Mesajlar
329
Reaksiyon puanı
19
Puanları
18
Bu gün Müşteri hizmetlerini aradım ve parçaların hepsi onarılmış halde mağazaya gelmiş toplanmayı bekliyor dedi. Herhangi bir ücret ya da iade gözükmüyor dedi. Yardımcı olan herkeze teşekkür ederim.
 

İsimyok08

Müdavim
Müdavim
Katılım
7 Ağustos 2019
Mesajlar
4,056
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
6,233
Puanları
708
Bu gün Müşteri hizmetlerini aradım ve parçaların hepsi onarılmış halde mağazaya gelmiş toplanmayı bekliyor dedi. Herhangi bir ücret ya da iade gözükmüyor dedi. Yardımcı olan herkeze teşekkür ederim.
Geçmiş olsun.
 
Üst