Kullanıcı hatasına garanti bakar mı?

Bu konuyu okuyanlar

bilal232

Asistan
Katılım
23 Ağustos 2018
Mesajlar
329
Reaksiyon puanı
19
Puanları
18
Bir kaç gün önce müşteri hizmetlerini aradım ekran kartı ve ramlarin mağazaya geldiğini söyledi. iade edileceğini söylediği işlemcimi servise göndermişler yarın dediğim gibi söyledikleri sürenin sonu ve tekrar arayacağım.
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,688
Reaksiyon puanı
1,295
Puanları
113
Yaş
29
Bir kaç gün önce müşteri hizmetlerini aradım ekran kartı ve ramlarin mağazaya geldiğini söyledi. iade edileceğini söylediği işlemcimi servise göndermişler yarın dediğim gibi söyledikleri sürenin sonu ve tekrar arayacağım.
Mağazaya gidiniz.
 

Mehmet Aldemir

Müdavim
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,585
Reaksiyon puanı
712
Puanları
113
Yaş
21
Kullanıcı hatasına servis ücret karşılığı yapar kullanıcı hatası olduğu için garantiye girmez.
 

bilal232

Asistan
Katılım
23 Ağustos 2018
Mesajlar
329
Reaksiyon puanı
19
Puanları
18
Bu gün Müşteri hizmetlerini aradım ve parçaların hepsi onarılmış halde mağazaya gelmiş toplanmayı bekliyor dedi. Herhangi bir ücret ya da iade gözükmüyor dedi. Yardımcı olan herkeze teşekkür ederim.
 

İsimyok08

Müdavim
Katılım
7 Ağustos 2019
Mesajlar
4,015
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
6,106
Puanları
113
Bu gün Müşteri hizmetlerini aradım ve parçaların hepsi onarılmış halde mağazaya gelmiş toplanmayı bekliyor dedi. Herhangi bir ücret ya da iade gözükmüyor dedi. Yardımcı olan herkeze teşekkür ederim.
Geçmiş olsun.
 

Son mesajlar

Üst